MadameV: hier kun je je gemiddelde cyclusduur invullen en berekent hij je uitgerekende datum. De verloskundige zal straks bij een eerste echo bepalen hoe lang je zwanger bent, maar de uitgerekende datum kan tijdens de zwangerschap nog steeds veranderen. (was bij mij het geval).
Ohh dames, Hier lezen maakt het niet makkelijker om de testdrang tegen te gaan. Hoewel ik van alles merk wat ik ook heb als mijn ongi eraan komt, merk ik soms ook iets, waardoor ik denk dat het misschien toch wel raak kan zijn. Pff, zaterdag is pas mijn NOD. Wil eigenlijk ook niet eerder testen. Ik ga dan ook maar snel weg hier, zodat ik er minder mee bezig ben. Dames op roze gefeliciteerd, dames op rood sterkte.
Goeie link 2e kindje welkom! Meteen antwoord op mijn vraag. Als ik test op nod dan zou ik dan 5 weken zwanger zijn. Hoop het zo!
Hier weer hetzelfde als gister. Had trouwens ook niet met de eerste urine getest. Was ook best helder, dus nu maar ff 3 uur ophouden en niet drinken. Uit frustratie nu een pizza in de oven gemikt
@ IsaB haha om 10 uur een pizza. Ik moet nog ontbijten. Ik hoop dat je dalijk meer duidelijkheid krijgt
Haha dit is ook mijn ontbijt Ik test gewoon veeeeel te vroeg. Domme ik Maar ik voel het gewoon dat er iets aan het veranderen is in m'n lijf. M'n man zei vanmorgen, schat, je borsten worden groter. Jahaaaa dat weet ik ook. En jaaaaa ik weet ook dat m'n buik opgezet is
@IsaB ja als je nog niet onzeker bent komt je man ook hahaha dat is hier ook schat je tepels lijken wel donkerder. Ach wel lief dat ze mee denken hihi
Oh jammer Bambino!!! Ik had gehoopt samen positief te testen dit weekend! In de volgende ronde is het raak!! Andere testers en klussers, succes en veel plezier! Ik heb nog steeds een vermoeden dat ik zwanger ben. Het kokhalzen blijft maar doorgaan...mocht dat door blijven gaan terwijl ik ongi wordt ga ik maar eens langs de dokter..dan zit er waarschijnlijk ergens een steekje bij me los
Jawel...Omo-wit.... Maar ik heb mn ei op de 24e gehad dus het kan zijn dat m'n lf echt 14 dagen is, dan kan ik aankomend weekend nog testen.