@Seher balen, dikke knuffel!!!en op naar de volgende ronde! Verwen jezelf met lekker veel chocolade vandaag!! @vosje wat leuk dat jullie nu voor een 3de gaan!!!
Ik ben zooo blij Ik wilde al heel lang een derde, maar man niet om praktische redenen. Maar nu is hij helemaal om
Dankje Bloomy en echt super dat je jezelf zo top voelt! Hier ook n mega-roze-wolk @ MRCD en Kim, ik durf er niet veel van te zeggen , zal even afwachten worden vrees ik
Vandaag toch maar weer een test gedaan. Helaas negatief. Net met afvegen al wat bruin bloed. Toch moet ik echt erg veel plassen. Vandaag ook de uitslag van bloedonderzoek gehad ze hadden gelijk het zwangerschapshormoon meegenomen daar kwam wel uit zwanger. Waarschijnlijk toch al vroeg afgebroken helaas. Voor iedereen die nog moet wachten sterkte/succes en voor de aanstaande mama's gefeliciteerd!
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥ 1. (6) : Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje kimroy, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Julli, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Jackyy, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje 2. (9) : MRCD, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje LIX, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Lady flower, 29 jaar, ronde 2, 3e (4e) kindje Hogelinda, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje Beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Jasia, ?? jaar, ronde ?, ?e kindje billie85, 28 jaar, ronde 5 mmm, 1e kindje 3. (5) : Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Rombely, ?? jaar, ronde 9, 2e kindje Siri1981, 32 jaar, MMM IUI4, 1e kindje 4. (10) : Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje Jace, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Swagartist, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Mandyx, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Bloomy, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje Mira2014, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Lasas, 28 jaar, ronde 11, 1e kindje Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Vosje2000, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje Jasia, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje 5. (6) : MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Erica82, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje TieMar, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Wokkeltje, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Debby81, 32 jaar, ronde 4, ronde 2 na mk, 1e kindje Briar Rosé, 21, 7de ronde, 1e kindje 6. (10) : Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje Jipster1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Tessasv, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje Moaatje, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje L0veErin, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Bambino15, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Meesje84, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje Fengari, 30 jaar, ong 1,5 jaar bezig, 1e kindje Daphnev86, 28 jaar, ronde 6, 2e ronde na MA, 1e kindje 7. (4) : Bloempje22, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Sith, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Willemientje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Fedi, 32 jaar, 2e kindje 8. (9) : wondertjeinmaak, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Mami22, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje GaiaMama, 21 jaar, ronde 9, 1e kindje Flora01, 24 jaar, ronde 10/ronde 5 in MMM, 1e kindje Mumm84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje liza1991, 22 jaar, ronde 7 (ronde 4 na vmk), ?? kindje kim198, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje Aloha, 26 jaar, ronde 9, 2e kindje Ratje, 3,5 jr bezig, 1e kindje 9. (4) : madje, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Zwangels, 30 jaar, ronde 25 MMM (ronde 16 na vmk), 1e kindje djoon, 24 jaar, ronde 14/ronde 2 in MMM, 1e kindje meissie86, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 10. (8) : Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje lieflief, 29 jaar, ronde 10 (mk in ronde 1 en 6), 1e kindje Zwieppie, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Jipje84, 28 jaar, ronde 14 MMM, 1e kindje Romilda, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 78Sandra, 35 jaar, 5e ronde na MK, 1e kindje FleurSylvano, ? jaar, ?e ronde, 2de kindje 11. (3) : vrauwke, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje Krysjuh, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje madameV, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje 12. (5) : Liyana, 26 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje Emily27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Shaneenee , 23 jaar , ronde 1, 1e kindje IsaB, ? jaar, ronde ?, ?e kindje Pearll, 27 jaar , ronde 20, ronde 4 na mk, 1e kindje 13. (5): pindatjuh, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje Olivi, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamamies, 28 jaar, ronde 28 MMM, 2e kindje Pinkeltje 90, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje LUCKY, 18 jaar, 2e ronde (1e ronde na vermoedelijke VMK), ?e kindje 14. (5): ig86, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje Laure26, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje eloveh, 22 jaar, 2 jaar bezig, 1e kindje Dreamer, 24 jaar, ronde 5, 2e kindje Noralie87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 15. (2): Evira, 32 jaar, IUI-D poging 2, 1e kindje Chris, 28jaar, ronde 1, 1e kindje Datumloos. (7) : mama lucy, 24 jaar, ronde 12 in MMM, 1e kindje Sharissa87, 26 jaar, ronde 20, 1e kindje Marrie28, 34 jaar, ronde 12, 3e kindje Missillie, ? jaar, ronde 1, 3e kindje S87, ??? jaar, ronde 1, ? MissFlower, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje DeBa, ?? jaar, ronde 3, 1e kindje LiLaa, 25 jaar, ronde 8, 2e kindje Illegaal: T o t a a l: 98 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Ook veranderingen graag in KLEUR posten! ♥zwanger♥(10), ongesteld (19), MMM (7), negatieve test (10), twijfeltest (2), cyclus van slag (1), vlindertje (0), niets doorgegeven (0)
Duidelijk hogelinda! Mooi hoor! Twijfeltesters, ik vind het moeilijk om te beoordelen dit keer... Morgen nog een test?
Wat een spanning hier! @MRCD: Die blauwe test, is dat een zwangerschapstest? Ik zie daar toch wel een streepje? Maar klopt je banner? Ben je er al 4 dagen over tijd? @Kim: Ja, is zie hem ook, maar inderdaad erg breed! Was de tijd al wel verstreken? Spannend hoor! @Marleen: Poeh! Dat is best rot om te horen dat er dus wel iets is geweest... Weet je ook hoe hoog de HcG waarde was? Misschien te laag voor een zwangerschapstest?? Succes!! @Seher: Balen!! Hopelijk de volgende ronde meer geluk! @LIX: WAAR BEN JE???!! Ik ben benieuwd hoe het met je is en of de vakantie nog door kan gaan! En hier: Vanochtend dus weer een test gedaan, en die is echt zoveel duidelijker dan eergisteren.. Ben helemaal blij en opgelucht. Het voelt nog zo gek en onwerkelijk! Ik voel vanalles in mijn buik. Soms kriebelt het wat, en soms voelt het alsof er een steen in mijn buik zit, meestal aan het eind van de dag. Ik was gisteren een beetje misselijk, maar vandaag niet meer. Ik ben benieuwd hoe die misselijkheid zich gaat "ontwikkelen". Bij mijn vorige zwangerschap ben ik bijna de volle 9 maanden misselijk geweest. Kon niks meer binnen houden en uiteindelijk ook medicijnen voor gekregen. Dus hoop dat het nu wat minder zal zijn! Ik hoop dat ik de lijst goed heb geupdate. Mocht er iets niet kloppen, geef maar even een gil
Hoi meiden. Kleine update! Ben nog niet ongi. Test is van z&k (blauwe is zw test). Heb wel nog ongi krampen, maar iets minder dan gisteren... Ik vind het maar vreemd allemaal. Ik had geen kv testen in huis, vandaar deze test. Edit: Ik denk niet dat mijn banner klopt. Mijn ei is volgens FF sowieso twee dagen later dan mijn banner dacht. Misschien zelfs nog later, maar dat weet ik niet. Ik snap nog niet zoveel van tempen.
@vosje wat leuk samen voor een derde! Manlief toch ook weer kriebels gekregen bij deze twijfel maand @MRCD ik ben niet zo goed in die testjes dan erbij vertrouw ik de z&k niet meer echt op tuurstreepjes.. Sorry kan ik je niet bij helpen maar hoop natuurlijk dat je een positieve test in je handen hebt straks! @Madeliefje oh nee balen zeg. Samen op naar de volgende ronde
@hier update; 1 sept was nod.. nu nog niet ongi en eergister nog nega test.. ik ben echt nooit overtijd.. iig niet langer dan 1/2 dagen.. als ik zaterdag nog niet ongi ben gaan we weer testen.. Meiden op roze: TOPP!! gefeliciteerd! Lekker genieten nu! Meiden op rood; K-U-T! op naar de volgende ronde dan maar..
hallo allemaal mijn naam is Vanessa en ben 32 jaar allereest gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is en veel succes voor diegene die flink aan het oefenen zijn. ook hier bezig voor een kindje(de derde alweer)dit is pas de tweede maand da ik geen pil meer slik,en vorige maand was ik een week overtijd test negatief en die dag ook ongesteld.was dus een cyclus van 35 dagen,nu deze maand heb ik een cyclus van 30 dagen aangehouden omdat ik dat bij mijn andere zwangerschappen ook had,gisteren toch stiekum een testje gedaan en er was een streepje te zien,wel heel licht maar je zag hem wel!!besloten om morgen ochtend nog even een testje te doen,al denk ik zelf wel dat ons derde kindje in de maak is hihih,maar wil toch nog iets meer zekerheid groetjes vanessa
ik mag op rood dames, ongi is 1 dag te vroeg doorgekomen. Succes aan alle dames die nog moeten testen!!!
Wat een spanning!!!! Meiden op rood, balen en sterkte! Meiden met negative test, ook balen, hopelijk toch snel nog positief Meiden met positieve test, gefeliciteerd! Hier mag ik op rood, net ongesteld geworden! Het voelt echt even ***! En had best positief gevoel over deze maand!Op naar ronde 12 alweer......
Oh jeetje vandaag alleen maar twijfeltesten en rood Maar de twijfelaars, maken nog een kans En voor de dames op rood, veel succes de volgende ronde Hier nog geen spotting of iets te zien, helaas zegt dat ook weer niets, maar zolang het wegblijft vind ik het prima ik heb nu wel al een aantal dagen hoofdpijn en dat heb ik gelukkig nooit, het schijnt een symptoom te kunnen zijn. Dus ja ik ben ook begonnen met mezelf gek te maken en de rust is over