Bloomy gefeliciteerd!!! Super gaaf!! Lucindalice - ja oke dan snap ik het wel...je bent om jezelf blij te maken met een dooie mus! Even voor mijn idee een vmk is vanaf wanneer? Oftewel wanneer is t een mk en wanneer is het een vmk!? Als t ei de dag na mn knallende ovutest is dan moet ik morgen een knaltest hebben! Maar heb nu nog niets, zelfs geen licht streepje! Ach we gaan t even afwachten! Doe ik er morgen 2 ipv 1 (doe nu telkens om 11.00 sochtends, doe ik morgen ook savonds erbij) Thanks voor je antwoord iig!
Thanx meiden. Ik kan het echt nog steeds niet geloven, ik voel ook echt niks. Ik ben helemaal hyper en ik mag het niet laten werken want ik ben nu op mijn werk.... Nu op naar nog meer roze!!! Succes meiden!! Ik duim voor jullie!!
Bloomy van harte gefeliciteerd! !!!!!!!!!!:-D wat goed!! Deze is Veel duidelijker dan die van kruidvat vanmorgen
Hey bloomy super gaaf die test echt mooi!!! Ik heb een topic aan gemaakt bij zwanger clubs mei 2014 mama's vooe degene die deze maand roze hebben.. Misschien leuk om daar ook te kletsen over wat we voelen?? De rest nog veel succes en kop op! Ik blijf iig meelezen!
Woooow Bloomy!!! Wat gaaf!!! Van harte gefeliciteerd!!!! MadameV: jaaaa!! Eindelijk je ei gevonden!! Wat fijn zeg! Zat ik toch fout de vorige keer! Dacht echt dat je je ei al gehad had aan de hand van die testjes. Nu lekker klussen en dan aanschuiven op het wachtbankje!
Leuk Jace, ik klets gezellig mee in het nieuwe topic. Ik ga er vanuit dat er zeker nog een aantal meiden van dit topic zich daar ook aan zullen melden Ik blijf ook hier meekletsen. Leuk om jullie te blijven volgen. pfffffff ik kan wel janken zo blij als ik ben.
Bloomy we zijn voorlopig nog met zn tweeën Hha er heeft nog niemand zih erbij aangemeld helaas ! Ik heb ook even een paar traantjes gelaten toen de eerste test een tweede streepje gaf hihi
@ madameV: op welke CD heb je je ei gevonden? Ik zit namelijk alweer op CD 20 en nog steeds geen positieve test gehad. In een andere topic heb ik mijn foto's geplaatst en een lid zei dat ik mss mijn eisprong eerder heb gehad.. Het zou kunnen maar het maakt me heel onzeker. @ Bloomy: GEFELICITEERD!!! En natuurlijk ook alle andere meiden die positief hebben getest!
Hoi dames ik ben er ook weer... @Chris: Wat goed dat je aan het stoppen bent met roken, ik weet hoe moeilijk het is. Ik ben wel cold Turkey gestopt en het viel me eigenlijk harstikke mee! Het lijkt me juist zo moeilijk om af te bouwen, dan heb je ze nog gewoon in huis liggen.. En over het klussen; ik wist het ook nooit goed dus doe het gewoon zo vaak mogelijk in die dagen, ben altijd bang dat ik de eisprong mis! @Jace: Echt super!!! nog een keer gefeliciteerd!! Vond die van gisteren ook al duidelijk maar dit is een mooie bevestiging! @Deba: he balen zeg, succes in de volgende ronde meid! @Meissie86: wat spannend zeg met dat beetje bloed!! een goed teken! Hopen op een posi test volgende week!! @Lix: Jammer van je temperatuur zeg! heb er helaas niet heel veel verstand van maar hoop niet dat je ongi eraan komt! @bambino: Hopen op snel een dikke steep!! @Lucindalice: Jeetje wat kan jij dat goed zeg, dat testen uitstellen! Succes en hopen op rozeeeee! @mrcd: Wat jammer zeg je temp... hopen dat het aan het opstaan lag! @Bloomy: Wat leuk!!! gefeliciteerd! @Hogelinda: Pfff stomme testen ook hopen dat het nog kan omdat je nog maar op 8dpo zit! @Vosje2000: Wat jammer zeg sterkte! x @madameV: Lekker veel klussen meid! Ik werd vorige keer op 16DPO ongesteld en zat op dag 31, had op dag 15 eisprong. @Debbie81: Misschien kan het nog? sterkte x Ik hoop dat ik niemand ben vergeten meiden, voel me altijd zo lullig als ik hier kom, heel verhaal schrijf maar op niemand antwoord ben er zo slecht in!! Ik heb dus 2/3 dagen geleden me eisprong gehad maar mn borsten doen zo pijn? Toen ik aan de clomid zat en moest ongesteld worden had ik dat ook. Nu in mijn eigen cyclus heb ik dat niet meer.. wat kan dat zijn dan? want tijdens mijn eisprong had ik dat niet.. xxxx xx
Eloveh dankje hoor! Die van gisteren was ook duidelijk maar was gewoon btje onzeker Ik heb geen idee wat dat kan betekenen vj borsten. Mijn deden normaal altijd pijn voor mn ongi, nu voel ik ze bijna niet...
Hoi dames Ik wil me ook graag aanmelden. Fedi 32 jaar, tweede kindje, nod 7 september. Ik weet eigenlijk niet precies wanneer mijn nod is. Ik heb in januari en in juli een mk gehad. Dit was met 8, 3 weken en 9, 5 weken. Beiden zijn middels curretage weggehaald omdat het bij mij niet vanzelf loskomt. Ik heb een zoontje van 4 jaar. Voor mijn zoontje ook een miskraam gehad. Na de laatste curretage heb ik na 30 dagen weer bij menstruatie gehad. Ga nu ook maar uit van 30 dagen. Ik lees al een aantal goede berichten hier!!! Iedereen op roze gefeliciteerd!! Iedereen op het wachtbankje heel veel succes. Ik denk dat ik er woensdag een test tegen aan gooi.
Eloveh - ja t is pittig dat stoppen maar ben vorige keer echt depressief geworden dus dat wil ik even vermijden...zit nu op.de 2 en dat gaat goed. Al heb ik wel moeilijke momenten natuurlijk! Ik ga me gewoon rotklussen als ik weer thuis ben!! Ik vind t fantastisch deze tijd! Mijn libido is namelijk hoger dan die van mn vriend dus ik kan mn lol niet op! Zei zelfs tegen hem dat t nor.aal was 3 weken vruchtbaar en 1 week niet maar dat omdat mijn cyclus 44.dagen is t 5 weken vruchtbaar en 1 week niet is! Ik dacht kat in t bakkie!! Maar helaas, hij trapte er niet in! (En niet eens omdat hij t weet maar meer omdat ik niet kan liegen , ben nonverbaal te sterk als ik een grapje maak haha)
Wat heftig meid Hopen op snel een klein wondertje! en hopelijk woensdag al mee duidelijkheid! sterkte ! xx