@mrcd fijn dat je toch een test hebt gedaan of niet. Nu heb je iig zekerheid. @ thuisblijfmamas ik vind idd ook dat gaat niemand wat aan en het is eigen keus. Hier zou het qua financien dan wel lastiger worden. Al zou ik dan na mijn 1e kindje wel parttime gaan werken Iedereen fijne zondag!
Goed dat je temp eindelijk is gezakt MCRD! En dat je duidelijkheid hebt met de test Veel plezier bij je schoonouders
Jij ook n fijne zondag MadameV en de rest van de dames ook natuurlijk Wij zijn nu op weg naar schoonouders en dan gaan we even n rondje dierentuin doen
Duidelijkheid is erg fijn. Ik dacht het wel zeker te weten en het was dus geen teleurstelling dat de test negatief was. Eerder een geruststelling dat er duidelijkheid is. Dus op naar de mei-mama's. @Lucindalice Leuk! Veel plezier vandaag.
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥ 1. (4) : Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje kimroy, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje 2. (6) : MRCD, 25 (word 19 augustus 26) jaar, ronde 7, 1e kindje IngeG, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Lady Flower, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Hogelinda, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje 3. (4) : beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Jabinca, 24 (word 22 augustus 25) jaar, ronde 3, 1e kindje Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 4. (5) : Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje Ryv, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Mumm84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje swagartist, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Mandyx, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 5. (4) : Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Erica82, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje TieMar, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje 6. (4) : Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje Jipster1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Tessasv, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje 7. (1) : Bloempje22, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje 8. (0) : 9. (0) : 10. (2) : Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje kim198, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje 11. (0) : 12. (0) : 13. (0): 14. (0): 15. (1): madameV, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 31 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Voor m'n zwangerschap had ik.ovu op cd16, nu op cd18. Als ik op cd14 begin ben ik dus nog op tijd @Danielle: tarwekiemolie kan je overal halen, maar ik zou naar een goede reformwinkel gaan (g&w winkel is vaak goed). Daar zijn de producten over het algemeen puurder en natuurlijker. Het mooiste is als er in de reformwinkel een klassiek homeopaat werkt. @hier: weer aan het werk. Ben misselijk, moe en draaierig/duizelig....Bleg
@ lucindalice * zwaaaaaai terug * @iedereen een fijne zondag vandaag! @ thuismama's ook ik zou dit wel willen. Helaas financieel gezien niet mogelijk @ mrcd gelukkig heb je nu duidelijkheid en inderdaad op naar de mei-mama's, vine ik een hele mooie maand
@thuisblijfmama's: als t financieel kon zou ik t graag willen. Ik heb zoveel hobby's en kan mezelf zo goed vermaken.. dat zou voor mij geen probleem zijn. Maar ik ben ook de kostwinner, dus ja.. gaat gewoon niet. Wij willen ook allebei n dagje minder gaan werken als er n kindje komt, of misschien ik 2 en vl 1 minder. @Lucindalice: ik heb nog 8 dipstick ovutests van matcare liggen. Ben daar altijd wel tevreden over geweest. Heb nu ook laatst om te proberen n paar dipsticks van sensitest besteld. Dus ga ze n keer beide tegelijk gebruiken om te zien of ze verschillende resultaten geven. Ben benieuwd. @hier: rustig dagje. Weinig te melden eigenlijk.
@ MRCD, thanks! @ IngeG, oke , dan ben je inderdaad nog wel op tijd gelukkig @ Ryv, wij hebben ook nog niemand in mei op de kalender, dus zou een mooie maand zijn! @ Cathrien, o ik ben ook wel heel erg benieuwd naar hoe de testen zullen gaan Wel fijn dat jullie beiden een dagje minder willen gaan werken als er n kleintje komt , dat scheelt weer. Wij zitten weer in de auto terug naar huis. Ben moe! Was wel een leuk en gezellig dagje geweest zo
Ik mag me hier weer melden, wij gaan ronde 4 in. Noralie87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje NOD=13 september
Hoi allemaal, Ben lang niet op het forum geweest, maar kom me nu weer melden. We gaan er weer voor :-D Mag ik er bij op de lijst? Nod 6 sept/ 29 jr/1e ronde/ 3e kindje Wens jullie allemaal heel veel succes en hoop op veel kletsplezier en dubbele strepen.
@ lucalinde wij ook niet hahaha! Even een algemene vraag. Weet iemand hoe je je naam kunt veranderen hier op de site?? @norali welkom! Succes @ moaatje welkom! We zijn al aardig op weg om deze topic veeeeel pagina's te geven haha. Succes deze maand
Hallo allemaal! Ik weet nog niet zeker of ik wel in dit topic val maar zou ik erbij mogen op de lijst? Mamalucy, 24jaar, 12e ronde in de mmm, eerste kindje, nod datum onbekend. ik slik deze maand geen clomid dus ik heb geen idee wat mijn cyclus gaat doen. Dinsdag terug naar de arts om te bespreken hoe we verder gaan. Zullen zoiezo eerst nieuwe onderzoeken plaats gaan vinden en daarna een nieuw behandelplan bespreken. Erg spannend dus vind ik!
@ Moaatje, welkom! Hoe oud zijn je andere 2 kindjes? @ Ryv, ik denk dat je dat aan moet vragen bij het beheer / moderators? @ Mama Lucy, welkom! Waarom slik je geen clomid deze ronde? Hopelijk krijg je dinsdag een mooi nieuw behandelplan!
Dankje! Omdat onze arts de diagnostiek wilde uitbreiden (heel duur gezegd haha) en een gestimuleerde cyclus de onderzoeken/uitslagen zou beïnvloeden.
@ Mamay Lucy, oke... Hoop dat je cyclus dan niet al te lamg gaat worden . Wel fijn dat ze je nu heel goed in de gaten gaan houden!
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥ 1. (4) : Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje kimroy, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje 2. (6) : MRCD, 25 (word 19 augustus 26) jaar, ronde 7, 1e kindje IngeG, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Lady Flower, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Hogelinda, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje 3. (4) : beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Jabinca, 24 (word 22 augustus 25) jaar, ronde 3, 1e kindje Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 4. (5) : Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje Ryv, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Mumm84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje swagartist, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Mandyx, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 5. (4) : Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Erica82, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje TieMar, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje 6. (5) : Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje Jipster1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Tessasv, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje Moaatje, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 7. (1) : Bloempje22, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje 8. (0) : 9. (0) : 10. (2) : Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje kim198, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje 11. (0) : 12. (0) : 13. (1): Noralie87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 14. (0): 15. (1): madameV, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos. (1) : mama lucy, 24 jaar, ronde 12 in MMM, 1e kindje Illegaal: T o t a a l: 34 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (1), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Ik mag me hier helaas ook weer melden. 8 sept. Wondertjeinmaak 25 jaar, ronde 10, 1e kindje. Wij gaan deze ronde voor het eerst naar de gyn.