NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @moaatje ohw het was gisteren in ieder geval haha
    Spannend joh!

Dit word langzaam de roze topic haha

2. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Pff even niks meer gepost maar wel gelezen!wel weer hoop zwangeren erbij!!leuk!ik hb nog een week tot me nod en me lichaam teistert me nu alweer met allerlei symptomen..oa vollere borsten en steviger en gevoelige tepels..beetje hoofdpijn af en toe en met vlagen wat witte afscheiding..ben echt benieuwd of me ontpil hormonen weer op hol slaan blijft toch lastig iedere keer,maar over een week weten we meer..al geef ik niet heel veel hoop omdat ik geen ei heb gevonden in me ovulatietesten..
    Iedereen succes!
    Groetjes romilda

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Geweldig Moaaatje :D

@ Hogelinda, ik ben het helemaal eens met je eis :D... Weer samen het mama-topic in zou super zijn!!!

Ik twijfel om straks naar het kruidvat te gaan zodat ik toch morgen kan testen....

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    :)ja.
    Weet echt niet wat ik heb deze ronde. Vorige keer heel geduldig op mijn nod kunnen wachten, maar nu...word moe van mezelf;)

5. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hogelinda zelfs ik die nog nooit heeft getest of zelfs al een test uit zijn verpakking heeft gezin ziet een streepje! Gefeliciteerd geniet ervan! Dit wordt een hoopvolle roze maand zo te zien!! Op naar meer!!

x

6. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Haha ik werk bij kv en heb het al wel eens meegemaakt,een van de eerste klanten die zwangersschaptesten kwam kopen..vaak staat er wel een groepje mensen voor de deur haha!succes!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Sta n voor de spiegel in de badkamer... Heel m'n gezicht onder de bulten.... Hormonen?

8. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    Wat spannend he dames. Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben. Hebben jullie ook dat je het thuis 'live' nog niet wilt delen met anderen?

Ik heb vanmorgen getest; negatief. 2 sept was m'n NOD bij cyclus 28 dagen en 4 sept bij 30 dagen. Nu ik dit zo typ besef ik me dat ik misschien te vroeg heb getest?
    Heb iig vanaf zaterdag ochtend ligt bloedverlies met zondag iets meer, maar nog niet zoals een gewone menstruatie. En nu gisteren en vandaag helemaal niets meer.
    Wel een beetje vreemd toch.

Verder afwachten dan maar...

9. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Dat heb ik ook. Heb nooit pukkels maar sinds ik met de pil ben gestopt....pfft. Word eet niet goed van.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Annie, ik lijk wel weer n puber... Vervelend is dat he? Ik krijg het ook van vet / verkeerd eten...
    Al hoop ik dat het nu van n zwangerschap is :)

11. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lucinda, jaaa, testen morgen!! :D je temperatuur is positief, toch?

En verder, echt iedereen zo onwijs bedankt voor de felicitatie's. Ik ben helemaal hyper, en toch is er echt nog ontzettende ongeloof. Straks even naar KV rennen. Jeetje zeg... Kwam wel overwachts!

En ook ontzettend bedankt voor de ovulatietesten-tips. Zonder jullie was ik mijn ei waarschijnlijk mis gelopen. Mocht het echt echt raak zijn, dan heb ik nog een hele hoop ovu testen van CB over. Kan ik vast iemand van jullie blij mee maken. Al hoop ik VAN HARTE dat niemand die dingen nog nodig heeft!!!
    Dikke kus!

12. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier trouwens ook 2 dikke pukkels. Heb ik anders nooit. En heel vet haar!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Hogelinda, ga je de Vk al bellen? Ben benieuwd naar je kv-test!
    Weet niet goed of m'n temp goed is. Vanochtend 0.1 lager weer :(, maar wel slecht geslapen... Net juist weer hoger... Vreemd... Wil je eens naar m'n kaartje kijken?

14. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Ik heb net een paar ovulatietesten besteld. Mocht het niet raak zijn ga ik ze volgende maand gebruiken als ik eruit kom hoe t werkt haha!

Welke zjjn goed? Ik heb nu doe van zwanger en kids dipstick.

15. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Moatje ja ik zie hem gefeliciteerd

Meesje84 klopt ik ben ook echt een kouwkleum maar toen ik zwanger was niet hoor midden in de winter liep ikmet korte mouwen haha hopelijk goed teken

Kim198
    Wij hebben dezelfde nod ik ga vrijdag testen. Test je gezellie mee

Marleen1984
    Balen joh maar ja zolang er geen bloed is kan het nog he

Billy ook jij op rose ja gefeliciteerd

Hogelinda jaaa ik zie ze okk gefeliciteerd de kv is duidelijker da die bovenste wat voor merk is dat
    Tessav jammer. Op naar donderdag

16. djoon

djoon Niet meer actief

Waaah gefeliciteerd alle zwangeren!!

Ik heb hier ook van allerlei sympthomen maar ga pas zondag testen:0

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gefeliciteerd Hogelinda!!! En alle andere zwangere dames!

18. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @lucin wanneer ga jij testen?

19. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Gefeliciteerd hogelinda en alle andere roze dames!

Ik heb bij het vage testen topic een foto gezet. In het echt is het streepje duidelijker te zien, maar vind hem wel heel vaag. Of kan dat +- 1 of 2 dagen voor nod?
    Het is een gewone test van midstream, geen extra gevoelige. In de bijlage staat dat ook bij een heel vaag streepje hcg is waargenomen...
    Maar ook bij zo'n tuurstreep?

20. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @vosje ik zie wel 'iets' misschien nog even wachten en dan nog een keer testen

Deel Deze Pagina