Wat een onzekerheid dames! Noralie ik hoop op een positieve test meis dat je eindelijk duidelijkheid hebt. Ook voor de andere dames natuurlijk
Ook ik mag op rood... Komende maanden zal ik wat minder op zp te vinden zijn. We hebben besloten het wat rustiger aan te doen, misschien dat het spontaan gebeurd. Volgend jaar gaan we trouwen, dus we hebben genoeg om mee bezig te zijn. Mochten we het over een aantal maanden toch weer proberen met ovulatietesten dan laat ik zeker weer wat van mij horen! Alle dames op roze gefeliciteerd! Alle dames op rood jammer, op naar de volgende ronde! Alle dames op de wachtbank veel succes en op naar roze! Liefs pindatjuh
Knuffel voor iedereen op rood! Pindatjuh: goede beslissing. Het regelen van je huwelijk neemt al genoeg energie en kan voor extra spanning zorgen.
Vervelend zeg Ig86 !! Al 8 dagen over tijd nu ? Jeetje .. Succes meid ik hoop dat je snel meer weet !
Pff wat een hoop rood en wat een hoop onzekerheid! Hier nu lekker aan het klussen en genieten van elkaar. Ei is komende week in aantocht.
Ik denk dat ik eindelijk op rood kan, eerste bruin is gespot. Ben wel blij dat er nu wat duidelijkheid is, dus kunnen we gewoon snel verder met de volgende ronde.