@IsaB ja mijn lichaam heeft me goed voor de gek gehouden maar dan hebben we dat ook mee gemaakt. Kan ik de volgende keer in de fuck it houding als mijn lijf weer raar doet ik duim voor jou meisje maak me maar vrolijk met roze!
Haha ja idd bambino. Raar hoe je lijf je in de maling kan nemen. Ik ga er straks nog een test tegenaan gooien. Ik wil t, ik wil t, ik wil t
Ik ben al aan t ophouden. Moet nu echt alweer heel nodig, dus ben ff tijd aan t rekken nu. Probeer zo rustig als het kan buiten een sigaret te roken om de tijd te killen haha
Haha hoelang moet je nog? Hier ook heel wat weg gerookt afgelopen dagen. Zou stoppen maandag maar even verplaatst naar morgen haha
Ik moet eigenlijk nog tot 12, maar dat ga ik niet redden denk ik. Ik ben voor eerst gestopt met stoppen. Als zwanger blijk dan stop ik uiteraard direct
Balen bambino Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hou de moed erin hoor. Ik ben ook niet meer voor vroeg testen... Ik weet niet of ik me kan bedwingen de volgende keer, maar ik heb echt een baal van dat lichte streepje. Kreeg er zo veel hoop van. En dan is het toch niet zo.. Dus ik ga me in onze eerste echte ronde 1 flink proberen te houden en wachten (liefst tot nod) met testen. Wat is er nou gaver als die onderste test van jace als eerste test! Dan is er toch gewoon geen twijfel mogelijk?
@vosje Same feeling! Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik weet niet of ik het haal maar laat het 1 hooguit 2 dagen zijn voor nod want dit was echt killing!
Ik weet t Beccy Ik had gister in een opwelling testen mee genomen bij de Action. Bleek licht positief uit te vallen, vandaar dat ik er nu zo geobsedeerd door ben
Lieve vosje de bovenste is mn eerste test hihi , de lichtste! Maar hij was inderdaad erg duidelijk! @isab spannend!!! Ik lees mee
Hoelang is je cyclus mag je ook nog in de eind sept groep of ben ik dalijk echt alleen over van dit gezellige clubje?
Dames, ik zei het toch gisteravond: als ik op tijd wakker ben en ml is nog thuis dat ik zou testen? Hier het resultaat *stuiter* 1 dag voor NOD. Heb nu last van de onderrug dus ik hoop zoooo dat het geen slecht teken is...
Hi Dames, Ik zie dat er helaas geen roze streepjes meer bijgekomen zijn. Hopelijk later deze week dan! @Bambino: wat shit zeg! @hier: Vanmorgen er twee testen tegenaan gegooid. Werd namelijk onwijs misselijk wakker. Z&K test hardstikke negatief. Omo wit. Kruidvat 2v5 gaf na een minuut of 7-8 een heeeeeel ultra licht tuurstreepje. Hij bleef ook wat geel, dus drup water erop gegooid en hij bleef zichtbaar, maar is zo licht dat ik 'm wederom niet op de foto krijg. Raar.... Ik weet niet wat ik er van moet denken. Gisteren Z&K heel licht posi, nu nega en gisteren kv nega en nu heeeel licht posi.... Ik denk dat het gaat om hormoonschommelingen of zoiets. Heb er geen vertrouwen in. Heb nog een trekpleister test liggen. Lijken op de KV testen. Iemand ervaring met deze tests? Heb ook nog een over de datum CB met plusje liggen. Misschien gooi ik één van die twee er nog een keer tegenaan. CORRECTIE: JEEJ ERICA! IK ZIE NU JE POST PAS! DUS TOCH NOG IEMAND POSITIEF VANDAAG!!!! X