@Jabinca, wat balen van je nega test. Maar wie maak je niet zo snel hcg aan, of had je een laat ei? Zolang ongi er niet is kan het nog.
Moaatje en hogelinda super zeg!!!! Gefeliciteerd echt leuk! Komen jullie naar de mei-mama's topic?? Ik moet vanmiddag naar de dokter , heb af en toe pijn bij het plassen. Hoop niet dat ik een blaasontsteking heb. Heb wel eens gelezen dat je test daardoor vals positief kan zijn! Volgens de doktersassistent kan dit niet! Lucindalice testen moet je morge. liefs
Baaaalen Jabinca! Jeeeeej Moaatje, mooie test! @ Bambino, als ik het niet meer uithoud, dan test ik morgen, wellicht dat ik zo eens naar de kv ga...
A Jace, hoop niet dat je een blaasontsteking hebt ... Iig veel beterschap! En je test is gewoon posi hoor! Hihihihi, lief dat je vindt dat ik morgen moet testen... Blegh, ik word weer misselijk van thee, moe, misselijk, buikkramp... Hoe zet ik m'n piekermodus uit?? Gister was ik nog zo zen!
@Moaatje & Hogelinda; super zeg!!! Van harte meiden! Genieten maar!!! @Jabinca; helaas. Balen zeg. Hopelijk de volgende ronde raak! @Hier; vandaag 7 of 8 dagen dpo. Had twee dagen posi ovutest dus weet niet waar ik vanuit moet gaan. Wachten duurt lang!! Pfffff
Lucindalice ja je leest zoveel op t internet, maak je jezelf gek mee denk ik! Ja tuurlijk ik heb zo een idee dat t wel eens positief kan zijn bij jou! En die tiende verschil kan idd zijn van t vroeg slapen. maar vind het in combi met je klachten posi klinken!
@jace blaasontsteking beïnvloed niet hoor. Ik heb blaasontsteking aangepaste medicijnen voor het geval dat maar kon niks beïnvloeden. Jij ben gewoon lekker zwanger! @lucin geen idee hoe je die uit zet maar als je de tip hebt hoor ik hem graag. Hihi
Thnx. De mei-mama's zijn gesplitst. Ik heb de 16 t/m 31 mei net geopend. Nog een beetje eenzaam daar door die vroege test Wachters, sluit maar gauw bij me aan eind mei
Tja, je ziet t bij heel veel maanden. En de topictitel is al aangepast, dus er stond al dat dat tot 15 mei was.
Moaatje en hogelinda jeeeeeeeeeeej!!! Gefeliciteerd! Hier een beetje verward...nog steeds geen ei gespot! Niet eens met een tuurstreepje!
Misschien heb je je ei gemist met de testen? Ik heb ook nog steeds geen positieve ovutest gehad en ik heb er nog maar 2 over van de 20 haha Het is heel verwarrend, als het dit keer niet raak is dan maak ik geen gebruik meer van de ovulatietesten! @ alle zwangeren: GEFELICITEERD
Gefeliciteerd aan alle zwangere trouwens! Heel vervelend maar ik kijk uit het raam en zie de etos en kruidvat.... Geen testdrang valt best mee.... NOT
Nee, ik ga de VK nog niet bellen. Volgende week pas. Moet het eerst even goed bevatten. Ga donderdag nog even een testje doen. Hopen dat hij dan donkerder is. Ik heb naar je kaartje gekeken, maar kan je helaas niet helpen Ik heb zelf nog nooit getemperatuurd en ik heb geen idee wat daar de "spelregels" in zijn. Maar wat ik van hier hoor, is het boven de 37 graden toch nog wel netjes? Duimen draaien hier iig overuren