Ooo bambibo zooo spannend.... Ik denk dat mijn ongi toch aan het doorbreken is...beetje krampen en beebje oud bloed daarnet..
@Lucindalice; ooh wat leuk! Laat je weten hoe ze reageerde? Mijn mama is erg ziek. Ik wil er niet teveel over uitwijden (ivm wellicht bekenden op het forum die dan gelijk weten dat ik het ben, weg anonimiteit, maar ik hoop dat ik met haar dit bijzondere moment binnenkort ook weer kan delen. Xx
@ Kimroy, o dat klinkt niet goed ... Hoop dat je haar snel mag vertellen dat ze weer oma wordt! @ Beccy, dikke knuffel voor jou!!
Kim, wat naar dat je moeder zo ziek is. Ik hoop met je mee dat je het prachtige moment van een baby'tje met haar delen kunt
Bambino ik wil ook graag de uitslag horen hah, maar denk dat ik het niet volhoud ben dood moe! Ik lees het anders morgen wel. Welterusten dames
Hoop het ook kim! Helaas is korte tijd terug een dierbare van ons overleden met wie we dit graag hadden willen delen dus ik koester nu ook elk moment met mensen om me heen, sterkte en beterschap
Bedankt voor de geruststelling dames! Gefeli voor et nieuwe rose! Geniet ervan! Ik doe donderdag weer een test om te kijken of hij al donkerder is en dan zondag een cb digital
Ml vind het wel handig heb de hond al uitgelaten de was gedaan een douche gepakt alles maar om de tijd te doden hahaha
Ja fijn bambino, kan er idd wel wat van gebruiken dat roze haha. Misschien helpt het dat ik zo consequent mee blijf lezen hopelijk mag jij zo ip roze! Succes be n benieuwd @ lucindalice van harte!