NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @billie ja die is positief! Gefeliciteerd

2. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @hier net een veeg bruin bij het plassen :)
    Hoop toch niet ongi. *duim duim*

3. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    #2523 MRCD, 3 sep 2013
    Laatst bewerkt: 3 sep 2013
    Ik zie een streepje! Voorzichtig gefeliciteerd! :)

@hier
    Temp is weer iets omhoog. Ik snap er niets meer van nu. Ik heb nog niet getest. Wil eigenlijk gewoon wachten tot donderdag. Heb het idee dat mijn NOD twee dagen is opgeschoven naar morgen, vanwege een iets later ei. Kan ik niet meer zekerheid zeggen, omdat ik niet precies weet hoe lang mijn gemiddelde LF is. :$ In ieder geval durf ik nog geen test te doen, want zo'n witte test is vervelend en zonde van het geld. Denk ergens ook dat mijn ongi eraan komt, al zijn daar nog geen duidelijke tekens voor... Ben trouwens snotverkouden. Bah! :( Vanmiddag na werk ga ik lekker lunchen bij een vriendin. :) Dames die nog gaan testen: "Ik wil roze strepen zien, en dan bedoel ik niet de controle streep". :p

My Ovulation Chart

4. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Lijkt positief billie, wel nog wat licht maar zag hem snel hoor

@lucindalice normaal gesproken is mijn temp na men ei constant boven 37 en ik wissel nu tussen sochtends 36.9 en savonds 37.3 en is nu veel minder constant maar de verschillen zijn weer zo klein dat het geen ramp is. Zelfde geld voor jou en miss dat het dus juist een goed teken is. Wanneer ga je testen?

5. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
  6. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Billie lijkt mij positief.
    Hier morgen testen, ben nu al zenuwachtig. Mijn temp vanmorgen was nog 37, 1.

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    willemien, waarom temp je ook 's avonds? want temperaturen gaat over basale temperatuur, zeg maar de temp na minimaal 3u volledige rust...

8. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedankt voor jullie reacties...en fijn dat er niemand twijfelt. Want (hoe stom ook) dat ga je zelf ook doen...ik geloof het bijna niet...na 2 jaar!!!! Eindelijk!!
    Maar goed, realistisch blijven, het is nog erg pril...maar ben toch al stiekem wel super blij!!

Mijn temperatuur bleef ook maar hoog!
    Ik hoop dat er van de week meer meiden met dit leuke nieuws kunnen komen.

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    @billie, dat is toch een hele echte streep hoor! Daar durf ik je wel mee te feliciteren! Gefeliciteerd!!!

10. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    10 dpo en men zegt dat je nu kan testen.... Mooi niet echt wacht nog een week.... Ok misschien zaterdag... Dan is nod... Overigens zijn er nog geen tekenen van een menstruatieklacht en temp nog steeds 36.9 .
    @Billie85 ja die is positief! Fijn!

11. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit Billie! Hier vanochtend getest, maar omowit helaas! Mijn temp is ten opzichte van gisteren wel weer van 37.0 naar 37.3 gegaan! Nu heb ik gisteren wel 2 uur eerder getempt dus weet niet zo goed of het dan echt klopt! Ik ga donderdagochtend weer testen!

12. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omg.... Heb een licht streepje op de Action test..... :$

13. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Billie: ik zie een streep! Voorzichtig gefeliciteerd! :) hier: nergens last van een me temperatuur was weer iets gezakt. Ben bang dat ik dan weer ongie ga worden:( wat vinden jullie van me kaartje? Ik wilde morgen een testje wagen op 10 dpo

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Billie wat fijn!!! Ik zie hem ook!!! :D

@ Bambino, hoop dat het wat oud bloed is en niks anders...

@ MRCD..... Het blijft spannend

@ LIX, ik heb dus geen 3u geslapen... Om 2u getempt 37.1 en heel onrustig in slaap gevallen na n tijdje om 5u vast temp tijdstip gehad en was 36.9

@ Willemientje, lief dat je reageert! Stelt me enigszins gerust!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Hogelinda... Spannend!!!! Doe nog eens n kv of z&k!!! (Die actions zijn echt krengen namelijk!!)

Kaartje is niet verkeerd Bloempje... Al is het nog wel wat vroeg natuurlijk...

16. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Jaa gefeliciteerd!!! Foto??

Breng straks mijn kleintje naar de go en dan ga ik poetsen...onverwacht de dagje vrij van mijn werk..

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Toen ik net wakker werd nog eens getempt...37.3!!!! Dat is 0.4 hoger!! (Dit is dus wel buiten m'n normale temptijd) wat moet ik hier nu van denken??? Schommelt het zoveel???

18. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooooohhh meeeeennnn..... Ik ga kapot hier!! Heb 3 testen gedaan (DA, Action en van de etos, die test-point..) en alle drie een licht streepje...... Oooooohhh oohhh mijn godd.... Ik probeer ze even te uploaden...

Testen van KV heb ik niet meer in huis. Ga ik zo halen!!

19. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Haha wat een heerlijke reactie...maar als er op alledrie een streep te zien is zal het wel kloppen hoor...mss de cb doen..

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Hogelinda, dan zal het echt wel kloppen!!!!!!

Deel Deze Pagina