Meiden op rood, knuffel balen. Op na de volgende ronde. Ben benieuwd voor de testers morgenvroeg. Komt goed jace Ik zal morgenvroeg ook even mijn ovu testen van vandaag uploaden wille jullie dan even oordelen? blijf nog onzeker
Jammer Mandy! @ 2dekindje, veel plezier morgen! @ MadameV, ik kijk morgen met je mee Zo, nu klaar maken voor de nacht, zo komen we weer n stapje dichter bij zaterdag
heb ze toch maar meteen upgeload. zat er vanmorgen ( zoals jullie weten mijn bericht ) f helemaal doorheen. ma dit geeft me wel weer moed! wou wat afstand nemen maar erg he!? het lukt me niet eens! vind het ook veel te leuk om gewoon iedereen hier te volgen en gun het jullie allemaal van harte. ben benieuwd wat jullie van de testen vinden. in het echt zijn ze net iets duidelijker ma goed. ze zijn alle 3 van vandaag. ben blij dat jullie even mee willen kijken
Thanks lucindalice, en Sorry, was even in de war, bedoelde jace. Ik duim voor een hoge temp en voor het terugvinden van je zenmodus! Trusten!
Wat ik me opeens afvroeg he... Als je een veel kortere lf hebt en dus bijvoorbeeld tussen de 5 en 10 dagen na ei al ongesteld wordt, betekend dat dan dat je wel bevruchting had maar dat de innesteling is mislukt? En is het dan alleen zo dat je een bevruchting hebt gehad als je aanzienlijk voor nod ongesteld bent geworden? Vond het allemaal heel logisch klinken nl toen ik het bedacht. Of kan het ook zo zijn dat de innesteling is mislukt maar dat het toch nog zo'n 1,5 week duurt voor je ongi wordt, dat je het eitje gewoon verliest tussendoor zonder het te merken. Het leek me zo logisch dat je lijf merkt dat het mislukt is om in te nestelen en dan meteen grote schoonmaak houdt zeg maar. Wil mensen niet van streek maken ofzo maar zat me dit opeens allemaal af te vragen Lang verhaal @ madameV hij lijkt eraan te zitten komen. Loopt wel op
Zooo wat spannend allemaal! Ik dacht serieus dat.ik de enige was die zo nerveus aan t doen was maar nee gelukkig niet!! Spannend voor de dames die morgen testen!! Ik zou ook zeggen vroeg slapen!! Even nog een vraagje, zijn er ook meiden die eerst een lange cyclus hadden die uiteindelijk korter is geworden!? Ben nu 6 maanden gestopt met nuvaring en cyclus is gemiddeld 44 dagen...ze zeggen na een half jaar een wat stabielere cyclus ??!!!
Zie t nu indd Mandyx maar jij bent dus al gelijk gezakt! Ik ging van 42dagen naar 45 dagen naar 43 naar 44...en nu dus weer op 44 als t goed is... Oke dan hou ik hoop zit nu rond mn ovu als mn kalendertje klopt,nog geen eisprong gehad volgens mn ovutests maar we wachten t maar even af! Daarnaast ook nog aan t minderen met roken, ik rookte 12 sigaretten per dag ofzo, vorige week naar de 3 per dag en sinds vandaag naar de 2! Ik weet t,kan beter stoppen maar ik biuw het even rustig af...geloof mij maar is beter voor mn omgeving (ben al een keer gestopt, toen cold turkey en hallo depressieve buien!)
En omdat we toch zo lekker bezig zijn met vragen stellen : Hoeveel klussen jullie rond de eisprong!? De 1 zegt elke dag in die week, de ander zegt weer nee je moet om de dag klussen want anders is t sperma niet goed genoeg ofzo....??! En de dames die dit morgenochtend lezen en mogen testen : GOEDEMORGEN EN SUCCES!!
Goodmorning ladies @2ekindje dankjewel, ik heb net getemp zit nog steeds op 37.0, dus lijkt nog steeds positief. Als ik straks opsta en moet plassen doe ik even die Cb test ( heb vrij vandaag namelijk) . @Chris wij hebben niet zo vaak geklust afgelopen maand ( waarschijnlijk als mijn temperatuur klopt Ɣlleen de dag na eisprong en de dag daarna) . Je zou zeggen daar word je niet zwanger van.heb gisteren positief getest en hopelijk straks weer! Zo zie je maar dat het uiteindelijk loopt zoals het loopt. Wel hoor ik van veel mensen dat om de dag beter is en rond je eisprong zelfs gewoon elke dag @testers vandaag ben benieuwd!
Ik kon niet wachten moest zo nodig plassen ineens. Zie hier het resultaat het lijkt erop dat het "echt " zo is hihi
Ik schuif een topic door. De duiveltjes hadden wat vertraging maar zijn vanmorgen toch gearriveerd. Zwangere dames gefeliciteerd! Anderen, succes en hopelijk snel een positest!
Gefeliciteerd Jace! Wat tof de eerste ronde! Ik heb als het goed is gister dan innesteling gehad. Net een klein streepje bloed. ...