NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Moaatje, dan keer je nu toch even terug naar je zen-modus na alles gekocht te hebben? ;)

2. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @lucindalice ik dacht dat tarwekiemolie goed is voor je eisprong en teunisbloemolie voor de cyclus regelmatig te maken? Als ik het goed gelezen heb
    Misschien weet iemand anders het zeker?
    Ps we zeggen wel dat we zo relaxed zijn, maar zitten wel de hele dag hier op het forum haha :)

@moaatje hoelang zijn jullie nog eens bezig? Hahah een goede voorbereiding is het halve werk toch ;)

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Jace, ok thanks voor de info!
    Hihi, lekker relaxed onszelf gek maken door zoveel te lezen en te posten :D

4. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Dat bedoel ik lucindalice :D

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Haha inderdaad!!!

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    #326 Moaatje, 12 aug 2013
    Laatst bewerkt: 12 aug 2013
    Hahaha, precies, zo'n forum werkt ook lekker opzwepend :).
    En ik ben al zo'n geduldig type, ahum. Eerst maar eens (hormonvrij) spiraal eruit woensdag voor ik mezelf gek maak.

Ik heb begrepen dat tarwekiemolie help bij het dikker maken van het baarmoederslijmvlies tbv de innesteling. Teunisbloem heb ik nog nooit van gehoord.

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Moaatje, ik ben echt superongeduldig... :$..
    Oke, dankje voor je uitleg over de olie
    Succes woensdag!!

8. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    He!
    Dit heeft me aant denken gezet. ..op moment dat ik positief testte hebben we t de dag erna nog gedaan..daarna paar dagen niet..
    Hoe ben je hier achtergekomen?
    Deze ronde ns langer doorgaan ook...

9. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Ik wil dit ook weten..zijn meer topics over..maar krijg geen goed antwoord. .

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @jace, ik gebruik ook nog niks ( in de zin van ovu testen en temperaturen ) heb dezelfde instelling als jij, als je om de dag klust is het goed toch?! Dat hoop ik dan haha. Wil het eerst zo proberen dit is de 3e ronde. Volgende ronde ga ik wel met testen aan de gang. Ook omdat mijn cyclus nog niet op orde is. Maar om de DAF klussen geeft al een beetje vertouwen haha

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En idd dames we kletsen hier zoveel daar word je ook niet zen van haha

12. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @ madameV ja laten we hopen dat onze instelling goed is. Ik doe wel temperaturen sinds deze maand om inzicht te krijgen in mijn cyclus.

@ iedereen. Dit vond ik op internet over tarwekiemolie :
    uptowngirl (74 dagen geleden)
    @Rich Desire - “Tarwekiemolie? Waarv...„
    Vruchtbaarheid en de invloed van tarwekiemolie

Tarwekiemolie is een uitstekend middel om de vruchtbaarheid te bevorderen en kan door iedereen gebruikt worden die zwanger wil worden. Als een zwangerschap gewenst is en het maar niet lukt om zwanger te worden, dan kan tarwekiemolie als ondersteunend middel gebruikt worden om de vruchtbaarheid te bevorderen. Voeding en vruchtbaarheid kunnen verband met elkaar houden en een gebrek aan vitaminen uit plantaardige oliën, zoals tarwekiemolie met de belangrijke toevoeging van vitamine E kan ervoor zorgen dat vrouwen minder vruchtbaar zijn.

Innesteling

De eerste keer dat de belangrijke vitamine E is geïsoleerd uit plantaardige olie vond plaats in 1936 uit tarwekiemolie. Het natuurlijke middel is niet alleen positief voor de vruchtbaarheid, maar kan ook invloed hebben op de innesteling van het bevruchte eitje. Er kunnen zich bij vrouwen allerlei oorzaken voordoen, waardoor de innesteling niet goed verloopt. Tarwekiemolie kan al voor de zwangerschap worden gebruikt om de vruchtbaarheid te vergroten, maar biedt ook een vergrote kans na het zwanger zijn geworden dat de innesteling goed verloopt. Tarwekiemolie heeft namelijk meerdere positieve eigenschappen, zoals het bevorderen van een goede doorbloeding. Er zijn met betrekking tot dit wondermiddel in het verleden allerlei dierproeven en onderzoeken gedaan in het kader van het voortplantingsvermogen.

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo was ik weer...:D

@ovutesten ik begin ook pas rond dag 13/14 met testen, omdat ik elke cyclus tot nu toe rond dag 15/16 eisprong heb gehad.

@lucindalice wat je zei over tbm zei, ik heb dat ook dat ik wel mentale uitdaging mis en me nutteloos voel soms. Zeker omdat het om me heen niet als volwaardig word gezien. Maar ik weet zeker dat ik in de toekomst er blij mee ben dat ik het gedaan heb!
    Wat leuk een dagje dierentuin? welke dierentuin was je geweest?
    Wat was je vroeg op vanmorgen!!:$ hier was het negen uur:)

@Cathrien ML heeft een goede salaris, we kunnen rondkomen, ik krijg nog toeslagen, zodat het meer oplevert dan dat ik zou gaan werken. We hebben een liniaire hypotheek en lossen zoveel mogelijk extra af per jaar, zodat de lasten steeds meer naar beneden gaan. Maar ik zal in de toekomst wel bij moeten werken als de kids groter worden en meer gaan kosten. Maar dan neem ik ook wel aan dat ons gezinnetje compleet is:)

@MRCD ook wel eens vermoeiend denk ik als iedereen naar jou toe komt? maar wel grappig dat je leert voor psycholoog, dan heb je het zeker in je!!;)
    Hier ben ik ook net ff bezig met afvallen...de kilo's van de vakantie ff eraf:D Maar sportte jij vroeger 6 dagen inde week?!:$ Ik vind 2/3 x per week al veel:D Maar dan heb je wel een strak lichaam of niet?

@Noralie heee jij ook in je 4e ronde!! We zijn even oud! alleen ga ik voor mn derde kindje, en jij voor de eerste!grappig!! nu mag het voor allebei raak zijn;) (en voor de anderen natuurlijk!!)

@Moaatje Welkom! leuk, ook voor een 3de kindje!!:) Is toch leuk al die dingen in huis halen..allemaal voorplezier en voorbereiding. Ik had foliumzuur al sinds vorig jaar klaarliggen en we begonnen pas in april:D

@Mamalucy Welkom!:) je hebt al een heel traject achter je zeg! duim heel hard voor je dat het gauw raak mag zijn!!

@wondertjeinmaak Welkom!:) balen dat je weer ongi bent geworden:( de mei maand gaat het worden!!!!

@L0veErin Welkom!

@MadameV goed je vriendinnen in de waan gelaten dat jullie niet bezig zijn;)

@LIEfLief welkom!

@Bloomy Welkom!en ja, minstends 50% zwanger en liefst 100%:D

@swagartist Succes met klussen!!

@Roos99 niet leuk zo'n infectie!!:(

@Bloempie dat zou zeker leuk zijn!!:)

@mami22 Welkom!

@HogeLinda beter te vroeg dan te laat testen!!;)

@kim198 Succes met het andere klussen;) en met de troep!! en straks lekker klussen voor het goede doel;)
    Over je cyclus; je hebt een keurige regelmatige cyclus hoor!het varieert met een paar dagen, maar dat geeft niet! dat zit wel goed hoor!:)

@mamavanhjs Spannend!!klussen maar!!komt echt al dichtbij dan!!

@Zwieppie welkom!!

@Jace ik doe ovutesten van zwanger&kids en vind ze fijn! ik vind het fijn om ze te gebruiken om te zien dat mn eisprong er aan komt. En als tie positief is, is dat binnen 48 uur. Ik temp niet meer en gebruik alleen nog ovutesten. Mn temp zakt op het laatste moment bij een naderende ongi, dus vind het niet meer nodig om dat te doen.

@zen wat is dat??:p ik ben totaal niet zen!! haha

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Het ziet er hier wel uit als een druk forum, nu al. Gezellig.
    Zelf ga ik wel proberen om wat minder met het forum bezig te zijn. Dit omdat ik wat meer zen ;) wil worden.
    Dames. zet hem op!!

15. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    Lieflief, dat is ook wat ik wil proberen. Mezelf minder gek maken. Ben ook al een paar dagen niet op het forum geweest en heb zojuist alles terug gelezen. Had me vorige maand ook al voorgenomen om mezelf niet gek te maken, maar toch nog een test gedaan voor mijn NOD... Dag later kwamen de duivels, grr... Ik had een lijstje bijgehouden met allemaal gekke pijntjes en dagen wanneer ik veel of weinig afscheiding, buikpijn, krampjes, gevoelige tepels etc. had, maar ook dat wil ik deze maand wat minder gaan doen. Komt wel goed uit dat ik vanaf volgende week begin met een nieuwe opleiding, spannend, dus dan heb ik het druk met studeren, maar wel heel veel zin in.

Linda, ik voel mijn eisprong altijd, heftige steken ergens in mijn liezen, en het wisselt inderdaad af van links naar rechts. Overigens is het aan mijn linkerkant wel pijnlijker dan aan mijn rechterkant, dus het zou kunnen dat het bij jou wat minder sterk is en dat je daarom de rechterkant niet voelt.
    Sorry voor de late reactie...

Iedereen, heel veel succes met klussen, mijn ei komt volgende week ergens. We gaan volgende week een weekendje weg (5 jaar getrouwd :)) zou leuk zijn als het dan lukt, al is mijn ei dan waarschijnlijk wel al geweest...
    Zet m op dames, ik lees (en leef) met jullie mee! xxx

16. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ben ik weer. Ik heb wat zorgen over mijn opa die al twee weken in het ziekenhuis ligt en ze maar niet goed kunnen vinden wat er nu precies is. Ik was er vorige week de hele week sip van... Ongesteldheid is weer helemaal over dus het klussen is begonnen.

@thuisblijfmama: daar ben ik ook eentje van. Ik werkte tot juni dit jaar als huishoudelijke hulp in de thuiszorg. Heb mijn baan opgezegd omdat het 1. lichamelijk te zwaar werd en 2. we er financieel op vooruit zouden gaan (ik werkte maar 4 uur in de week gemiddeld) Ik ben nu veel meer aan het genieten van het moederschap en mijn prachtige dochter. Ik ben naast tbm ook zzp'er (fotograaf) wat ideaal is omdat ik mijn werktijden helemaal zelf kan indelen. Ik voel me ook veel gelukkiger nu. We hebben niet veel inkomen, maar wel net genoeg om gewoon te kunnen leven.

Ik hoop dat ik me ook de kop niet gek laat maken, had ik vorige ronde wel last van... cyclus is nog niet helemaal stabiel dus misschien ook maar aan die speciale middeltjes ;)

17. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @ erica82 ik kan me voorstellen dat je je rot voelde ivm je opa. Hoe gaat het nu met hem? misschien is dat tarwekiemolie / teunisbloemolie iets voor je ivm je cyclus ?

@2ekindjewelkom veel plezier alvast met het weekendje weg, en wie weet brengt dat de nodige ontspanning voor een beebje ;)

18. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    Thanks jace wie weet ;)

19. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Welterusten iedereen :)

20. vrauwke

vrauwke Actief lid

9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Hallo allemaal,
    Ik kom mij hier ook melden. Helaas na 4 dagen in twijfel toch info geworden.
    Normaal altijd één cyclus van 28/29 dagen, deze keer 31. Maar ja....nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mag ik op de lijst?
    Vrauwke, 33 jaar, 5de ronde, 1ste kindje, NOD 11 september

Deel Deze Pagina