NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik mag op blauw, weinig hoop over....

2. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Jammer van al het rood op de lijst, maar toch wel al 17 zwangeren deze maand... Hopelijk komen er de komende dagen nog wat zwangeren bij, waaronder ikzelf natuurlijk ;)

3. Sabrina26

Sabrina26 Lid

26 feb 2012
    8
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    Den Bosch
    Hoi ladies ,

@eloveh : Jaaaaaaaa klopt helemaal mannetje snapt mij hier ook niet helemaal .Haha ja als je niet ongi word dan ist raak he ! (Brabantse nuchterheid :cool: ) maar het is gewoon de spanning . Veel succes morgenochtend hopelijk zwanger ;);)
    Wij gaan voor ons eerste kindje .....

Heb vandaag gewerkt en was zo moe daarna heb na het eten 4 uur liggen slapen op de bank..:$ ongekende moeheid die me ff aanviel , maar nog 2 nachtjes tot nod verder geen nieuwe symptomen. Het is de eerste ronde dus probeer niet meteen te stressen... al denk ik er natuurlijk vaak genoeg aan !!

4. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Ik heb vandaag een test gedaan (van Z&K) maar helaas negatief. Gisteren was mijn NOD. Ik denk dat mijn cyclus weer langer is dan normaal want ik zit nu al op CD31.. Echt balen, ik had er zo'n goed gevoel over! :(

5. djoon

djoon Niet meer actief

Hier komt mvm masndag:) en mag ik week erna beginnen.
    Heb er zin in:)

Meidrn op rood balen:(

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Balen dames op rood. He het schiet nog niet echt op met onze lijst zo :(

7. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Jammer dames op rood!

8. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Oo meiden idd een behoorlijk rode lijst..tijd voor roze!!
    Mvm heb ik vorige zwangerschap ook gedaan..maar deze keer pas ik daarvoor..zat kokhalzend op de wc...

9. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Knuffel voor iedereen op rood :(

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier nog geen duidelijkheid. Nog steeds een hoge temperatuur en geen menstruatie. Xit inmiddals op dag 31. Dus nu 5 dagen overtijd! Afwachten duurt lang deze keer.

11. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @ Zwangels wat balen zeg die onzekerheid. Hoop voor je dat het snel duidelijk word.

@IsaB hoe is het bij jou meisje? Nog getest?

12. sexysusie

sexysusie Lid

10 nov 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier vandaag ongesteld geworden. Kunnen we eindelijk echt voor ronde 1 gaan. We hebben namelijk pas een week voor mijn nod gezegd dat we voor een 2de gaan, maar als je dan niet ongesteld wordt hoop je stiekem dat het toch al raak is. Zou wel heel snel zijn aangezien ik pas 9 augustus met de pil ben gestopt. De pil zal eerst ook wel even uit het lijf moeten. Nu lekker relax doorklussen in de komende ronde!

13. IsaB

IsaB Niet meer actief

Hier is de ongesteldheid goed doorgebroken helaas.

Wat raar Zwangels. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

14. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    IsaB - BALEN!! KNUF!

MadameV - morgen testen toch?!?! Spannend!

Ik heb t eigenlijk al een beetje opgegeven...op 9dpo ook wit! Ga morgen voor t laatst testen en dan wacht ik t wel af...bereid me voor op niet zwanger...

15. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen IsaB! Gaan jullie nu niet verder voor een 3e kindje dan? Lijkt me erg moeilijke beslissing... Sterkte!

16. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Balen zeg Isa had wel goede hoop voor je :( knuffel!

@Chriss je bent nog wel vroeg met testen hoor. Het kan nog maar begrijp dat je je alvast voor gaat bereiden dan is het dalijk niet zo 'n donmper. Ik hoop toch nog voor je dat je laat HCG aanmaakt.

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Even een berichtje van mij: Ik heb net roze/rode slijm gespot dus waarschijnlijk gaat het vannacht wel doorbreken. Dus mijn cyclus is dusdanig langer geworden door het afvallen....denk ik dan maar.

18. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @Zwangels dat zou wel echt balen zijn. De andere kant wel fijn dat je dan duielijkheid hebt. Ik hoop toch nog even dat het weg blijft voor je

19. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sabrina&Sexysusie: Spannend juliie eerste ronde, hoop dat het snel raak is!

@Liyana: Wat jammer meissie :( maar het kan nog.. nog geen menstruatie!

@Zwangels: hoop dat je snel duidelijkheid krijg!

@IsaB: pfff wat balen meid! sterkte! x

Nou hier ook flink aan het balen, ik mag officieel op rood. Ik heb nog nooit zo'n heftige onverwachtse menstruatie gehad.. en buikpijn dat ik heb niet normaal! Ben zelfs ook iets te vroeg.. ben ik ook niet gewend! Het zou best kunnen dat er wel wat zat maar niet is blijven zitten :( omdat ik ook zo'n pijn had aan me borsten vanaf me eisprong! en die worden nu al minder.. terwijl ik juist net ongesteld ben. Gek he? Ben er echt ziek van dus ga niet veel doen vandaag! Nu wachten op de volgende eisprong! Heb me voor genomen om er proberen iets minder mee bezig te zijn dus misschien horen jullie mij komende tijd minder, dan weet jullie hoe het komt!

x

20. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames! Iedereen die op rood staat balen zeg! Dames die ik heb gemist die ook rood hebben gefeliciflapstaart!! Hihi. Hier heeft vrijdag de 13de me nog geluk gegeven heb voor het eerst in me leven het gehaald tot nod. Meestal op de dag zelf of ervoor. En hopelijk blijft hij 9 maanden weg! Ik ben van plan zondag te gaan testen. En andere dames van de wachtbank wanneer gaan jullie testen. Ik ga testen op 12dpo zometeen testje kopen met vl. Spannend!!

Succes voor iedereen die gaat testen! Hopelijk een dikke streep!

x

Deel Deze Pagina