NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Thanks Tiemar!!

2. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog lekker rustig hier! :) Allemaal van de zaterdag aan het genieten? Zijn er al wat meiden aan de klus? Ik denk dat ik dinsdag met de ovutesten ga beginnen. Ben benieuwd!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Hogelinda, aan de klus bijna altijd ;)
    Mijn plan is om vrijdag met ovu-testen te beginnen. Mijn temp klopt nog voor geen meter trouwens, dus hoop wel dat het nog wat wordt deze ronde...

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ vertellen hier weet 1 iemand met wie ik altijd zwem dat we bezig zijn voor een 3de kindje. (zij is zelf ook bezig) en voor de rest hou ik het lekker voor me. Familie zal ook wel commentaar hebben. (ik ben thuismama en dat vinden ze al niks) Maar wat al eerder gezegd is, het is onze keus en wij kijken heel erg uit naar een kleintje erbij!!

was wel even balen hoor, in de vakantie voelde ik me misselijk, moe etc. niet eerder gehad en toch niet zwanger.

Op naar de meimama's!!

@lucindalice Ik vind het altijd leuk en stoer als ik een gezinnetje zie met kinderen kort op elkaar. En als jij het ziet zitten, dan komt het helemaal goed!!Ik hoop dat je snel zwanger bent!!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankjewel Madeliefje! Ik zie het helemaal zitten :), als m'n lijf eerder had gewild waren we er gok ik vorig jaar al voor gegaan ;)
    Wat jammer dat je niet zwanger was op vakantie :(
    Wat naar trouwens als je familie commentaar zou hebben..
    Hier trouwens ook een thuisblijfmoeder, al mis ik het werken echt heel erg...
    Inderdaad, op naar de mei-mama's :D

6. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Hee allemaal!

Ik ben aan mijn laatste menstruatieloodjes bezig..dag 4 van de cyclus nu...
    Ik heb waarschijnlijk volgende week zondag of maandag mijn eisprong.
    Ik ga met vl donderdag twee nachtjes weg! Dus komt goed uit! Lekker een hotelletje! genieten van elkaar! ;)!

Vanaf vrijdag wil ik met ovutesten beginnen..
    Vorige cyclus was ik veel te vroeg begonnen.. ik dacht dat als ik pijn voelde ik ook mijn eisprong had, maar nu bleek dat ik die pijntjes twee dagen voor de eisprong voel.
    Dus ben benieuwd of dit ook dit keer klopt!

Nou dames lekker genieten van het weekend allemaal!

x

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @kimroy leuk om samen even weg te gaan!! en dan heb je er idd alle tijd voor om het heel knus te maken!!;)

@ Lucindalice Ik zou ook wel willen werken, maar geen opleiding afgemaakt en het is nu te druk om het alsnog te gaan doen. En geniet er ook echt van om voor de kids te zorgen, maar het is ook wel lekker om eens een dagje dat niet te hoeven doen.

8. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Lekker hoor, een paar daagjes weg! Geniet ervan ! Ook nog tijdens je eisprong haha, laten we hopen dat de rust jullie goed doet

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Heerlijk dat je even een hotelletje gaat doen KimRoy!
    Hoop dat je je eitje snel vindt :)

@ Madeliefje, het is heerlijk om voor de kindjes te kunnen zorgen inderdaad. En ik zou het denk ik ook wel moeilijk vinden om er niet fulltime voor ze te kunnen zijn.
    Wil je wel als ze wat ouder zijn nog n opleiding doen?
    Heb zelf n universitaire opleiding gedaan en vind dat erg jammer dat ik er niets mee doe, maar mijn man is de carrière-persoon in ons gezin, mijn tijd komt later wellicht nog wel. En ik wil graag een groot gezin, dus dan is het denk ik wel fijn dat ik er voor alle kids kan zijn.

@ Ryv, *zwaai*

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    als de kids allemaal naar school gaan, wil ik wel een opleiding gaan doen. In elk geval gaan werken. Maar wij willen ook een groter gezin. Nog eentje erbij vinden we al geweldig en maakt ons al compleet. Dan zou ik erna kunnen gaan leren/werken en wie weet in de toekomst nog eentje erbij?

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Klinkt goed Madeliefje!
    Lijkt mij ook het fijnste om te wachten totdat ze allemaal naar school gaan.

12. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een thuisblijfmama! Wat fijn om te horen dat er meer zijn die er bewust voor kiezen. Tegenwoordig wordt ik raar aangekeken als ik zeg dat ik bewust thuis ben voor de kleine. En nu hij naar de peuterspeelzaal gaat is het: En? Ga je nu ook op zoek naar werk?
    Ehhh... :( Nee?

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden...vandaag gewerkt en ik ben gesloopt. Mijn ongi besloot vandaag nog ff terug te komen...heel vaag, maar goed, hoop dat het nu echt klaar is.

MRCD: Hoe is het met je temp???

Ik ga op CD 14 beginnen met ovu testen, dus duurt nog even voor mij, nu pas CD 6!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @HogeLinda hier precies hetzelfde hoor!vind het wel eens lastig om te merken dat mensen niet snappen waarom je dan thuis zit en dat je eigenlijk hoort te werken. Voelt alsof moeder zijn alleen niet druk/goed genoeg is. Ik heb er anders mn handen vol aan, maar het levert dan ook veel op!

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik heb respect voor de thuisblijf mama's. Ik zou dat niet kunnen. Wordt na 4 dgn thuis al helemaal gek, heb mijn werk echt nodig...

Jammer hè, dat mensen niet gewoon je keuze kunnen accepteren. Jullie krijgen reacties over werk zoeken. Ik krijg reacties of ik 32u niet te veel vind en hoe ik dat allemaal combineer....(heb naast m`n baan nog een eigen bedrijf met mijn vader en geef ehbo les)

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ IngeG, dat klinkt druk! Maar als jij jezelf daar goed bij voelt, dan is dat het allerbelangrijkste toch :)
    Hoe komt het dat je pas op cd 14 begint? Je cycli zijn toch niet lang aan je handtekening te zien?

17. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @thuismama's: super leuk, druk en gevoel van voldoening lijkt me. Ik zou graag n thuismama willen zijn hoor, maar weet nu al dat ik dat financieel niet red. Tja, de hypotheek moet toch betaald worden. ;)
    Hoe doen jullie dat? :( Alles is tegenwoordig zo duur.
    Ik wil toch wel graag zonder financiële problemen kunnen wonen, leven, eten en op vakantie kunnen. Van één salaris lukt dat gewoon helaas niet. Maar ik zou zeker wel mínder willen werken als er in de toekomst n kindje komt.

@hier: ongi bijna voorbij. Ik ga dinsdag of woensdag al met ovutests beginnen, zodat ik deze maand wel zeker op tijd ben om m'n ei op te sporen. Verder natuurlijk veel gezellige avondjes met vl... en dan hopen dat t weer raak is, met dit keer n super plakbeeb!

18. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

oja tarwekiemolie kan ik wel proberen...kan je dat gewoon bij etos kopen of bij de Tuinen?
    wil de cyclussen nog een beetje aankijken, want de tweede was wel een week vroeger dus misschien komende maanden wordt hij korter....

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Cathrien, tbm zijn is heerlijk, maar ik mis vaak de mentale uitdaging en heb toch vaak n nutteloos gevoel. Het compenseert wel met het feit dat je er altijd bent voor je kids, maar toch.
    Hoe wij het doen? Denk dat we beiden geluk hebben met onze 'afkomst', voor ons eerste heb ik veel gewerkt en mijn man heeft n goede baan. Keerzijde van die baan is dan wel weer dat hij vrij weinig thuis is.
    Goed dat je op tijd met de ovu-testen begint! Je wilt je ei zeker niet missen! Welke tests ga je gebruiken? Succes! Op naar de mei-mama's :)

@ Danielle, hoop ook dat je cyclus wat korter en mooier gaat worden!

20. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Zo wat is het hier gisteren gezellig druk geweest. :) Ik heb even bij moeten lezen.

@groot gezin of niet
    Ik vind dat een ander daar niets over te zeggen heeft. Natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben, maar dat betekent niet dat jr die naar de persoon hoeft uit te spreken (vooral niet als je weet dat het kwetsend is), mits er natuurlijk om een mening gevraagd wordt. ;)

@thuisblijf mama's
    Ook voor dit geldt dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Ik zou me dood vervelen denk ik. Daar heb ik al last van als ik ziek thuis ben. De eerste twee dagen kom ik door en daarna MOET ik echt wat doen. :p Al zou ik willen stoppen met werken, dan gaat dat nog niet (gelukkig wil ik het ook niet). Ik ben namelijk de hoofdkostwinnaar. Als de kleine er is (hopelijk in mei volgend jaar), dan gaan VL en ik beiden een dag minder werken. ;)

@danielle
    Tarwekiemolie kan je halen bij de tuinen, etos, kv, online drogist. Praktisch bijna overal dus. ;)

@hier
    Temp was gisteren naar 36,9 en nu 36,7. Lekker omlaag dus. :) Voor de zekerheid een test gedaan en die is omo wit. Mijn duidelijkheid (dat ik niet zwanger ben) is bevestigd.

De verjaardag gisteren was gezellig. Helaas een minder gezellige afloop... Wat vrienden van de papa hadden iets heel kinderachtigs gedaan... Praktijken voor een 12-jarige, terwijl ze toch echt dik in de 20 zijn. :p Daarnaast relatieproblemen bij de zus van de papa (die ik ook ken). Gisteren dus flink wat gesprekken mogen voeren... Op de een of andere manier vertelt iedereen zijn/haar problemen aan mij. Ik kan dan ook goed luisteren en advies/mijn mening geven als alleen de verteller dat wilt. Komt die studie psychologie (die ik naast het werk doe) toch nog van pas. :p

Vandaag gezellig naar mijn schoonouders. :) Fijne zondag iedereen.

Deel Deze Pagina