Zal niet veel te zien zijn, alleen NIET ZWANGER of heeeeeel misschien ZWANGER.. we hoeven niet turen haha ik zit nu te denken en was eerst heel verdrietig.. maar nu heb ik zoiets van.. het maakt niet uit, ik ga volgende cyclus op vakantie dus dan lukt de bevruchting misschien beter.. we komen dan tot rust dus misschien wel wat meer kans . Dat zeggen ze toch altijd? x
Meiden... Echt heel erg bedankt voor jullie lieve woorden. Wat kan een mens zich soms ellendig voelen zeg... Lucky star, wat jammer zeg ! Eloveh, laat het alsjeblieft met dikke duidelijke letters ZWANGER zijn !!
@eloveh haha jij bent dus al net als ik! had vandaag uitgerekend wat mijn uitgerekende datum zou zijn als het dik keer raak was. vond het zelf té erg dat ik dat nu al had berekend maar jij hebt het dus ook gedaan, dat scheelt alweer. voel ik me niet zo dwangmatige dame haha. je gaat dus morgen wel weer opnieuw testen? ik denk ik ook, spanning begint alweer te stijgen. @ lucky echt? weet je zeker dat het echt een ongi is? en niet gewoon 1 veeg? @kim, ik heb geen half uur afgewacht toen lag ie al in de container. ik dacht voordat ik hem elke keer opnieuw pak en weer weg leg en weer opnieuw pak en weer weg leg. heb ik meteen de zak van de prullenbak eruit gehaald en weggegooid. denk dat ik morgen weer opnieuw ga testen en hem dan misschien wel langer laat liggen. moet zeggen maak mezelf ook alleen maar gek met dat getuur. maar eerlijk gezegd zag ik op jou eerste testen ook weinig en zag je het zelf wel, dus hopelijk heb ik dat ook de een maakt natuurlijk ook sneller hcg aan als een ander, dus het kan nog alle kanten op. @ eloveh heb je die indicator testen via internet besteld? je hebt er meerdere? wat betaal je er dan voor? heb er gister 1tje gehaald in de winkel maar schrok me kapot van de prijs! snap dat het een prijzige test is maar zo duur?!
Zwangeren gefeliciteerd! Wat een hoop rood balen Hier nog geen ongi, zit er aan te denken of m'n bloeding een week na de ovu geen ongi is geweest? Want heb het idee dat er een ovulatie zit aan te komen Ik heb geen zin meer in dit gemekker na een jaar, ik wil gewoon zwanger worden :x zo dat moest eruit. Sorry voor het ego berichtje
Hoi allemaal, Voor de zwangeren gefeliciteerd, vor de anderen heel veel succes! Ik had 8 september mijn nod, maar tot op heden geen ongesteldheid en maandag had ik een negatieve test. Ik wacht nog even tot dit weekend en ga dan weer op nieuw testen denk ik.
Hahaha ja ga morgen weer testen!!! en ik doe het niet altijd hoor dat uitrekenen maar wist dat het rond mijn man zijn verjaardag zou zijn dus zocht even een bevestiging en dat is dus precies op zijn verjaardag! Zou toch super zijn! Ja ga morgen weer testen maar heb me er nu toch al wel bij neergelegd dat het niks meer word.. Spannend he, hoop dat je op roze komt meid! x
Spannend meiden !! Ik ga voor jullie duimen !! Hier beetje raar gedoe. Mijn menstruatie begon net bruinverlies. En... Dat is nu weer gestopt. Heeeeel raar, aangezien normaal dan ook direct het heldere bloed erbij komt. Ik voel rare prikkels/steken in het gebied van m'n baarmoeder. Ben benieuwd of m'n ongesteldheid nog even goed gaat door zetten. Vind dit ook maar een beetje raar. Tjonge... Het is wel mijn lucky day he vandaag haha
Dat weet ik niet heel zeker kim, maar als ik maandag mijn ei heb gehad dan heb ik een cyclus van 44 dagen, lijkt me sterk aangezien mijn langste cyclus 37 dagen was en ik ovutestjes heb gebruikt en heb getempt. Op dag 20 gaven de ovutestjes positief aan, dus daar ga ik vanuit, dus vandaar...
Net voog ik dus bruin af. Toen ik me vingers dus even erin deed om te kijken was het soort van bruin eiwit slijm zegmaar Heb toen een tampon in gedaan en het is dus ook eecht wel heel weinig. Geen rood.. echt bruin. Normaal krijg ik 10-20-30minuutjes voor ongi krampen waardoor ik het herken maar had niks nada noppes... niks gevoeld. Voelde me gewoon beetje vochtig beneden en ik dacht toen ik bruinbloed zag.. huh?? Mijn lf is nog nooit ZO kort geweest. . . Is dit nou cyclus dag1of hoe zit dit nou Ben even de kwijt kluts
Raar Lucky, ik heb ook alleen bruin. Geen bloed. Ik wacht nog even rustig af of het doorzet. Bij jou is het wel erg vroeg, dus het kan ook een goed teken zijn meis
Hmm misschien kan het nog alle kanten op bij jullie lucky star en Isa b?! Als het deze ronde niet gelukt is dan is mijn lichaam wel heel goed schijnzwanger! Het trekt in mijn buik en rug. Zijn er nog meer testers morgen? Het is idd een rare dag voor jou Isa b. Heb je het helemaal uit kunnen praten?
@ lucky star en IsaB: hopelijk toch geen ongi! Zou mss wel door de innesteling kunnen komen? Ik wilde morgenochten testen maar mn bestelling is nog steeds niet binnen! Echt balen! Ik heb nu al paar dagen last van steken in mn baarmoeder en maagzuur en ook van witte afscheiding (sorry!) Pfff nu wil ik helemaal weten of het raak is of niet
MadameV, het is inderdaad een rare dag. Het is redelijk uitgesproken gelukkig. Maar.... We gaan niet verder voorlopig voor nr 3 Ik heb dit nog niet eerder gehad rond Nod. Dus wie weet... Maar ja, dan had de test vandaag toch gewoon positief moeten zijn ?!? Liyana, balen zeg ! Ben wel benieuwd wat je uitslag gaat worden. Ik duim voor roze
Dankjewel iedereen ! Besef het nog steeds niet helemaal , heel raar ! Morgen de verloskundige bellen iedereen op roze gefeliciteerd , de rest veel succes met de volgende ronde !!!!!!
Ik denk dat het voorr mij niks goeds is hoorm me temp was vandaag ook al 0.3lager.. heel raar dit allemaal Snap er helemaal niks van.. Ben al bijna een jaar van de pil af. Vroeger altijd regelmatig 28dagen Altijd en me cyclus word eigenlijk als maar langer!28-29-30 nu al 33+?..