NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de laatste foto zie ik ook heel licht iets Kim! Spannend zeg!!

En Billie85: gefeliciteerd!!! Echt super leuk voor jullie! Zeker als je al 2 jaar bezig bent... Pffff!! Geniet ervan!!

2. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vind ik ook.. wij kunnen wel zeggen dat je het beter tegen ML kan zeggen.. maar je moet inderdaad doen waar jij goed bij voelt!

Ik denk dat ik het bij me eigen ook pas kan geloven als ik "zwanger" zie staan! Succes!!!!

x

3. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Dames wil graag jullie advies. Heb vanmorgen een heeeeel licht streepje gevonden op de kruidvat test. Wanneer zal ik nog een tesje wagen??? Ik zou zelf graag morgen testen, maar weet niet waar ik goed aan doe.

4. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @fedi je hcg verdubbeld met 48 uur dus als je het kan weerstaan zou ik vrijdag ochtend testen

5. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Oh da8 al zoeits wij zten toen ook in de mm en daarom kregen wij toen ook zo vroeg een echo. Bij ons herft de eerste ook 2 jaar geduurd en toevallig hetzelfde als bjj jullie zouden we net de iui ingaan. Bjj ons was er toen net een boontje te zien. Echt ongelofelijk. Geniet ervan

6. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat hoor je zo vaak!!! Misschien moet ik me ook maar aanmelden voor iui! dan word ik misschien ook ooit nog spontaan zwanger :p

x

7. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0

Ik zie dat jij ook een operatie heb gehad . Mawr wat is dat een leo. Bij mij hebben ze namelijk de eierstokken aangestipt toen en eileiders doorgespoeld. Dasrna 6 maanden moeten proberen en laatste maand zwanger. Jij moet nu ook 3 maanden zelf proberen als ik goed zie

8. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Meiden, hebben jullie een link naar "testdrang". Ik kan het niet vinden!

9. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Kim 198 jeetje wat een onzekerheid. Masr sorry vind datbook echt geen goeie testen bij mijn eerste zwangerschap gaf die negatief aan en die kv 2v5 positief.

Misschien rare vraag maar vond net een test die je 4 dagen voor nodnkunt doen. Masr deze heb ik toen gekocht met mij eerste zwangerscap. En de datum 2-2013 staat erop. Zou hij het nog doen. Of is hij denk ik jullie echt niet meer te vertrouwen. Snap dat de datum er niet voor niksbop stast maar ja anders gooi ik hem ook weg wat zouden jullie doen

10. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat bedoel jij dan met eierstokken aangestipt? Bij mij hebben ze al mijn eiblaasjes die daar zaten door pcos aan de rand van me eierstokken weggebrand! Voor de rest zag het er allemaal goed uit alleen wel een beginnende endometriose ontdekt. Ben nu helemaal schoon van eiblaasjes en heb een super eisprong :D

De operatie viel me echt reuze mee.. maar een week later met een ontsteking opgenomen voor een paar dagen en aan het infuus gelegen met 3 verschillende antibioticas! kuur mocht ik gelukkig zelf thuis nog afmaken door gewoon pilletjes! maar was wel ff heftig :p

xx

11. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Jeetje heftig idd. En daarna ook nog een infectie. Pppfff

Nou mij viel die operatie echt tegen had mega veel pijn erna. Masr ja wel mrt resultaat.
    Ze gaan dan met een soort pen die stroomschokjes geeft 10x iedere eierstok
    aanprikken. Dan reset hij zich ofzo had hij het toen over. Ik kreeg namelijk geen eisprong. Van alkesvgehad provera clomid. Kon toen kiezen of spuiten of operatie. Maar als ik voor spuiten had gekozen kon ik daarna niet nog eens operarie toch doen . En anders om wel

12. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Thanks Bambino; found it!!

13. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Kim: Spannend hoor. Je bent wel heel vroeg. Ik snap het gevoel, maar ik durf het nog niet.

Ik heb met ML afgesproken om zondag te gaan testen. Ik heb zondag of maandag mijn NOD. Nog 4 nachtjes slapen en dan mag ik testen.
    Ik heb wel gisteren en vandaag met de kv ovutesten getest (waarom? Shoot me) en die worden donkerder. Ik weet dat dit niets hoeft te betekenen, maar vindt dat wel grappig.
    Vanavond heb ik weer gesport, ging lekker, nu wel wat spierpijn achtig gevoel ter hoogte van mijn bm en liezen. Dit heb ik anders nooit, hmmmm. Weer wat mee hoop. Twijfel, hoop, twijfel, hoop, ik slinger erg heen en weer, maar zal er ook wel bij horen.

14. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja jou verhaal lijkt inderdaad op die van mij! maar bij mij is het weggebrand en niet met stroomschokjes.. maar het komt wel ongeveer op het zelfde neer denk ik. Ik kreeg ook geen eisprong.. alle clomids en primolut gehad maar nog steeds niks! Ik kon ook kiezen toevallig :p maar mijn gyn vond het tijdverspilling om te gaan spuiten.. want als dat niet aansloeg moest ik alsnog een operatie! Ik kon wel nog gewoon geopereerd worden als ik voor spuiten had gekozen!

Al met al ben ik blij dat het bij ons allebei goed heeft aangeslagen! Ik raad dit ook vaak aan bij mensen met pcos.. want je bent er gewoon zo goed als vanaf, hoe heerlijk is het om even niet meer het ziekenhuis in te hoeven en gewoon zelf mag proberen! Hopen op resultaat natuurlijk, zit nu in de 2e maand van de 3 dat we zelf mogen proberen! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren stel ik ben nog niet zwanger straks!

Hoop ook dat al die stomme eiblaasjes ook weg blijven en niet dat ik straks terug bij af ben... want dat kan ook geloof ik, of heb ik dat mis?

15. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    Ja Eloveh, toevallig van maandag op dinsdag, precies hetzelfde!!! :$ Had afgelopen zondag mijn nod en een negatieve test, en dacht: die droom, dat moet een teken zijn, dus toch nog een testje ertegenaan gegooid, wat denk je: omowit :x
    Maar, geen bloed geeft moed, nog steeds geen duivels. Wil nu wachten tot dit weekend...

@billie: gefeliciteerd, wat heerlijk na zo lang wachten!

@erica: jij ook gefeliciteerd!

@dames op rood: :( dikke knuf! Heel veel succes volgende ronde!

@hier: wachten, wachten, wachten...

16. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja echt vervelend..! ik heb zelf nog niet getest want ben nog heeeel erg vroeg.. nod op 14 sept. Maar toch is het heel vervelend die dromen, want je ben zo blij in je droom? en als je in bed lig nog steeds en dan ineens besef je dat het een droom was..

Ik duim echt voor je dat je alsnog een mooie positieve test in je handen krijg meid! je heb nog geen bloed dus het kan nog!

xx

17. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    Dank je, lief! Keep you all posted ;)

En Kim: ik zie m ook, spannend!

18. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @LiefLief; i know! Veel te vroeg. Heb geen geduld en sinds vanochtend misselijk. Herken ik totaal niet van zwangerschap dochter, maar ja... We zien het wel. Hou er rekening mee dat het alle kanten op kan!

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hallo,
    Ik kom me ook aanmelden:D
    LiLaa, 25 jaar, 8e ronde, 2e kindje, datum onbekend.

Deel Deze Pagina