Hey hallo dames! Ik mag ook op rood helaas tis gekomen na 3 dagen overtijd te zijn geweest. Komt niet vaak voor. Tis nog maar een beetje mja op naar de volgende ronde!!! x
Van harte gefeliciteerd!! Ik wil de volgende ronde ook tarwekiemolie gaan gebruiken. Ik was benieuwd of jij t als capsules slikt of...? En waar heb jij t gekocht? Ik was vandaag bij de etos, maar daar hebben ze t niet.
Vandaag bij gynaecoloog geweest. Heb weer een cyste van 7,5 bij 5 cm. Nou willen ze die met pilgebruik of door opereren weg krijgen. Dat zou betekenen dat ik half jaar moet wachten met zwanger raken. Dat doe ik dus niet. Had vorige zwanerschap ook een cyste die aan het eind van de zwangerschap weg was, dus daar hoop ik nu ook een beetje op. Wij gaan dus lekker verder klussen. Ik ga voor de komende cyclus gewoon weer van 28 dagen uit, dus nod zou dan 11 oktober zijn.
Hoi cathrienIk gebruikte de tarwekiemolie in een flesje dus niet de capsules . Elke ochtend drie eetlepels door de yoghurt . Gekocht bij de drogist ! Balen sexysusie van die cyste !
Ik heb ook tarwekiemolie geslikt, in de vorm van capsules. Van het Kruidvat. Succes!! Sexysusie wat vervelend meid. Succes de volgende ronde!!! Andere dames op rood: sterkte
ja gatsie he! hier dag 39 geen idee of ik overtijd ben of niet. vorige cyclus was 32 daar voor 35 en ook 42 dus.... Hier ook helemaal niks... Laat me dan maar gewoon ongesteld worden dan kan ik door
Hier ook nog steeds aan het wachten... Zijn jullie nog van plan snel te testen of wachten jullie nog even?
Hier ook nog steeds niet ongesteld.. Dit is alweer CD35! Ik ga toch maar morgenochtend testen.. Ik wilde wachten tot vrijdag maar ik wil weten waar ik aan toe ben. Als de test negatief is ben ik gewoon niet zwanger en heb ik gewoon een langere cyclus. Hebben jullie al getest?
Ja ik heb zondag negatief getest op CD34, dus vandaag is t alweer 36 dagen... Aangezien ik al een keer een uitschieter heb gehad naar 39 dagen zou dat nu weer zo kunnen zijn. Alleen heb ik deze cyclus op dag 15-17 wat bloedverlies gehad waarvan ik dacht dat het een eisprongbloeding was, maar dat kan t volgens mij niet zijn als de test klopte Of de test klopte niet zondag
Pffff...terug van vakantie. Denk ff naar de lijst kijken en meiden, dat is echt veel rood! Mijn ei heeft weer eens vertraging...baal er wel van. Hadden op vakantie erg goed geklust
Welkom terug lix. Fijn dat je toch hebt kunnen gaan. Wanneer verwachte je je ei? Gebruik je ovu testjes?
Vakantie was lekker, wel wat tegenslagen gehad, maar dat mag de pret niet drukken. Dochterlief heeft daar 3 keer gespuugd (waarvan 1 keer de huurauto onder gekotst). Verder was ze heel vrolijk. Wel heel erge uitslag gehad, daarvoor zelfs naar de dokter geweest, want ze verging van de jeuk, niets hielp! Heeft ze medicatie gekregen en daar kon ze weer rustig door slapen. Of het nou echt waterpokken zijn geweest, geen idee, ze heeft zeker wel 5 plekjes gehad waarvan iedereen zweert dat het pokken zijn...maar daar is het bij gebleven. Voor mn zangerschap had ik ei op cd16, met een lf van 12. Sinds verwijderen spiraal ei op cd18 met een lf van 10 a 11 dgn. Vorige ronde ineens zoals van ouds: cd16 ovu, lf van 11 dgn Zit nu op cd 17...Gebruik idd ovu's helaas nog geen positieve gehad...
Hopelijk test je dan toch nog positief.. Ik heb een paar minuten geleden getest want was t vanochtend helemaal vergeten! Maar de test is helaas negatief
Balen , hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Ik ga morgen weer testen heb ik besloten, dus we zullen zien...
Dag 39 vandaag, 5 dagen overtijd.... Morgen weer even een testje doen... Morgen dus alweer CD40, dit heb ik nog nooit gehad dus hoop op een klein wondertje dat aan het groeien is