NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrauwke

vrauwke Actief lid

9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Voor nu welterusten!

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    #342 MRCD, 13 aug 2013
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
    ♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥

1. (4) :
    Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje
    2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje
    kimroy, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje

2. (6) :
    MRCD, 25 (word 19 augustus 26) jaar, ronde 7, 1e kindje
    IngeG, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje
    Lady Flower, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Hogelinda, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje

3. (4) :
    beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Jabinca, 24 (word 22 augustus 25) jaar, ronde 3, 1e kindje
    Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje

4. (6) :
    Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Jace, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Mumm84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje
    swagartist, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Mandyx, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Bloomy, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje

5. (4) :
    Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje
    MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Erica82, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje
    TieMar, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje

6. (6) :
    Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Jipster1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Tessasv, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Moaatje, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje
    L0veErin, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje

7. (1) :
    Bloempje22, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje

8. (2) :
    wondertjeinmaak, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Mami22, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje

9. (0) :

10. (4) :
    Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje
    kim198, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    lieflief, 29 jaar, ronde 10 (mk in ronde 1 en 6), 1e kindje
    Zwieppie, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje

11. (1) :
    vrauwke, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje

12. (0) :

13. (1):
    Noralie87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje

14. (0):

15. (1):
    madameV, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje

Datumloos. (1) :
    mama lucy, 24 jaar, ronde 12 in MMM, 1e kindje

Illegaal:

T o t a a l: 41

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (1), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven (0)

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Jace, o dat is n duidelijk stukje over tarwekiemolie!

@ Madeliefje, ik ben ook wel eens bang als tbm dat ik nooit meer aan het werk kom, heb nu al n gat van 3 jaar in m'n CV...
    Wij waren in Ouwehands dierenpark.
    En ook ik ben echt niet Zen deze maand ;)

@ Lieflief en 2dekindjewelkom, knap dat jullie afstand kunnen nemen!

@ 2dekindjewelkom, welke opleiding ga je doen?

@ Testen voor NOD, dat wil ik echt pas doen als ik echt overtijd ben. Heb zoveel verdriet gehad van m'n vmk dat ik daarin echt rustig aan wil doen.

@ Erica82, wat erg van je opa, sterkte daarmee!

4. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemorgen dames! :D

Wat kletsen jullie veel zeg. Ik kijk maar drie keer per dag. Ochtend (voor werk), in de pauze en na werk. :) Verder wil ik niet continue met het "zwanger worden" bezig zijn. Anders ga ik weer in de "ik maak mezelf lekker gek" modus. En dat zou ik deze ronde dus niet doen. ;)

Is niet vermoeiend hoor. Voorheen wel, maar inmiddels ben ik het gewend. :) Als ik zelf issues heb en ik er geen problemen van anderen bij kan hebben, dan zeg ik dat gewoon. ;)

Ja, ik sportte 6 dagen in de week en had toen best een strak lichaam inderdaad. Ik mis mijn strakke lichaam! :p Dus ik ga het sporten en gezond eten weer helemaal oppakken (beginnen met 2/3 keer per week sporten). :D Ben benieuwd of het me gaat lukken. ;) In ieder geval ff 10 kilo eraf, zodat ik weer wat lekkerder in mijn vel zit. En zodra ik zwanger ben stop ik direct met shakes en repen (als ik dat dan nog doe), maar blijf ik wel gezond eten.

@hier
    Ik ben moe! Gelukkig hoef ik maar een half dagje te werken vandaag. :) Vanmiddag ga ik even naar de stad toe om wat gekochte kleding om te ruilen (ik hou nooit zo van passen in de winkel). :p Daarna even in de "schoonmaakmodus" en sporten. En uiteindelijk natuurlijk even lekker relaxen. :D

Fijne dag iedereen. :)

5. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    Dames sorry dat ik niet zoveel meeklets hihi eb het ondertussen lekker druk met mn kleine meid en het huishouden :eek:! En wil mijElf niet te gek maken hahahaha als ik teveel dingen lees kom ik zo dnel in het ' ik-voel-me-zwanger' syndroom haha!

6. Zwieppie

Zwieppie Lid

6 feb 2013
    82
    0
    0
    Amazone
    Amsterdam
    Aaarghh. * ik verlang naar de kotsmisselijke-maar-toch-een-gelukkig-gevoel-in-je-buik-momenten *

Zo, dat is er ook uit. 😝 Goedemorgen meiden! 😊

7. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    He dames mag ik ook op de lijst erbij en meekletsen. Madje 31 jaar ronde 2 2de kind. Iedereen veel succes

8. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    @lucindalice: ik ga een (verkorte) deeltijdopleiding doen tot docente Nederlands. Ben werkzaam in de communicatie, maar ik zit op dit moment gewoon niet op mijn plek, moet in mijn baan communicatie aan de kant zetten voor commerciële ondersteuning en dat is niet zo mijn ding. Ben al heel lang aan het nadenken over een studie tot docent Nederlands en heb nu gewoon de knoop doorgehakt.

@Erica82: hopelijk kunnen ze snel vinden wat er met je opa aan de hand is :( Niets zo erg als onzekerheid! Heel veel sterkte!

Ik ga zo op naar de huisarts met mijn enkel. Ben vorige week gevallen en heb mijn enkel flink omgeslagen tijdens een gezellig dagje aan zee, en omdat het nu nog steeds niet over is, denkt de fysio dat er toch een breuk in zit. Ben benieuwd, heb eerder problemen gehad met mijn enkel, dus wilde niet bij de huisarts komen aanzeuren, maar ik verga 's avonds van de pijn...

9. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Natuurlijk mag dat! Wanneer is je NOD?

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina hier kan je alle topics vinden van de pendelaars. Lees ajb goed wanneer iemand wel of geen aanvragen accepteert. Ik word zelf knettergek van alle aanvragen buiten de tijden die ik aangeef :x
    Verder hebben de pendelaars vaak zelf een manier van vragen: ze pendelen of op mnd van bevruchting of van posi test. Ikzelf pendel altijd op maand van bevruchting.

Het voordeel van ovu testen is dat je vooraf weet wanneer je ei ongeveer gaat springen. Voordeel van tempen is dat je zeker weet dat je ei is gesprongen. Ik heb soms wel 3 dagen een posi ovu test, dmv temperaturen weet ik op welke dag mn ei springt. Daarnaast kan je een LH piek hebben zonder dat je ei springt, met tempen kan je dat controleren.

Ik slik zelf hoge dosering vitamine E. Dat zit in beiden en is in het algemeen goed om je vruchtbaarheid te verhogen/herstellen. In Teunisbloemolie zitten goede vetten (GLA, omega-6-vetzuur) en helpt regelmatige menstruatie te bevorderen. De positieve werking van tarwekiemolie bij vruchtbaarheid is volgens mij te herleiden naar de hoge vit. E dosering.
    Ikzelf koop dit soort supplementen altijd bij de betere reformwinkels, omdat je daar A. beter advies krijgt en B. natuurlijkere producten krijgt. In Beverwijk zit een reformwinkel waar een klassiek homeopaat werkt, ideaal!

@Erica: Wat naar van je opa. Sterkte!

@2dekindjewelkom: Balen zeg, hopelijk valt het mee!

@Hier: tja...x heeft vannacht lopen spoken. Voel me al 2 dgn niet fijn (down/depri/chago). Geen idee waarom:(
    Moet het huishouden gaan doen, maar ben niet vooruit te branden...sorry voor mn gezeur vandaag :)

11. Sith

Sith Niet meer actief

Hallo dames,

Graag kom ik hier ook mee kletsen.

Sith, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje, nod 7 september

Hopelijk veel positieve testen deze lijst.

12. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @mrcd Ik kijk zelf altijd op mn telefoon, daarom reageer ik over het algemeen erg snel

@ingeG volgensmij heb ik jou ook perongeluk eens buiten je aangegeven tijden een pb gestuurd, sorry nog hiervoor. Ik hoop wel dat je snel weer pendeld hihi :D

@ de nieuwe dames : welkom!

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik ga mn pendel zo weer ff open gooien. Weet alleen niet wanneer ik er voor ga zitten, eerst moet die negatieve bui over zijn, anders kan ik niet goed pendelen...

14. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    @ ingeG welk topic is je actieve topic? Want k heb me aangemeld op eentje maar ik ontvang helaas nooit een update mail ... Wil zo graag iemand die pendelt voor me hahah

15. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    @IngeG Ohh lees nu je reactie boven mij volgens mij ben je eventjes niet actief geweet dus hihi sorry! Ik heb mij aangemeld op topic'ik pendel'. Ik wacht ruyug af dan op een updatetje hihi xxx

16. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @ingeG super! Heb je net een pb'tje gestuurd. Alvast bedankt!
    En inderdaad neem je tijd, ben allang blij dat je wilt pendelen :)
    Liefs

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    :) Klopt. Heb veel nachtdiensten, avonddiensten en weekenddiensten gedraaid en ben tussendoor ook nog ziek geweest. Kan niet alles tegelijk hè? ;)
    Ik heb maar 1 pendeltopic, dus dat is makkelijk. Hij is nu weer open, tot 14u vandaag.

@Jace: Jij bent snel!!

18. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @ingeG hahaha kreeg een pb heb een abbo hihihu. Ik vind dat echt super die pendels. En krijg het op mn gsm binnen dus ben erg snel hihi

19. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    Haha dat klopt ja dan is bijkomen nummer 1 prio! Nou ik heb een berichtje gestuurd en ik wacht geduldig af hoor hihi! Xxx

20. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Ik heb me ook "aangemeld" bij IngeG! Spannend! Dit is mijn eerste pendel.

Deel Deze Pagina