NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Isa b en eloveh balen zeg. Dikke knuffel.

@ chriss ja morgen testen dan zit ik 12dpo. Hij hebt ook nog genoeg kans toch? Ik heb gister gestrest, 10dpo en toen zag je ook of zo goed als niks ( ja af en toeaar volgens mij was dat ook mijn eigen fantasie ) ik heb verhalen gelezen vam dames die pas ruim na nod positief testen en gewoob laat hormoon aan maken dus ik denk nog niet dat je kansen verkeken zijn hoor!

@ pinkeltje, heb je verhaal 2 X gelezen ma snap het iet zo goed, je bent blij dat je tot vandaag, nod, hebt gewacht, en gaat zondag testen 12dpo? Of imkers gewoon iet goed hoor. Ma ik snap hem niet zo goed.

Oeh hier begint de spanning wel te stijgen hoor!

2. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Balen dames op rood, had nog wel zulke goede hoop voor jullie!
    Hier nog niets gespot... Behalve dan erg veel wittig slijm nog geen bloed. Temp ook nog hoog... Maar morgen pas NOD, we zullen het zien....

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nog geen test gedaan noralie?

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    ik mag op rood

5. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop zo dat jij wel op roze mag noralie.. er is echt veel ste veel rood de afgelopen dagen :(

Sterkte pearl! x

6. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    hier nog steeds niet ongesteld.....pfff

7. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    Bah toch weer rood op de lijst :(

Hier nog steeds geen rood, begin er steeds meer van overtuigd te raken dat de bloeding na de ovu ongesteldheid was. Anders ben ik nu al een week overtijd zonder positieve test :( Ben maar begonnen met ovutesten, misschien wordt het dan bevestigd en anders maar eens naar de huisarts toe:cool:

8. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    ik mag op rood helaas. Op naar ronde 5. Wel netjes op NOD. Had 2 dgn geleden testje gedaan en was zoals verwacht negatief. Valt wel even tegen.

9. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    #3869 missillie, 13 sep 2013
    Laatst bewerkt: 13 sep 2013
    ff ontopic misschien dat iemand het weet moet ik hiermee naar de huisarts moet gaan ben nog nooit zo lang overtijd geweeest (alleen bij zwangerschap natuurlijk) of nog een weekje afwachten laatste x was de NOD 27-07

10. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Balen meiden op rood :x

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dames!! Wat veel rood :( erg balen! !
    MadameV - wat spannend!!helemaal omdat jij al op 12nod zit!!!

Goeie vriendin van mij gaat ook morgen testen,maar die is al overtijd dus tja ....ik weet dat er misschien nog een kans is maar zoals Bambino al zei....voor de eventuele domper hou ik t gewoon op negatief (zal toch denk ik wel teleurgesteld zijn maar ach)

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dames f ego bericht. Ik mag ook op rood denk ik. Net een beetje bloed bij het plassen. Zit nu 11dpo. Als het doorzet is mijn cyclus 38 dagen, 3 dagen korter yeah! Al kan ik daar nu niet echt blij om zijn kan wel janken! Had er zon goed gevoel over

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    MadamV - ik snap je zooooo goed!! Aan de ene kant blij met een kortere cyclus maar aan de andere kant niet zwanger....balen balen balen!!!!
    Maar dan is jouw lf dus 11dagen ipv 14dagen...wel rekening mee houden met de eisprong dan volgende ronde...(weet niet meer of je tempt of ovutesten gebruikt)
    Maaaaaar eigenlijk ben ik een beetje voorbarig want het heeft nog niet doorgezet toch?!?!

14. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Wat is er veel rood bijgekomen. Niet leuk. :x

Ook ik zojuist ongesteld geworden. Ik mag ook op rood.
    Ik voelde het al aankomen vandaag, menstruatiekrampjes.

Wat kan je lichaam je enorm in de maling nemen.
    Aan de andere kant ben ik ook wel blij, omdat 1e cyclus na pilstop netjes 29 dagen is.

Sterkte voor iedereen op rood. Ik hoop op veeeel roze.
    Succes iedereen die nog in spanning zit.

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ chriss ik gebruikte ovu testen sinds deze maand. Vorige week maandag heel duidelijk een knaller gehad en savonds opnieuw getest was ie alweer veel lichter. Dus ik ben vrij zeker dat ik toen mijn eisprong had. Wat bedoel je met in de gaten houden, dat 11 dagen kort is? Of of ik wel zeker weet wanneer mijn ei was? Ja we zitten een beetje in hetzelfde schuitje he met die lange cyclussen. Máár ik heb eigenlijk nog wel hoop. Want meer als een veeg is het niet geweest tot nu toe. Maandverbandje in gedaan maar ook niks op te zien. Kan een innestelingsbloeding nog op 11 dpo? Iemand idee?

16. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Jemig dames wat een rood erbij! Balen zeg!

@laat positief testen; bij zl 2 weken overtijd licht positief! Dus het kan zeker!
    @late innestelling; geen idee of je op 11dpo nog innestellingsbloed kan hebben, maar je kan ook een soort nep menstruatie krijgen als je zwanger bent, zeker de eerste maand. Je lichaam ruimt dan oud bloed op zeg maar, dus niet rood! En tijdens zwangerschap is alles beter doorbloed dus kan een adertje springen en verlies je wat bloed. Kan dus vanalles zijn...
    @MvM; overweeg om dat ook te doen, mocht het deze keer raak zijn. Bij zl was ik te laat toen ik erachter kwam dat dat bestond.
    @hier; nog niet ongesteld! Ik ga eigenlijk nooit overtijd en de enige keer dat ik overtijd was zonder bruinverlies (heb ik normaal altijd zo'n 2 dagen voor ongi) was toen ik zwanger bleek van zl! Heb dus wel hoop, al ben ik daar heel voorzichtig mee; ben zo bang voor weer een teleurstelling! Heb nu wel een enorm opgeblazen gevoel en met vlagen misselijk... Ben benieuwd! Duimen jullie nog even mee? ;)

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ mamamies wanneer ben je van plan om te testen?

En wat je zegt over dat bloed met oud bloed enz dat dat dan niet rood is. Maar ook een adertje ofzo, dat kan dan wel rood zijn of? Snap niet zo goed wat je bedoelt

Pff word gek van mezelf. Was al angstig voor morgen omdat ik wou gaan testen, nou ben ik angstig voor morgen of ik ongi ben of niet.

18. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    MadameV. ...spannend!!!!!!
    Ik duim.heel hard mee voor je!!!! Ik hoop dat t gewoon oud bloed was en dat je morgen iets ziet!!! En ja ik ken helaas ook die lange cyclussen!! Daarom test ik ook met ovutesten want mn cyclus kan nog wel eens verschillen...en om de dag klussen wordt t hier niet haha!
    Ik ga morgenochtend (of eigenlijk over een paar uur want t is al laat) ook weer testen...ben wel benieuwd maar denk dat t gewoon omowit is :s Ik heb ook geklust tijdens en 1 dag voor en 1 dag na de eisprong (was paar dagen voor de eisprong niet thuis) dus er is een kans maar ja zoals we allemaal weten...die kans is niet groot!
    Tot morgenochtend!!

Ps mamamies ik blijf duimen!!

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En chriss? Al getest? Ik ben van zenuwen al zo vroeg wakker denk ik. Nog steeds geen bloed te zien, heb dus maar getest en die was wit. Dus ik wacht wel weer af. Weet niet of het nog kan, als het laat innesteling was? Ik wacht wel weer af

20. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik stuur nog even wat HCG dit topic binnen!

Deel Deze Pagina