Bedankt! Ik hoop zo dat het streepje duidelijker wordt de komende dagen.....het kan natuurlijk nog alle kanten op......
Hoi dames.. Ik heb even niet terug gelezen, sorry maar das teveel Iedereen op roze, gefeli! Iedereen op rood, balen Ik ga denk ik maandag of dinsdag testen
t wordt langzaamaan al spannend hier zeg! Bij mij nog niet hoor, we gaan vandaag pas weer beginnen met klussen Sandra ik zie hem hoor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Kim sorry bij jou zie ik niks, maar misschien dat jij het op het echte testje wel al licht ziet? Duimen voor veel roze hier meiden!! Ik moet nog een kleine drie weken geduld hebben!
oh zit in het verkeerde topic, sorry, hihi, ben een halve maand te vroeg. alsnog veel succes meiden!!
Kim ik zie ook niks.. Ben dan ook geen beste tuurder Ik heb echt 0.0 last van iets.. Ga ook maar nergens vanuit, maar ben zo benieuwd
😣😒 ooh... Ik zie 'm op het echte testje zonder te turen... Nog even een nieuw plaatje schieten!
Thanks meiden, maar ik juich nog niet té vroeg. Maar was toch blij! 3x zwanger van de 1ste poging (1x vmk) lijkt te mooi om waar te zijn. Kan niet geloven... Eerst morgen / overmorgen maar eens niet ongesteld worden!
Hallo dames, Hier vandaag helaas een negatieve test. Nog geen sporen van een aankomende ongi. Van mij mag dit ook nog wel even wachten, want met de korte cyclussen van 24 en 25 dagen ben ik ook niet zo blij. Hopelijk uiterlijk dinsdag ongi, zodat we aan de vierde ronde kunnen beginnen.