@ Bambino, zo kunnen we ons nieuwe clubje noemen, de testdrang-club Hoe is het met je duimen? @ IsaB, ja zit echt met mn benen over elkaar, durf niet op te staan Ja geloof ik goed dat je in de zenuwen zit door die vage test.... @ Mumm, wellicht n goed teken van die patat....alleen heb ik ALTIJD zin in patat
Hmmmm, mn borsten lijken eindelijk wat voller te worden... Dat mistte ik nog deze maand...maar ze voelen nog niet 'zwanger' aan, dus ben er nog niet zeker van.... *zucht* is het al 20u??
Lucindalice, je kunt ook een potje in de koelkast zetten he...of een spafles vullen als je t niet meer volhoudt
Haha, ik lees hier over testdrang, terwijl ik nog op zoek ben naar m'n ei... Waarschijnlijk allang geweest, maar met testjes en tempen niet kunnen vinden. Pffff.... word daar ook moedeloos van
Lucin jaaaa past wel bij ons... Verder au die duimen van mij Kunt toch alvast een potje vol gooien voor als hij er is
Thanks Mumm en Bambino.... Als ik het echt niet meer red, dan doe ik dat.... Alleen ik vind gewoon dat ik moet wachten Dikke knuffel voor jou Noralie!
Hoi allemaal, mezelf voorgenomen wat afstand te nemen van het forum maar kan het toch niet laten om even mee te kletsen. Zo gezellig hier haha, en spannend ook voor heel wat dames zie ik!! Gelukkig ook al een paar op roze! Gefeliciteerd!! Hier wel duidelijk dat ei geweest is. Alleen weet ik niet exact welke dag. Verwachte nod is nu 8 sept. Maar er is ook nog een kleine mogelijkheid dat het een paar dagen later is. T ging me tot nu toe goed af maar begin nu toch wel de kriebels te krijgen weer.
Ben er bijna , nog maar iets meer dan n uurtje.... Als ik maar niet in mn broek doe als manlief thuis komt, hahahahaha.....
Gezellig dat er veel animo is voor n kletsclubje Lief dat je ook zo benieuwd bent Beccy!! Mijn testdrang neemt nu opeens af Zouden het zenuwen zijn? Of slecht voorteken?
Hahaha muts !!!! Wat zal het een grappig gezicht zijn als je op moet staan als manlief thuis komt. Met gekruiste benen als de sodemieter naar het toilet
Maar Lucindalice, je kunt toch wel gaan plassen? Dat maakt toch niet uit? Als je maar niet teveel drinkt!
@ Isa, hij belde net of we eerst de kids naar bed gingen brengen of eerst testen..... Ik zei, wat er ook gebeurd... Ik ga plassen!!!