NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Bambino; nee niet echt hé... Ach ik kijk het aan. Ongesteld of duidelijkere testen; de toekomst zal het leren...
    Heb even een nieuwe (betere) geupload

Had overigens nog wel een reactie van z&k dat ik de eerdere testen als negatief moest beschouwen omdat ze verkeerd doorgelopem waren. Ik krijg nieuwe opgestuurd. Dus in dat geval zou deze test (10dpo) de eerste positieve z&k test zijn. In het echt is het streepje uiteraard iets duidelijker. Het is deze keer echt een streep en geen vlek. Hij is roze en was er binnen de tijd. Op action staat ook een streep. Was er na 3 minuten (getimed)
    Hij is wel erder grijs dan roze. Dus tsja..

Het kan hier nog even alle kanten op.

Nog meer testers?

X

2. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @kim als ik de action inzoom zie ik idd ook een lijntje....
    Pfff wat een onzekerheid meis... Ik blijf nog even duimen voor je!

3. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Kim ik zie op de action een vaag grijs lijntje en op de zwk zie ik wel een roze lijn...maar wel raar dat ze idd niet duidelijker worden...

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik heb een negatieve test.....:(
    Ga maandag wel weer testen mits er geen ongi is.

5. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @zwangel balen zeg! Hoop dat je ongi weg blijft en toch positief test! Knuffel

6. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Ah balen zwangels.. Hopelijk de volgende test toch wel rose

7. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Ik mag op rood :x
    Vannacht ongesteld geworden!!! Ben wel blij dat mijn cyclus weer soort van regelmatig is na de mk.
    Ga volgende ronde pas op nod testen. Werd echt gek van die twijgeltesten.

Dames op roze gefeliciteerd
    Dames op rood balen. We gaan ervoor de volgende ronde

8. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemorgen,

@Zwangels
    Balen zeg! :( Ik blijf nog even voor je duimen dat je ongi weg blijft en je net iets te vroeg getest hebt. ;)

@fedi
    Balen zeg. :(

@hier
    Toen ik wakker werd dacht ik dat mijn buikpijn al stukken minder was, helaas is de waarheid een stuk minder rooskleurig. Na het plassen begon de pijn alweer direct. :( Hopelijk wordt het wat minder, want ik ga vanmiddag naar een "nachtfestival" in Duitsland. Duurt van 17:00-07:00. Ik heb er erg naar uitgekeken en hoop niet dat het door die buikpijn "verpest" wordt. ;)

Fijne dag meiden.

9. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @fedi balen meis! Ik naar de juni mama's ;)

@mrcd dat zou wel balen zijn idd. Hopelijk valt het mee en kun jij gewoon feesten vandaag! Veel plezier alvast

10. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Zwangels balen van de negatieve test :(

kim ik zie helaas niks maar ben ook niet zo'n goede tuurder.

Mcrd hoop dat je toch kan genieten vanavond/vanacht!

Ik vind het zomaar een treurige lijst tot nu toe dames, daar moet nog veel meer roze bij!! :D

Ik ga morgen ochtend testen, geen idee waar precies mijn eisprong is geweest. Maar als mijn cyclus de normale duur heeft dan is vandaag of morgen mijn nod. Doordat ik later ben begonnen net clomid deze maand zou het ook een paar dagen later kunnen zijn.

Verder nog niet echt een heel overtuigend voorgevoel, enige wat wel ontzettend opvalt is dat mijn smaak en geur veel sterker is. Al zou dit ook kunnen komen door het stoppen met roken misschien. Ben nu ruim 2 maanden helemaal gestopt. Iemand hier ervaring mee?

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Balen rode dames!!! Niet leuk!

Hier: Vandaag wat gevoelige borsten, voor het eerst. Normaal heb ik dat al een paar dagen na mijn eisprong. Verder nog steeds soms hele lichte menstruatiepijn. Normaal wordt dat erger naarmate ongi nadert. Het is nu heel spannend. Morgen testen, whaaaa!!!
    Ik heb nog steeds het goede gevoel :)

12. djoon

djoon Niet meer actief

@kim, op die van zw en kids zie ik echt een duidelijk streepje! Hopelijk word ie nog donkerder!

@zwangels, neerh balen:( hopelijk maandag posi test

13. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Mama Lucy: Ik ben 2,5 jaar geleden gestopt met roken en ik ging idd veel beter ruiken en proeven. Ik kon veel meer genieten van eten (wat de weegschaal daarna nog eens bevestigde :)). Ook ging ik mij vrij snel fysiek veel beter voelen, meer energie, betere conditie. Doordat ik me zoveel beter ging voelen kon ik het niet roken goed volhouden. Ik had wel gewild dat ML hetzelfde ervoer, maar die rookt nog steeds (of nou ja, eigenlijk alweer).

14. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Meiden oprood balen succes de volgende ronde.

Kim198

Bij die zk zie ik idd wel een streep. Waarom doe je geen cb met wel niet zwanger. Die onzekerheid zo is ook maar niks. Je maakt je eigen alleen maar gek. Dan maar misschien wat geld er tegen aan gooien. Maar wel duidelijkheid.

Hier ook buikpijn af en toe ook echt steken. En zweet me rot normaal ben ik echt een kou kleum (dit had ik met mijn eerste zwangerschap ook. Maar andere kant denk ik dat het deze maand niet raak is. Krijg puistjes. En toch die negatieve zwangerschapstest donderdag. Bah vervelend die onduidelijkheid

15. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik heb nu iets raars ontdekt, ik heb een streep van links tot rechts over mijn buik, net boven het schaambot. Dit heb ik nog nooit bij mezelf gezien, het is echt op de plek waar een zwangerschapsbuik begint, zeg maar. Ik zal al te kijken of het niet van mijn kleding kon komen, maar nee.
    Sorry dat ik nu het forum vol spam, maar de spanning neemt hier wel toe zeg, pfffff. Ben er misselijk van, haha.

16. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @LiefLief; wanneer kan je testen?

X

17. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Morgen :D. Ik ben dan 13 (of 14) dpo

18. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Spannend lieflief ik ga duimen voor een roze test

19. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Spannend lieflief!

20. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hij staat ook al in een ander topic...bij de tuurtestjes, maar ik plaats hem ook nog even hier....aangezien ik op de lijst sta ;)

Deel Deze Pagina