Heeeyyy iedereeen!!! Lang weggeweest hihi wilde even melden dat ik gelukkig al 2 weekjes geen rood meer gezien heb na die 3 x ongi in 1 maand ! Ovulatietesten geven nog geen lh piek aan maar klussen blijven we doen. Uiteraard geen NOD van 6 september meer, ik ga denk k teste op verjaardag van mn meisje, 26 september. Ben wel benieuwd welke dames zwanger zijn geraakt deze ronde!!!! Waar is de mooie roze lijst ( of wie kan even alle zwangere dames op een rij zetten) ben zo benieuwd!
Hoi dames, @lieflief JAAAAAA! GEFELICITEERD. @Emily Ook gefeliciteerd. Wat duidelijk voor 10DPO. @Kim Voorzichtig gefeliciteerd. Ik zie dat de testen iets oplopen. @dames op rood of met negatieve testen. Balen. @Hier Ben gisteren/vannacht gewoon naar dat festival gegaan. Buikpijn was hevig als ik stil zat (vooral de terugweg vanmorgen), maar zolang ik danste ging het prima. Op een gegeven moment deden mijn voeten meer pijn dan mijn buik. Heb drie uurtjes geslapen net, maar kon niet meer slapen. @Lijst Die zal ik in de loop van de dag updaten. Fijne dag allen!
Zwangeren gefeliciteerd! Dames op rood dikke knuffel van mij! Mijn nod is 16 sept ma blijf hier lekker mee lezen ben zo benieuwd hoe het iedereen vergaat! Bij mij begint de spanning langzaam te komen. Wil over een week testen dan zit ik 1/2 dage voor nod. Hoop dat ik het volhoud. Last van mijn tepels kan bijna geen aanraking verdragen dus hoop dat dat goed teken is. Al wil ik mezelf ook niet teveel wijs maken maar heb er wel een goed gevoel over. Kortom: spanning stijgt!
@lieflief, Emily & Kim: gefeliciteerd! Geniet er van!! X @dames op rood: heel veel sterkte, knuffel! X Hier: ik kan op z'n vroegst woensdag testen! Begint al een beetje op te schieten gelukkig.. Pff alsjeblieft laat mij nou na 2 jaar eindelijk zwanger zijn... !!!!! Als ik ongesteld ga worden mag ik hierna nog 1 maand proberen en dan moet ik het traject weer in als het niet gelukt is. Heb ik echt geen zin in Sorry dat ik niet iedereen kon beantwoorden, zit op me telefoon! X
Gefeliciteerd Emely! Willemientje: dat is vast heel erg fijn om te zien! Lieflief: Jeej! Gefeliciteerd! Kim: volgens mij had ik jou nog niet echt gefeliciteerd, dus bij deze! Knuffel voor wie die kan gebruiken!
Oooja, kim gefeli! Uhh tips niet echt.. Bij mijn dochtertje was ik toen ook zo zenn dus hoop dat t positief is, al denk ik van niet Tsja tis een gevoel he haha! Scheelt wel dat we ook lekker bezig zijn met het nieuwe kamertje voor ons dreumes meisje
Meiden met een positieve test leuk!! Gefeliciteerd! Meiden op rood jammer zeg dikke knuffel en veel succes in de volgende ronde!
Wat een boel roze zie ik ineens! Wat goed! Ik mag voorlopig op blauw. Vandaag is m'n nod, maar de test was negatief. Heb ook wat ongi-achtige kraampjes gehad, dus heb het vermoeden dat het nu wel snel zal komen. We zullen het zien...
Gisteren heel licht positief getest 5 dagen voor NOD, morgen weer proberen, rest van de zwangere meiden gefeliciteerd