Gefeliciteerd madje!! Ik zag eerder in dit topic nog iemand met een posi test: gefeliciteerd!! Dames op rood: balen meiden succes de volgende ronde!!
Gefeliciteerd voor de positieve testers! Hier wederom een negatieve test Had getemperatuurd en mijn temp was mooi hoog. Dus denk dat mijn cyclus langer is deze ronde. Woensdag weer testen mits er geen ongi is.
Gefeliciteerd posi testers. Hier nog geen duidelijkheid. Heb veel bruinverlies en krampen. Gister af en toe een beetje rood maar vandaag nog niet gehad. We wachten gewoon af.
Gefelicteerd voor de dames die positief hebben getest!! Meiden die ongi zijn... balen zeg, succes en op naar de volgende ronde! En iedereen die net als ik, nog op het wachtbankje zitten, succes!! Moeilijk he dat wachten. Heb allerlei herkenbare kwaaltjes maar nog totaal niet het gevoel zwanger te zijn. Ben erg benieuwd!
@meiden op het wachtbankje: Ik duim voor jullie! Ik hoop dat het tweede deel van de lijst nog rozer mag worden!
Je me too! Voel ook vanalles en denk dan het zou toch niet haha. Hoop het zooo!! Hopelijk mag iedereen die op het wachtbankje zit op roze! Succes!! x
Wauw madje!! Gefeliciteerd!! Duidelijke streep! En kim, wat fijn na al die vage streepjes dat de clearblue nu hartstikke duidelijk is!! Geniet ervan!
Oh lekker gevoel he kim die duidelijkheid. Ik ga over een week denk ik zo test doen. Iedereen bedankt voor de felicitaties.
He wat jammer Zangels. MCRD ik zie aan jouw ticker dat je ook weer een nieuwe cyclus hebt; jammer... Hoop echt dat jullie snel een positieve test krijgen. Wat een supertest Kim!! die willen we nog meer in dit topic!!
Gefeliciteerd meiden op roze! Ongi meiden balen hoor succes en hopen op een goede volgende ronde!! @hier. Ik voel helemaal niks. Geen ongi symptomen en ook geen zwanger symptomen. Denk toch dat ik nu weer een langr cyclus heb... Testen zijn ook negatief. .. ik weet het echt niet. Ik ga als ik nog niet ongi ben volgende week testen. En echt niet eerder!