Ja ik moet nu toch wel dik over tijd gaan wil ik nog een testje wagen want geloof er niet meer in Kim :'(
Bambino, maak je niet druk. Je bent nog vroeg. Overigens baal ik wel voor je. Had zo graag een tweede streep voor je gehad. Luc, leuk is dat he, hee mam, uhhh oma, again !!!
@Bambino; wat jammer. Hier zal het niet anders zijn ben ik bang. Gaan we gewoon gezellig samen naar het volgende NOd forum. Tenzij je natuurlijk toch nog posi test. Het kan nog! Veeg bloed kan ook innesteling zijn, in dat geval mss overmorgen alsnog posi. Dikke knuf!
Ik hoop voor jou van niet 2ekindjewelkom, maar als het dan toch zo is; gezellig! Ik heb 3 dagen voor ei sex gehad en daarna pas na ei weer dus hier gaat 't m denk ik niet worden
Ik wilde vandaag persee weten hoe de zw&kids testen er uit zouden zien in t echt omdat k de pakketjes zo klein vond.. Nja dan ook maar gelijk gedaan natuurlijk.. En natuurlijk enorm wit, mja das niet gek denk ik op hooguit 8dpo Bambino, wat naar meis
oow nee dikke knuf voor jou meid. Mischien was het nog te vroeg . Ik hoop dat het goed komt en dat je alsnog positief test. Ik ga morgenvroeg ook testen. Ben ook bang voor een witte test
thnx meiden Je kunt dus wel vals posi testen met de z&k en ook met de 123thuistesten. Weten we dat ook. Ben ook nog vroeg maar al mijn symptomen zijn weg dus ik wacht nog om te zeggen dat ik op rood mag. Ik kruip nu onder mijn deken na een nachtje slapen voel ik me vast beter
@ Billie: een voorzichtige felicitatie @ Hogelinda: relax Gefeliciteerd dan maar... (Ik zag alleen de derde, maar kan aan mijn scherm liggen) @ Moaatje: gefeliciteerd!!! @ Lucindalice: Gefeliciteerd! @ aCatrien: knuffel en hopelijk heb je snel duidelijkheid. @ Kim: knuffel. Ik hoop dat je het nog met je moeder mag en kunt delen. @ Siri: Dikke knuffel en veel sterkte! @ Bambino: knuffel! Ik ben heel onrustig vandaag... ga nog niet testen, omdat ik bang ben op een negatieve test (al twee keer gehad de vorige rondes) maar manlief zegt wel dat ik misschien wel zwanger ben... pfff... misschien als ik morgenochtend wakker ben en ml moet naar het werk dat ik ga testen... 1 dag voor NOD...
Gefeliciteerd roze dames! Erg mooi! Hier nog steeds een zwanger gevoel zonder echte symptomen. Werk bij strekken iets steekjes in mijn buik. Verder niets. Ml denkt ook dat ik zwanger ben. Spannend.
Gefeliciteerd Ladies! Toppie! Hier nog in spanning!! Morgen weer een testje doen, maar vrees het ergste!
Och dames jullie zijn niet goed wies, ff paar uurtjs genieten van me vakantie met me man en jullie typen het hele topic vol. Ma goed vandaag nod dus durfde niet na de wc bang voor rood. Nou ik kan je vertellen, nog steeds geen ongi, vet raar want ben altijd op dinsdag ongesteld. Vanmorgen nega test en verder geen krampen gehad die ik altijd wel heb oftewel ik zit in positieve spanning.. Oja lucindalice ik heb gelachen je berichtjes, geniaal en gefeliciteerd
Wowie!!! GEFELICITEERD !!! Jaloers zon test wil ik ook wel, vet duidelijk !!! Gewoon meteen weer raak meid, ben super blij voor je !!! Duim voor een plakbeeb !!!
Nogmaals bedankt voor alle felicitaties meiden!! Ik kwam even spieken, maar nog niemand online.... Voor de testers, veel succes!!