NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Tnx Hogelinda!

Helaas niet genoeg voor mij.
    Het eind van deze nod periode komt in zicht alleen mijn menstruatie niet... maar alle testen blijven wit...

2. Laure26

Laure26 Lid

8 aug 2013
    25
    0
    0
    Hoi dames! Jammer van al dat rood deze maand! Heel veel succes in de volgende ronde alleszins!
    Hier had ik ook rood verwacht hoor, echt waar. Ik was er totaal niet mee bezig geweest deze ronde, en had ook ZP wat links laten liggen door de drukte op het werk. Maar toen gisteren (NOD) er geen rood was, en vanmorgen nog niet, toch maar even een test gedaan. En onderaan zie je het resultaat!
    Dus: ik mag op roze! ;)

Heel veel succes aan de andere dames!
    Laure x

Bijgevoegde bestanden:

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Gefeliciteerd laure!

4. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Laure- gefeliciteerd!!

MadameV - dan zal ws helaas de duivels eraan komen bij je?!?!?
    Hier dus ook omowit....beetje jammer!.Ach t valt mee hoe erg ik t vind maar heb nog in mn hoofd, zit pas op 10dpo dus t kan nog....heel slecht natuurlijk. ...

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier nog steeds geen ongi doorgezet. Gisteren en vanmorgen roze/rode slijm gespot, normaal begint mijn ongi zo. Dus verwacht dat het vandaag of morgen doorzet.

6. vrauwke

vrauwke Actief lid

9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Laure gefeliciteerd!
    Hier nog steeds niets. Na woensdag een negatieve test maar wachten op rood, maar weet het niet. Wacht nog tot dinsdag voor een nieuwe test aangezien de vorige ronde ook langer duurde.
    Maar wachten duurt lang....

7. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Gefeliciteerd Laure!!!

8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Vandaag NOD voor mij, nog niet ongi.... Hopelijk niet zo'n lange cyclus als paar rondes terug!

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    :xPfff, wat n rood
    Mooie testen laure, gefeliciteerd!
    Duim nog even door voor de wachters:)

10. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ook ik mag op rood helaas

11. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Alle nieuwe zwangeren: gefelicteerd!
    Alle dames op rood: balen, op naar de volgende ronde.
    Alle dames op de wachtbank: hoop dat jullie binnenkort duidelijkheid krijgen!

Hier is morgen mijn nod. Ik heb al veel last van krampjes dus ik ben bang dat het door gaat zetten. Mocht het niet komen dan test ik maandag.

12. Ig86

Ig86 Lid

10 jul 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies,

Ik heb deze maand niet meegelezen omdat ik er niet te veel mee bezig wilde zijn (is wel iets beter gelukt, maar met mn gedachten was ik er toch regelmatig mee bezig). Ook heb ik niet meegelezen vanwege mijn vakantie en sinds vandaag ben ik weer thuis en er is nog geen rood te zien. Wel heb ik veel klachten deze maand en heb ook echt t gevoel dat ik zwanger ben. Dus bij thuiskomst vandaag gelijk getest maar deze was negatief. Ik weet alleen niet hoe betrouwbaar de test was aangezien ik de hele nacht in t vliegtuig heb gezeten, niet echt heb geslapen en ook nog een flinke bak thee op had anderhalf uur voor de test. Nu na de test begin ik dus heel erg aan mezelf te twijfelen... Ik voel van alles (hoofdpijn, duizelig, misselijk, last van mn maag, heb t idee dat mn buik dikker is, borsten zijn gevoelig), maar test is negatief, ik heb nog geen rood gezien en mn lichaam heeft me al een paar keer voor de gek gehouden (ontpillen enzo). Maar waarom voel ik me deze maand nou zo anders???

Sorry voor mn gezeur, maar moet ff mn ei kwijt. Morgen maar ff een nieuwe test doen en hopen dat deze wat beter te vertrouwen is.

Jammer dat er deze maand zo veel rood is, hopelijk komt er snel nog wat roze bij. Dus iedereen die nog wacht succes en de roze dames gefeliciteerd!!!

13. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    beetje laat doorgegeven, maar ik kan op rood

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dames op rood dikke knuffel!

@ ig86 zou idd morgen nog een test doen. Dan ben je waarschijnlijk zekerder van je test uitslag ivm je gebroken nacht en vele thee.

15. djoon

djoon Niet meer actief

@gefeliciteerd laure,

Hier stuur ik jullie ook wat roze toe:)

16. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Stop maar met duimen hoor... Ik moet op rood!!! :x
    Heb er deze keer echt flink om gehuild, want nu moet ik definitief naar de FA volgende maand en hoopte zo dat ik die afspraak af mocht zeggen. En ik hoopte natuurlijk dat ik gelijk met schoonzus zwanger mocht zijn, maar helaas!
    Ik begrijp gewoon niet dat ik bij zl al zwanger voor we er überhaupt echt mee begonnen waren en dat het nu al meer dan 2 jaar duurt!
    Sorry voor het ego bericht, maar baal echt enorm.

Laure; gefeliciteerd!
    Wachtbankje; zorgen jullie voor meer roze dames, want die lijst is wel een beetje bedroevend zo rood!
    Madamev; ja ik bedoelde, oud bloed (dus niet rood) kan duiden op schoonmaken van de baarmoeder en als een adertje springt heb je gewoon een veeg bloed (kan rood zijn). Mijn gyn zei dat zolang je geen helderrood bloed verliest (waar dus een tampon of maandverband voor nodig is), je niet ongesteld bent. Dag 1 van de cyclus is dus ook de eerste dag dat je helderrood bloed verliest en je daarvoor echt een tampon of maandverband nodig hebt. Bij mij dus vandaag (2 dagen overtijd)

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Aah dikke knuffel mamamies. T kan soms zo oneerlijk zijn!

Bedankt voor je reactie. T was wel rood maar heb geen maandverbandje prof gehad. Wel ingedaan maar niks op te zien dus ik beschouw het nog als niet ongi. Tis nu ook al meer dan een dag geleden dus

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Prof = nodig natuurlijk

19. Sabrina26

Sabrina26 Lid

26 feb 2012
    8
    0