@ Hogelinda, moet je je urine dan wel in de koelkast zetten? Vind dat niet zon fris idee .... Het is al bijna 20u ....
Lucindalice ik denk dat dat zenuwen zijn! Ik had dat iedere keer voordat ik ging testen, gewoon bang dat het negatief zou zijn! Komt goed. Spannend!
Haha ik lag me dood! Wat moet ik nog lang wachten voor mijn nod! Ik voel werkelijk helemaal niks. Alleen misselijk maar smorgens niet... gister mijn sperziebonen er bijna uitgegooid de laatste hap smaakte echt niet. Ben soms ook heel duizelig....? Maar mijn borsten voelen gewoon. Dus ik denk niks voor deze. Maand maar het was pas ronde 1 dus das niet erg. Iedereen op roze gefeliciteerd! !! Wat moet dat fijn zijn! Ongi meiden voor jullie een dikke kus De rest nog ff succes!! Wanneer zou je klachten moeten/kunnen krijgen? En hoeveel dagen voor nod kan je testen? Xxxz
@meissie je kunt nu al testen met een dipstick van z&k haha Nee onzin vanaf 4 dagen voor nod met een vroeg test maar meeste wachten. (Alleen hier niet zoveel )
Hahahahahah Lucin, ik moet zooooo om je lachen!!! Maar ik had (heb je nu niks meer aan ) als ik jou was om 5 uur even geplast en daarna niks meer gedronken. Dan heb je om 8 uur een nog geconcentreerde plasje. Even voorbeeldje.. Ik heb zondagavond best veel gedronken 's avonds en maandagochtend heb ik dus getest. Maar de urine was toen ook niet zo geel. Maar gisteravond heb ik expres niet zoveel gedronken en vanochtend was mijn urine dus echt wel geel zeg maar Hahaha! Maargoed, never minddd! Ik wens je veel succes zo, en ik hoop echt dat het geen teleurstelling gaat worden, maar dat we met z'n allen een mooi streepje gaan zien! Tuurstreep of niet, ik wil een streep zien! PS, je kunt ook nu plassen en dan straks om 8 uur weer.
Klachten verschelen zo per persoon dat het moeilijk is daar een zinnig antwoord op te geven sommige voelen niks en andere van alles
Hahaha idd !! Echt lachwekkend dit Als je het niet meer trekt, ff hier aan de bel trekken Luc ! Wij slepen je er wel doorheen hihi
@hogelinda nou met zoveel roze strepen moet ik je wel feliciteren! en ik vind je gestuiter over het forum wel leuk @madje wat leuk dat lekker warm zijn bij jou een symptoom was, dat geeft mij moed! @moaatje ik dacht dat ik je al had gefeliciteerd maar voor de zekerheid..... Gefeliciteerd! @jabinca balen hoor een nega test @chriss dat is vervelend zeg om geen ei te spotten, misschien komt ie nog @spannend hoor al die dames die gaan testen! @seher welkom, je kan nog positief gaan testen hoor het is nog niet je nod @isab hopelijk wordt het een mooie dikke streep. @Kim op de test zie ik niets. Kan je de foto ook in negatief zetten, dat wil nog weleens helpen. @bambino jij houdt het ook wel spannend @lucindalice wat fijn zo'n man! En het schiet al op voor 8 uur! @ratje wat spannend! @ik heb zelf totaal geen verstand van temp.kaartjes dus daarom reageer ik er niet op ik heb nog niet heel erg last van testdrang, ik ga nu voor de 9de keer en elke maand word ik rustiger. Jullie houden het wel allemaal spannend zeg. Ben benieuwd morgenochtend
@ Meissie, kan alle kanten op hoor! @ Jace, had jij dan ook dat je opeens 'niets' meer voelde? @ Hogelinda, ik ben blij dat ik iig iemand aan het lachen hebt gemaakt en ik zal je tip voor een eventuele volgende keer in mn achterhoofd houden, thanks!!
Welk topic bedoelde je trouwens van de dec2010 mama's? Wil ik ook wel even stiekem spieken wie ik daar allemaal nog van "ken"!
@ Meesje, wat lief dat je op iedereen gereageerd hebt! Fijn dat je testdrang nog meevalt! @ Hogelinda, bedoelde eigenlijk jan 2010 gestopt met de pil. Dec 2010 loopt volgens mij nig steeds, maar ik ben toen met n deel naar n priveforum gegaan Jaaaaaaaa, ik hoor sleutels in de voordeur!!!! Better be my husband... (Mn moeder heeft ook de sleutels, als die zo binnenkomt plas ik echt in mn broek)... Jullie horen nog van me! Wish me luck!
@lucindalice hier ook in een keer geen klachten meer sinds gister. Maar ga toch stug door met testen wil het ook weten ook
@meesje ik hou het spannend voor jullie en voor mij. Flink op de tandjes bijten en morgenvroeg weer vroeg wakker denk ik haha
Vl begon al te 'klagen' dat hij geen aandacht krijgt dus ik ga nu gezellig iets samen doen En was het ml? Ben benieuwd!