@ Kim vervelend die onzekerheid he! Ik zou nog een paar dagen wachten om de teleurstelling zoals bij mij en vosje te voorkomen
Ik vind deze KV testen echt het fijnst. Ook gewoon duidelijk: + is zwanger en anders niet. Die twee voor vijf dingen vind ik maar rot. Ik ben nog wel helemaal ondersteboven... en juist nu begint mijn onderrug vreselijk zeer te doen (daar begint normaal mijn ongi mee)
Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang mn cyclus is. Ik hou daarom de standaard 28 dagen maar aan. Dan kom ik op nod 2 oktober uit.. Jammer zeg! Is dat kletsgroepje nog niet opgezet? Hier zitten zo veel leuke dames.
Bedankt iedereen Waar is dat clubje van deze groep? Kan ik die onder clubs vinden? Vind ik denk ik leuker dan op het forum in de meimama's groep te zitten...
Er is nog geen clubje nee. Mocht je toch naar de mei mamas willen kun je onder zangerschap clubs kijken
Ik kan hem zo snel niet vinden... Vosje: goed idee, maar geen idee hoe de club (lijkt me handiger dan een forum item) te noemen...
Bedankt Lucindalice Raar... ik kan die club niet vinden... (had daar 2 jaar terug ook al zoveel moeite mee met de juli 2012 club)