Hier even emo berichtje Ik heb echt maar heeeeeel licht bruin veegje gehad met afvegen net (sorry) maar opeens ben ik helemaal verdrietig Het is nog helemaal niet definitief maar toch komt het hard aan heb ik andere maanden niet zo gehad (was vorige maand zelfs 4 dagen later ongi en nu pas 1) blijf toch maar hopen..... Lees ik net ook nog op fb dat oud collegaatje zwanger is van 3de, ze is 41 (wil ik helemaal niks mee zeggen en ben heel blij voor dr) maar dan ga je altijd zo egoïstisch denken he Ik denk dat het ook komt tot als het nu niet raak is we volgende maand al half jaar bezig zijn en klinkt opeens zo lang, sorry want ik weet dat er vele al veel langer bezig zijn dus ik voel me behoorlijk stom dat ik dit nu allemaal zeg maar moet even, zit gewoon te huilen bah Toch ben ik echt blij voor de nieuwe zwangere !! En hoop ik dat alle andere op roze mogen en de rode dames gewoon volgende maand !!! Sorry voor mn berichtje
Het gaat toch doorbreken Begint nu langzaam meer te worden en rood dus als ik straks wakker word (heb nachtdienst) dan is het er wel.... bah moet gewoon steeds huilen en snap niet wat het nu zo anders maakt Sorry voor mijn emo berichtjes !!
@mamamies; ja bizar he! Ik had volgensmij zondag voor het laatst geklust en woensdag m'n ei. @krysjuh; het is logisch dat je even verdrietig bent. Jaloezie mag ook bedt. Het zou pas raar zijn als je er niet van zou balen! Maar vol goede moed op naar de volgende ronde! @testers; succes Xx
Hier nog steeds niet ongi, maar ook nog geen positieve test....maar ook helemaal geen tekenen dat het door gaat breken. Temperatuur was vanmorgen 37,2. Ik temp niet meer regelmatig alleen weet zo rond mijn nod dat als mijn temperatuur dan beneden de 36,8 is datik ongi ga worden. Dus is wel spannend! Vandaag niet getest, morgen wel weer als ik nog steeds niet ongi ben.
gefeliciteerd alles dames op roze.. Hier nog steeds geen rood te bekennen zit inmiddels op dag 46 4 testen waren alle negatief
Vandaag NOD. Nog niets te bekennen. Afgelopen weekend steekjes gevoeld en dacht dat ik zondag ongi ging worden. Het is nu dinsdag cyclus dag 30 en nog niet ongi. Gisteren had ik redelijk wat witte vloed. Morgen ochtend maar testen als ik het vandaag niet word. Spannend want manlief heeft geen goed zaad en de kans op een zwangerschap is wat kleiner ☺ Maar je hebt maar 1 zaadje nodig voor je ei, dus we blijven hopen 😁
Jee, dan hebben we nu dus Meesje Zwieppie missillie zwangels cathrien lucky star chriss en meissie in spanning! @mamamies, na zoveel rondes draaien mijn duimen dubbel hard voor je. @noralie, gefeliciteerd! Foto?!? @dreamer, jipster en krysjuh, wat balen zeg. Heel veel succes in de volgende ronde.
Even een update vanuit hier: zondag negatieve test. Maar nog steeds niet ong. Als t morgen nog zo is doe ik nog een test. Probeer vanavond wat uitgebreider op iedereen te reageren
Auch.. zit vandaag 10dpo en lag net dubbelgevouwen op de bank van een pijnlijke steek in mijn baarmoeder. Echt20/30minuten lang en kramp! Wat is dit nou weer... Maar meiden wanneer gaan jullie testen? Hoeveel dpo raden jullie mij aan te testen met de *actiontest* of *kv2v5 test* Actiontest is 25hcg geloof ik (4dagen voor nod) Kv2v5 weet ik niet kon het niet vinden op de verpakking/bijsluiter.. (ik zal wel kippig zijn) Zijn er vandaag nog testers (geweest)??
Volgens mij is kv test indd 4 dagen voor NOD en zk test beweert dat je 6dagen voor NOD testen....oftewel dat is donderdag met de zk testen en zaterdag met de kv test hahahaha!
@ Lucky star: ik had ook met 10dpo positief getest met cb digital. @Isab: lastig joh. Onderste test lijkt mij positief maar vind ik moeilijk om te zien. Missciein ook een cb digital proberen? Dan weet je het zeker @ mama lucy: balen van je nega test. Maar het kan nog! Fingers crossed! @ zwiepie: ook spannend voor jou zeg! Ik duim voor je!
De onderste is nu een duidelijke streep geworden. Als ik er water over gooi en hij verdwijnt... Haha dan word ik helemaal gek denk ik. Sorry meiden voor m'n ego gedrag. Wel m'n foto's hier neergooien, maar niet even op jullie reageren. Voelde me er even heel raar bij namelijk. Sorry sorry sorry !!!!
@IsaB spannend zeg. Ik kan op de testjes niet echt iets zien. Vind bij de ene de lijn verkeerd staan en bij de andere is hij dikker als de controle lijn.. Ben wel erg benieuwd naar je CB hoop het voor je meisje! mijn duimen draaien
Dank je bambino Het zijn een beetje erg malle uitslagen. Hoop weg, hoop terug. Twijfel weg, twijfel terug Ik houd jullie op de hoogte !