Nee hoor haha ik zou hetzelfde doen. Is anders zonde. Ik had het vorige maand met die predictor early test...
Hallo meiden! Ik ben er ook weer! vind het altijd zo lastig om op iedereen te reageren en vergeet ik de helft van de meiden Daarom hierbij: De meiden op roze, gefeliciteerd! @ Jace, heb het een beetje gevolgd en die test van jou is echt mooi! Hiero: Ik heb eeeeeindelijk na 4 dagen geen buikpijn meer wel als ik een beetje druk in me buik.. weet echt niet wat het is? En al die steken van afgelopen dagen was denk ik een hele pijnlijke eisprong.. Pfff gewoon nog 2 weken wachten op nod, duurt echt nog heeeeel lang zie er nu al tegen op dat lange wachten hihi xx
@ Eloveh... Die wachtbank is echt killing inderdaad.... Iemand nog tips om in de 'zen-modus' terug te raken?
@Jace: misschien om je gerust te stellen, mijn test van 3 jaar geleden. Hij is natuurlijk ingedroogd en vergeeld, maar vergelijkbaar met die van jou!
Ohhh 2ekindje wat leuk dat je die gezocht hebt hij lijkt inderdaad op die van mij.. Ik hoop zo dat alles goed gaat Bedankt nogmaals echt lief van je
Graag gedaan! Heb niet echt hoeven zoeken hoor, gewoon in mijn nachtkastje ben benieuwd naar je knaller van morgen! xxx
Oke! Ik ga dalijk al naar bed denk ik ben doodmoe kon vanochtend niet meer slapen na het resultaat vd test, haha.. Welterusten alvast en tot morgen! X
Weltrusten, slaap lekker! Hier ook zo mijn bedje opzoeken, morgen met ml en dl naar de dierentuin gezellig! ben benieuwd of ik morgenvroeg wakker word met de duivels...
@jace; ik had een behoorlijke streep. Als ik 'm volgende week zo heb op 3/4 dagen voor NOD spring ik een gat in de lucht. Hoewel hij vals positief testte tijdens ovulatie denk ik dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken vlak voor je NOD. Jij bent gewoon ZWANGER! Genieten!!
@2e veel plezier morgen en NEE je krijgt gewoon geen duivels. Punt @Kim bedankt voor je reactie maar ik word altijd onzeker van zo een dingen haha. Daarom morgen Cb voor de zekerheid
ik mag op rood meiden afgelopen woensdag lichte bloeding gehad, niet eens tamponwaardig.. maar vrijdag brak de boel door.. op dag 26 veelste vroeg voor nod.. voordeel is dat de dagen in cyclus korter worden, snel weer door op na ronde 5! meiden op roze gefelciteerd! meiden op rood jammer en wachtbankje.. nog even geduld
@jace: thanks en thanks, ik hoop t! @mandy: balen, heel veel succes volgende ronde! @lucindalice & bambino: succes met testen morgen, mijn duimen draaien voor jullie. Trusten meiden, iedereen veel succes!
Mandyx, echt niet leuk.. sterkte meis Ik heb er bij mij ook een slecht gevoel over.. we hebben genoeg geklust maar is gewoon zo'n gevoel, weet ook niet waarom... en heb me eisprong nog maar net gehad