Zo dames! Had vanochtend nog bijgelezen maar moest nou wel héél ver terug! Wil alle zwangeren van harte feliciteren! Ik heb me gister aangemeld bij eind sept nod topic. Staat nu op 16 sept want mijn ei is zeker weten gister geweest. En we hebben afgelopen week ( omdat ik toen dacht hem misschien al te hebben ) héél erg goed geklust. Ben er gewoo trots op hihi. Dus heb er een goed gevoel over
MadameV hihi trots op je klus week grappig. Hoop dat je gevoel klopt wij doen alleen aan roze hier dus daar mag jij ook wel wat van gebruiken
Zoooooodie is super duidelijk geen twijfelmover mogelijk gefeliciteerd. Ik krijg hier ook test drang pppffff
Waaaauuuwww lucindalice! Ik zei toch dat ik een goed gevoel bij jOu had hihihi. Gefeliciteerd!!!!!! Ik had idd ook dat ik niks meer voelde, dus lijkt wel normaal hihi! Nu hopen op nog meer roze, kunnen we met zn állen naar de testdrang club haha
Whahahh sorry bambino. !!!! Ik bedoel het niet zoals ik het schreef!! En ook zonder roze kunnen we met zn allen. Edit : kwam écht een btje verkeerd over zie ik nu. Sorry. We hadden het toen srtaks juist erover dat we met zn allen gaan, kom ik aan met mn roze