@ rode dames dikke knuffel voor jullie @ iemand die vroeg van temperatuur ivm ei: heb de temperatuur methode nog nooit gebruikt. Dit is mijn 3e ronde ( in een half jaar ma goed ) en dit is de 1e ronde dat ik ovu testen gebruik. Wil volgende maand gaan temperaturen maar Hopelijk is dat niet nodig! @ jace van harte!
@ jace, wat een mooie test, geniet van de roze wolk! @ the ladies in red, Wat balen meiden! Het blijft vervelend, iedere keer weer. @ bambino, Ik zou ook even wachten tot na je nod. Ik heb twee dagen geleden ook een test gedaan met een omo resultaat. Je wordt er zo onzeker van terwijl er nog niks aan de hand hoeft te zijn. Hordes vrouwen krijgen pas een positieve test als ze een paar dagen over de nod zijn. Bij mij vandaag weer lichte buikkrampjes, aan de ene kant maakt het me onzeker maar aan de andere kant kan het weer een goed teken zijn Kan niet wachten tot mijn nod!
Ik vind het wel verwarrend. Heb nog nooit een lange cyclus gehad (zie handtekening). Ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt. Ik had op dag 18 en 19 een positieve test. Als ik van dag 19 uitga als eisprong, dan ben ik dus nu op 8dpo. Is natuurlijk ook wel erg vroeg om te testen misschien, maar zit inmiddels op dag 27 van mijn cyclus... Pfff.... Ik heb de hoop helaas wel opgegeven. Net ook een ovutest gedaan (ja, als ik los mag, ga ik ook echt los ) en die is ook spierwit. He bah!
Willen jullie eens kijken. Hij is inmiddels gedroogd maar dit heb ik nu al 2 dagen en word er erg onzeker van!
@Jace: Wat super leuk voor je! En nu écht gaan genieten meis! Ik herken je gevoel. Ik was vorige keer ook de eerste ronde zwanger (VMK) en de volgende ronde weer. Ik viel haast van de WC van verbazing en m'n hart klopte in m'n grote teen! Ik had het écht niet verwacht! Hopelijk zie ik je bij de Mei mama's, maar ik verwacht er voor mij deze maand helaas niet veel van... Had een goed gevoel, maar dat is als sneeuw voor de zon verdwenen. Geen buikpijn meer, niet misselijk, borsten doen geen pijn en geen buikkrampjes meer. Gistermiddag voor het laatst (dag 4/5 dpo) wat buikpijn gehad en nu als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik ben ook niet moe, eerder fitter dan anders (zal wel door de vitaminen komen) en ik heb geen afscheiding meer. @dames op rood: jammer meiden Even een paar dagen balen als een stekker mag best, maar dan vol goede moed weer door. Ik denk dat ik jullie op het volgende NOD-topic weer ga spreken! @Bambino; Zijn dit van die ultragevoelige testen? In dat geval zou ik het écht nog even afwachten. Kan alle kanten op. Lastig hé! Nou..back to work... xx
Jace, van harte !! Wat gaan jullie hard hier haha heb even de tijd nodig om zo bij te lezen. Nog 5 dagen tot ik er een vroege test tegen aan kan gooien. M'n buik is gespannen, zere tepels en m'n humeur is ronduit slecht. Ik hoop zo op een 2e streep dit weekend !!
@ bambino, Ik zie op eerste oog opslag niets maar dat hoeft nog niet te betekenen dat alle hoop verloren is! Je hebt nog heel wat dagen waarin je lijf nog meer hcg kan maken. Ook al is het stressen en de drang om te testen groot zou ik op je lijf vertrouwen en het de kans geven.
Gefeliciteerd jace! hogelinda:balen meid hopen dat je ongie niet komt en je positief test een deze dagen mijn duimen draaien!
@kim dit zijn testen van thuistesten.nl gister heb ik een vroeg test van z&k gedaan daar had ik ook een vaag streepje maar de kv testen blijven omo wit. Krijg het nauwelijks op de foto ook... Grrrr wt een £~$}*<!zooi
Ik moet nog even wachten met testen. Ik denk dat ik donderdag ga testen. Dan zit ik op 11 dpo. Maar aan me temperatuur te zien heb ik geen innesteling gehad. Denken jullie wel? Ben zooo benieuwd. Iedereen die gaat testen vandaag veel succes!!
bijgaand een fotootje. Maar het is op de foto eigenlijk niet zichtbaar. IRL wel... wat vinden jullie???