Mag ik er ook op?? Jipster1985, wij hebben veel gemeen!! L0veErin, 28jaar, ronde 2, 2e kindje. nod is 6 sept!
@ lucindalice ik had je naam anders opgeschreven zag ik hahahha. Lucalinde of zo iets? Slim! @ ingeG ik wil mijn naam veranderen omdat het een deel van mijn echte naam is en ik daar niet over nagedacht heb
@ Ryv, hahaha, was me nog eens niet opgevallen ... Ik heb MRCD's naam eerst ook verkeerd geschreven (MCRD).. Als je je naam straks gaat veranderen moet je wellicht ook n tongstruikelend woord nemen , word je vast niet herkend!
Thnx voor alle welkoms @Lucindalice, mijn dochter is net 5 en mijn zoontje bijna 4. Wat gaaf dat jij er zo kort op elkaar voor gaat.
Ik heb inmiddels een andere gebruikernaam ( was eerst r.._..y....v) nu kunnen mensen me gelukkig niet makkelijk meer vinden dan weten jullie dat !
Zo welkom nieuwe dames! Veel succes deze ronde! Het is goed dat ik jullie om tips had gevraagd over het vragen ontwijken van andere mensen. Dit was weer zin dag en een goeie ook. Met vriendinnen. We gingen uit eten en het ging er over en per persoon werd er gezegd hoe zij erover dacht. Gelukkig was ik als een van de laatste aan de beurt en heb ik er goed overna gedacht wat ik wou zeggen. Heb gezegd dat ik er nog niet klaar voor was. Mijn vriend wel ( die is 32 ik 23 )aar dat hij wist dat als ie voor mij zou gaan ( jaren geleden ) hij waarschijnlijk zou moeten wachten. Ze geloofden het. En op zich ook een heel logsch verhaal en ik werd niet rood of niks. Dacht echt van yes! Dat ging nog wel makkelijk. Iedereen een fijne zondag gehad dus? Welterusten
@ Moaatje, o leuk, dan zijn jouw kindjes zichzelf straks echt bewust dat er n broertje of zusje bij komt Maar tussen jouw dochter en zoontje zit ook maar n jaar toch? Ook lekker kort @ Jace, welkom! Leuke naam @ MadameV, mooi dat het je gelukt is!! Nu kun je hopelijk over n paar weken wat anders vertellen Gaaaaaap, het is weer maandag. Zo snel even keuken, hal en toilet dweilen voordat de kiddies wakker worden....
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥ 1. (4) : Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje kimroy, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje 2. (6) : MRCD, 25 (word 19 augustus 26) jaar, ronde 7, 1e kindje IngeG, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Lady Flower, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Hogelinda, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje 3. (4) : beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Jabinca, 24 (word 22 augustus 25) jaar, ronde 3, 1e kindje Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 4. (5) : Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje Jace, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Mumm84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje swagartist, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Mandyx, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 5. (4) : Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Erica82, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje TieMar, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje 6. (6) : Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje Jipster1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Tessasv, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje Moaatje, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje L0veErin, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 7. (1) : Bloempje22, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje 8. (1) : wondertjeinmaak, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje 9. (0) : 10. (2) : Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje kim198, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje 11. (0) : 12. (0) : 13. (1): Noralie87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 14. (0): 15. (1): madameV, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos. (1) : mama lucy, 24 jaar, ronde 12 in MMM, 1e kindje Illegaal: T o t a a l: 36 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (1), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Goedemorgen lady's, Hier na een lekker lang weekend bij me ouders te zijn geweest begint hier het normale ritme weer. Zo toe aan vakantie nog ff paar weekjes wachten. Mijn ongesteldheid is net over en gister weer geklust. Maar ik snap mijn lichaam echt niet meer. NOrmaal toch wel 7 dagen ongesteld, nu maar 5. En gisteravond na het klussen een buikpijn gevoel. Nu valt de koffie ook beetje raar, niet echt misselijk maar toch vreemd. Wil er niet teveel op lekker en gewoon gezellig om de dag gaan klussen maar heb een raar onderbuik gevoel dat het misschien toch wel een zwangerschap is, iemand ervaring met ongesteldheid en toch zwanger?
Goedemorgen, Wat is het weekend snel voorbij gegaan zeg! En wat een hoop geklets al hier. @de lijst Ik heb de lijst bijgewerkt. Als het goed is, zijn alle aanpassingen gedaan. @nieuwelingen Welkom! Dat we deze ronde maar veel succes mogen hebben. Op naar roze in de lijst. @hier Ik heb een heerlijk weekend gehad! Ga vandaag beginnen met afvallen. Wil even wat kilo's kwijt. Het is niet dat ik schrikbarend overgewicht heb, maar zit net over het randje. Ik wil weer terug naar een bmi van 21-22. Zodra ik merk dat ik zwanger ben ga ik natuurlijk stoppen met afvallen, maar zet ik de "gezonde levensstijl" door. Zo weer op naar het werk... Heb vandaag eigenlijk helemaal geen zin, bah! Ben wel toe aan vakantie!
De enige manier om daar achter te komen is een zwangerschapstest. Ik voel ook nog steeds van alles en heb ook nog rare symptomen, maar de test is negatief, dus dat zal dan wel zo zijn. Dus nu lekker gefocust op ronde 7.
Idd jabinca enige manier is een testje te doen..denk eerlijk gezegd wel dat je lichaam je aan het foppen is..als je er veel mee bezig bent denk je plots vanalles te voelen.. Hier lekker een weekje vakantie..heerlijk even paar dagen niksen..
Ja die kans is groot inderdaad, we gaan gewoon voor ronde 3 en zien t wel. Zou een leuke verrassing zijn om dan 4 weken langer zwanger te zijn dan verwacht. Maar nogmaals we gaan er niet vanuit.
Hallo dames. Ik meld me hier ook. lieflief, 29 jaar, 10e ronde (ronde 1 en 6 mk), 1e kindje Nod 10 september
Ik moet me ook weer aansluiten in een nieuw topic... Mijn NOD is op 4 september a.s. Het is dan onze 6e ronde van ons 2e kindje. Ik ben zelf 30 jaar. Zullen we afspreken dat in dit topic minstens de helft op roze gaat?
Ladies, mijn ongesteldheid was opeens 4 dagen in plaats van 6, maar is nu over dus het klussen gaat beginnen... Veel succes allemaal