♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥ 1. (1) : Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje 2. (2) : MRCD, 25 (word 19 augustus 26) jaar, ronde 7, 1e kindje IngeG, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 3. (1) : beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 4. (1) : Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje 5. (0) : 6. (1) : Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje 7. (0) : 8. (0) : 9. (0) : 10. (0) : 11. (0) : 12. (0) : 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 6 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
@inge Ik snap je angst. Hopelijk deze ronde zwanger en gaat alles wel gewoon goed. @hier Lijkt erop alsof de ongi alweer over is... Zaten vanmorgen welgeteld 3 druppels bruin op de tampon. Zo maar even kijken of het echt over is. Dat zou inhouden dat ik 1,5 dag ongi ben geweest... Apart! Temp is wel iets gedaald, van 37,0 naar 36,8.
hoi dames! graag zou ik me op de nod lijst willen zetten mijn nod is 3 sept. ik ben 27 jaar en wij zitten in ronde 2 graag zouden wij een 2de wondertje willen.
Meiden succes met klussen en ik hoop voor jullie op een roze lijst! Ik zit zelf in het augustus nod topic.
Hallo Ook ik wil er graag weer bij. Dit is de eerste officiële ronde dat we écht gaan beginnen ( vorige maand was meer toeval) . spannend en iedereen succes! Ryv, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje
Hey MRCD, hoop voor je dat zo'n korte ongie voor jou ook positief nieuws betekent. Mijn beste vriendin kwam vorige week vertellen dat ze zwanger was. Ze werd veel te laat ongesteld, dacht ze, maar na 1 dag was het de moeite niet meer om een tampon te gebruiken. Ze heeft 6 dagen later 'voor de grap' nog maar eens getest, en bleek toen zwanger hoop voor jou ook op dit nieuws! Ik mag trouwens ook op deze lijst, op 1 sept. 2ekindjewelkom, ronde 5, 30 jaar, 2e kindje Heel veel succes met klussen allemaal!
Jep ik 'mag' ook weer op deze lijst. Ronde 4 al weer (en nee, dat is nog niet veel, maar de vorige keer ging het zo snel dat ik nu wel baal)... Dus Whoppie, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje op 2 september
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥ 1. (2) : Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje 2. (3) : MRCD, 25 (word 19 augustus 26) jaar, ronde 7, 1e kindje IngeG, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje 3. (2) : beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 4. (2) : Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje Ryv, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 5. (0) : 6. (1) : Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje 7. (0) : 8. (0) : 9. (0) : 10. (0) : 11. (0) : 12. (0) : 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 10 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Ik ben niet veel te laat ongesteld geworden. Ik ben zaterdag in de middag i.p.v. in de ochtend ongesteld geworden. Voornamelijk veel bruin met wat rode slijmslierten ertussen. Gisteren dus al heel weinig en vannacht en vandaag 2-3 drupjes beige/bruin op de tampon. Ik durf niet meer te hopen dat het zo is. Ik bekijk vanavond, na het werk, mijn tampon nog even en als het weer 3 keer niks is bel ik morgenochtend de huisarts even... @Ryv Nog even vanavond afwachten en als het nog steeds niks is bel ik morgen de HA even. @Roos Spannend, ben benieuwd wat de HA zegt woensdag. Wij hebben de spiraal eind november laten verwijderen, maar zijn pas twee maanden later, vanaf februari, echt bewust gaan klussen. Daarvoor ook gewoon onveilig geklust, maar zonder na te denken bij vruchtbare dagen enz.
Hoi, Ik wil ook graag op de lijst. 10 juli ben ik na een ma gecuretteerd en vandaag al na 27 dagen ongi geworden. Blij dat alles zo snel op gang is gekomen! Bij de 1e ronde in mei was t meteen raak, maar helaas is dat misgegaan. Afgelopen 2 weken wel geklust, maar niet echt gericht omdat ik geen idee had van m'n cyclus. Dit wordt dus eigenlijk m'n 1e ronde na de ma. Cathrien, 33jr, ronde 1 na ma, 1e kindje Nod 2 sept. Dat het maar n mooie roze maand mag worden!!
@Cathrien Dan moet je wel op zwart he hihi want roze is zwanger x Sterkte trouwens als k je berichtje lees, hopelijk deze x gelijk raak en een plakbeebje!
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥ 1. (2) : Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje 2. (4) : MRCD, 25 (word 19 augustus 26) jaar, ronde 7, 1e kindje IngeG, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje 3. (2) : beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 4. (2) : Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje Ryv, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 5. (0) : 6. (1) : Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje 7. (0) : 8. (0) : 9. (0) : 10. (0) : 11. (0) : 12. (0) : 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 11 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Je staat erbij! Hopelijk is het deze ronde weer gelijk raak en gaat het dit maal goed! Heb je verhaal in vorige NOD topic gelezen, heftig hoor! @mamavanhjs Cathrien heeft het in kleur doorgegeven, omdat dat in de post staat. Nu is het nog rustig, dus kan ik het allemaal makkelijk bijhouden, straks (als het wat drukker is) niet, dus als je op de lijst wil dien je dit in kleur op te geven eigenlijk.
Aahh okay! Ik dacht dat je dat opgeeft in de kleur waar je hoort( wat onderin de lijst staat) want zo was het bij mn vorige nod topic ook hihihihi xxx
Nee, je kan gewoon een kleur kiezen die opvalt. Niemand kan nu toch al weten of ze in september zwanger zijn. Je hoeft niet op de NOD lijst als je al zwanger bent namelijk.