Ja, ik wil ook al zoooooo lang bij de zwanger zijn club horen....weet nog niet wanneer ik ga testen. Misschien woensdag, anders zaterdag...maar misschien heb ik over een paar uur al wel duidelijkheid en hoef ik niet meer na te denken over wel of niet testen...vreselijk dit soort dagen. Hahaha...maar daar hebben meer meiden last van...maar ben druk op zoek naar afleiding!!
Ik dacht zelf 9 maar gezien de test kan ik me wel iets verrekent heb. Hoop echt dat het goed mag gaan zoveel verhalen om me heen dat het toch misgaat.. Ik hoop dat het voor jullie allemaal ook snel rose mag worden
Hi, ik ben ook weer terug van mijn vakantie......ik wil ook wel graag op de lijst voor deze maand...... 78Sandra, 35 jaar, 5e ronde na MK, 1e kindje NOD is 10 september Tijdens onze vakantie uiteraard heeeeel goed ons best gedaan....dus wie weet komt er wat moois uit.......
@mandyx en deba wat vervelend zeg en ducces de volgende ronde! @jace mooie test hoor, nu niet meer twijfelen he @hogelinda dat is ook niet leuk 2 witte testen :x ik lees nu dat je misschien te vroeg bent. Houdt moed @lix wat vervelend die onzekerheid, wat afstand nemen kan idd helpen @madamev wat fijn dat je je ei gevonden hebt @Bloomy gefeliciteerd @fedi welkom, je hebt al een pittige geschiedenis achter de rug, hopelijk krijg je nu een plakbeeb @zwangels hopelijk zijn het zwangerschapssymptomen @lix nu is het dubbel vervelend voor je @willemientje ik zie een streep gefeliciteerd @lucindalice je houdt het wel spannend zeg, ik ben benieuwd @hier is het bloedden dan toch gestopt. 6 sept is mijn nod ik kan niet wachten
Willemientje gefeliciteerd!!! Mooie test!! 78 Sandra, welkom en succes op wachtbankje Jabinca, spannend! Het klinkt goed, hoop dat je snel positief test!! Lix, dubbel zo rot!! Sterkte De spanning spat van mijn scherm af en zorgt ervoor dat ik niet meer zo zen ben, haha! Heb vandaag testen besteld en hoop ze morgen in huis te hebben!waar ik eerst nog zei pas vrijdag te gaan testen, slaat ook hier de testdrang enorm toe!! Terwijl mijn krampjes aangeven dat menstruatie nadert volgens mij. Maar geen bloed geeft moed! En hopelijk een positieve test!
@ bloomy, Wow wat leuk, eindelijk roze! @Lix, Alsof je dat er wel bij kon hebben veel beterschap, hopelijk is hij/ zij niet té ziek door. @ Willemientje, Wat mooi, juist op het moment dat je het niet verwacht. Dat geeft ons ook weer een beetje moed Weer last van buikkrampen, weet nou nog steeds niet of ik dat positief kan zien of dat mijn ongi er gewoon aan zit te komen. Dames help? Wat denken jullie, al 3 dagen kramp, wat waterige witte afscheiding (sorry), verder bmm die halverwege staat met een kleine opening.
Willemientje gefeliciteerd!! Misschien nog niet te jard juichen en over paar dagen net als Jace een digitale cb doen!? Zodat t er ook staat? Ik ondertussen net weer ovu getest en niets nog! Cd 29 zit ik! Pfff nog steeds zo een lange cyclus dus! Nou ja deze week nog even flink aan de bak iig! Ik ga waarschijnlijk wel al eerder een test doen (vandaar dat ik ook bij deze poll zit) omdat mn vriend voor een week naar t buiteland gaat! Heb de testen besteld van zwanger en kids en die testen 6dagen van te voren...nu hoeft dit niet (liever wel maar nee moet echt wachten) want ik wil t 4 dagen van te voren doen! Ben daar nu al zenuwachtig voor!! Hoe doen jullie dat toch elke maand??!!
De spanning stijgt echt met de dag hier he. Echt super om te zien dat er al een paar positief hebben getest. Heel raar, maar krijg er echt zo'n 'geluksgevoel' van Ik zit pas op 5 dpo, maar m'n lijf doet behoorlijk raar. M'n benen zijn erg rusteloos en ben de hele dag door lichtjes duizelig. Ook heb ik steeds van die zachte krampjes/trekjes in m'n buik. Ik ben er niet echt mee bezig, waardoor ik bijna wel zeker weet dat ik het mezelf niet aanpraat. Ik voel me zo anders... Nja, we zullen zien wat het word
@ willemientje toppie! Gefeliciteerda dat geeft me moed want jij had net zo'n soort cyclus als ik.. @ lix.. balen zeg. Maar Hpezo kun je dan niet na Tenerife? Wanneer ze het hebben zijn ze toch niet besmettelijk meer? Alleen daarvoor dacht ik
IsaB: we lopen ongeveer het zelfde.. ben 2 daagjes later als jou, me cyclus is een beetje anders gelopen dan verwacht Ik heb me eigen voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn deze keer, maar ik krijg het niet uit me hoofd.. vooral niet omdat ik ook echt overal last van heb, krampjes, steekjes, zelf hele pijnlijke borsten aan de zijkant, soort spierpijn gevoel.. snap er niks van. Misschien gewoon hormonen nog van me eisprong ofzo..? maar vandaag voor het eerst dat ik er last van heb maar goed.. wachten wachten wachten...... Ik denk dat ik op 3dpo zit dus denk dat ik mezelf gewoon gek maak?? xx
Mal is dat he ? Ik snap er ook niks van. Zo voelde ik me 10 jaar terug, bij de zwangerschap van de oudste ook. Daarna nooit weer. Ook niet bij de tweede. Of we worden gek, of we testen over een week beiden positief
Dat zou me de gelukkigste mens op aarde maken! Het probleem is dat ik nooit durf te hopen op de een of andere manier.. ik probeer het steeds uit me hoofd te zetten omdat ik altijd weer bang ben voor de teleurstelling.. Maar gaat nogal moeilijk omdat je alles voelt.. volgens mij ben ik veel ste vroeg om iets te kunnen voelen, maar de pijnlijke borsten blijf ik gek vinden! Ik ga me best doen om tot nod niet te testen.. ik zeg dat nou heel stoer, maar denk niet dat het gaat lukken hihihi.
Het moet gewoon deze keer We willen het zooooo graag ! Ik ga iets eerder testen. Ik kan zondag al. Dan zit ik 4 dagen voor NOD.
Gefeliciteerd meiden met de mooie testen!! Jammer dames op rood!! Bah! @hier; gister was nod.. Nog steeds nie ongi.. Wel een nega test.. Grrrr.. Vorige week was toch niet posi denk ik.. Bah bah bah.. Wachten op ongi dus..