@billie, hogelinda en moaatje: GEFELICITEERD, echt super! Ben echt zó blij voor jullie! Geniet van jullie zwangerschap! @Marleen, geen bloed geeft moed! @Lix: hoe is het met dl? ik heb zo met je te doen! @hier: vreemde droom vannacht, over een superpositieve zwangerschapstest... Had me voorgenomen om pas dit weekend te testen, maar na die droom kon ik me niet meer inhouden vanmorgen. Resultaat: nog steeds omowit Ik begin de hoop nu echt wel te verliezen, ook al is er van de duivels nog steeds geen spoor.... Sorry voor de korte reactie, maar mijn schilderwerk wacht weer... Snel aan de slag, even niet aan testen denken...
Dames op roze, gefeliciteerd! Ik moet onwijs veel plassen, nog steeds Mja, ik heb t ok als mn ongie naderd...
Dames ff een vraagje. Welke test is gevoeliger de kruidvat 2v5 of de action. Ik heb ze allebei liggen, maar weet nog niet welke ik morgen zal doen
Terwijl ik aan t bijlezen was vlogen de pagina's erby haha met allemaal toffe berichten. Gefeliciteerd zwangeren!!! Hier vandaag wachten op me ongi want net negatief getest, balen zeg!