Goedemiddag, Hier een kleine update in mijn pauze. @erica Gefeliciteerd. @bambino Balen. @jace Mooie test. @beccy Dikke knuffel! Bedankt voor je lieve woorden. Ik snap niks van mijn tempkaartje. @mumm Balen van de witte test. Het kan nog. @testdrang club Alhoewel ik geen testdrang heb... Nu 14DPO en nog niet getest... Klets ik graag mee! @Hier Nog geen ongi te bekennen. Wel de krampjes (niet zo heftig), maar dat schijnen sommige zwangeren ook te hebben. Wordt nu toch wel heel spannend.
@MRCD misschien moet je je geduld hier even verspreiden dan haha Vind het wel spannend bij jou volgens mij ben jij gewoon vet zwanger
Ja vandaag pas 7/8 na ei, dus nog behoorlijk vroeg. Ik twijfel zo... Stond er niet binnen de tijd en de Z&K blijft echt omo wit. Die zou gevoeliger moeten zijn. Lijntje is wel roze. En niet vervaagd na de druppel water. Ik zie hem ook alleen op m'n I-phone, niet op de PC... (Slecht beeldscherm hier op het werk!)
@ Kim ik zie helaas niks.. @Mrcd jij bent idd echt wel zwanger...doe nou een teeeeest!!!(plaatsvervangende testdrang hahaha) Misschien even handig om de link van de club hier neer te zetten??
Kim, ik zit ook op 7 dpo en hetzelfde vage lijntje. Ik zie hem wel in real life, tot dat ik hem op de foto zet. Dan lijkt ie verdwenen. Ik heb met een midstream gestest. Wilde vanmorgen ook met Kv2v5 testen, maar kruidvat was nog dicht, dus weer met midstream van Action gedaan.
Zo voor mij einde van de ronde,wel een week eerder ongesteld dan vorige maand! Succes andere dames! Groetjes romilda
Gefeliciteerd erica!! Ik zal de test er zo even opzetten. Misschien zien jullie weliets. Maar ben bang van niet
Ik denk dat ik hier niet meer hoor....ik ben op dag 19 begonnen met ovulatietesten(vraag me niet waarom) maar ik denk dat mijn eisprong nog niet heb gehad. Mijn testen lopen op en worden nu aardig donker. Denk door de miskraam dat ik hem later heb deze maand.