Ik twijfel over de CB... Zal hij nu wel zwanger aan kunnen geven? Die hebben toch altijd meer HCG nodig? Stuiter de stuiterrrrr
Hey hallo allemaal! Zwangere dames hartelijk gefeliciteerd geniet ervan! Dames die al op rood staan wel balen! Maar op naar de volgende ronde weer nieuwe kansen. Ik denk dat me ei wat verlaat is hierzo. Nu pas vruchtbaarslijm ( sorry) dus denk dat het morgen of overmorgen word. Dan verschuift me nod wel en miss net buiten dit forum of misschien toch net niet. Nja blijf wel hier plakken tis net zo gezellig hierzo hihi. Succes aan de dames op het wachtbankje en aan de dames die mogen testen! Toi toi toi. x Ps kon niet op iedereen reageren lukt niet zo fijn op mobiel
Hihihihi..... Boing boing boing , geweldig Hogelinda... Dan doe je morgen of overmorgen cb Krijg hier testdrang van
@hogelinda YEAH!(liet mijn oog me toch niet in de steek ) Als je al 3 lichte streepjes hebt zal een cb ook wel werken niet? Moaatje had het ook toch 1-2 zwanger (of vergis ik me in de naam)
Heb mijn temp nu maar op 'sleep-deprived' gedaan. Klopt dat? Zouden jullie nog even mee willen denken over m'n tempkaartje / vraagje mbt te weinig slaap en de schommeling 2u 37.1 5u (vast tijdstip) 36.9 en 08.15u 37.3..... Dankjewel
Gefeliciteerd Billie en Hogelinda!!! Join the club! Op naar het topic met relatief het meeste roze namen
Oooh mijn god, nogmaals sorry, echt!!! Maar het streepje (vooral op die van de test-point) wordt alleen maar donkerder.. Ik word echt gek! Dacht dat ik wat nuchterder zou zijn bij een 2e, maar jeeeeeeee... Mijn zoontje zit voor de tv en ik zit hier ingehouden hyper te zijn! OOOOHHWW!! Zal het dan echt zo zijn?? Dan ga ik zo even het boek van KLuun halen en dan zet ik op de voorkant "WEER" bij de titel: Help ik heb mijn vrouw (weer) zwanger gemaakt! HAHAHA! Lucin, ik eis dat jij nu ook zwanger bent! Edit: En de rest natuurlijk ook! Sorry, dat is zo debiel over kom..! Ik gun dit iedereen. Ik wil met deze hele meidengroep naar de mei mama's!!
Nope, wasn't me. Vanmorgen weer een streep. Licht, maar roze, net zo breed als de controlelijn en van boven naar beneden.... Dus ik zit nu in de auto voor de kruidvat te wachten op 9 uur terwijl er thuis een bakkie pies staat te wachten. Manlief is al overtuigd naar zijn werk, maar ik moet meer zien. @hogelinda, ziet er goed uit!
Whaha ze zullen wel denken bij kruidvat whaha. Ik hoop dat ik jou straks ook mag feliciteren!!!!! ROZE ROZE ROZE ROZE. Wat vind ik de kleur roze toch opeens mooi.