Aah echt zwangels. Niet leuk! Had ik niet gedacht. Dikke knuffel. Hier nog steeds geen ongi. Begin zwaar te denken dat mijn nod woensdag is. ( had ma 2 sept positieve ovu test en woensdag 4 sept weer, had op internet opgezocht en kwam wel vaker voor maar dan moest je de eerste als echt eisprong beschouwen. Nu had ik vrijdag die ene veeg bloed, en vaak is een innestelingsbloeding ong 9 dagen na eisprong en 5 dagen voor nod. Laat dat nou precies kloppen met die woe 4 sept! Dus misschien toch wel as woe nod ipv morgen? ) we zullen zien en wachten wel weer af. Ben iig niet ongesteld maar mijn test was ook niet positief. Dus hou overal rekening mee. Wachten maar weer af
Me too.... Helaas omowit maar was er nog vroe bij. Wil nu een weekje wachten en dan weer testen. Maar gelukkig geen duvels te bekennen e. laten we dat met z'n alle maar zo houden toch! x
Hier vandaag mijn nod en nog geen spoor van menstruatie te bekennen. Gisteren last van krampen maar vandaag geen last meer. De hoop komt terug, maar ik durf niet te testen...
Mag ik ook nog mee kletsen? Mijn nod was 12 september. Nu 3 dagen overtijd. Op nod en vanochtend test gedaan. Beiden negatief.. Ik ga er vanuit dat ik ongi ga worden, maar we blijven hopen op een wonder.. Succes ook voor iedereen die nog aan het wachten is!
@ MadameV Ja die is idd erg kort maar kon geen kwaad zei de dokter. Ja het kan nog altijd. Na een lange dag werken voelt ik de kramp ineens. Niet heel erg ofzo maar verder overdag geen last van menstruatiekramp ofzo. Elke keer weer checken op toilet maar heb gewoon normaal slijm beetje nat zegmaar (sorry) maar verders niks. Nja pijnlijke borsten en 1 is echt wel groter geworden. Ze zijn nu zonder moeilijk te kijken echt ongelijk geworden hihi. Ben erg benieuwd. Vl en ik gaan over een weekje weer testen als het weg blijft. Wanneer wil jij weer testen? x Ps ik ben trouwens nog nooit langer dan 1 dag overtijd geweest dus tis erg spannend!!
Oeh dat is zeker spannend pinkeltje! Kun je nog wel een week wachten dan met testen? Ik test denk ik gewoob morgen weer. Dan zit ik of op nod of op 12 dpo
@madameV ja denk dat het wel het beste is. Als ik dan positief test is het zeker wel na die week. En dan kunnen vl en ik op een relaxe dag testen dus erg spannend. Laat het op me afkomen. Succes morgen met testen! Hoop op roze voor ons! x