Zo dames wat een verhalen @. Liyana wat een verhaal zegt. Gelukkig heb je het goed verwerkt en denk je positief over de toekomst. Veel succes! Dames die al een tijdje bezig zijn Hopelijk snel een positieve test en hier veel mei mamas! En natuurlijk de rest ook iedereen veel succes. Heb gister toch ook maar de testen van zwanger en kids besteld zit nu op dag 10 ga denk ik dit weekend beginnen met ovu testen om toch wat meer inzicht te krijgen. Of zouden jullie later beginnen ivm lange cyclussen? ( hoop nl dat ze steeds korter worden ) Heb vl ook weer zover gekregen om maandag ( moet hij ook weer werken na vakantie ) te beginnen met afvallen. We zijn beide wel wat te zwaar en het word tijd voor een nieuwe poging. ( vorig jaar ook een succesvolle poging gedaan maar het sluipt er weer zo in ) goedzo mrcd! Je hebt me aangespoord haha. De shakrs zijn al in huis! @mamavan jeetje dus toch nu nog bloeden? Toevallig de huisarts nog gebeld? 12 dagen is wel heel kort als zou ik dat wel fijner vinden als zo'n lange cyclus als ik de eerste ronde had. Toen ging ik echt aan mijn eigen lichaam twijfelen. Ma goed is natuurlijk voor iedereen anders. Lekker aan de klus als het over is dan is het altijd goed haha
Ik gebruik nu op het moment álleen die van fertility friend ik vind die erg duidelijk en overzichtelijk. Ook fijn dat je alle details kunt invullen. Mbk heb ik ook gebruikt, vond ik helemaal niks! Ik doe wel temperaturen elke ochtend dus álleen daarom is ff al handiger ( heeft temp curve)
Ik begon altijd op dag 11/12 met ovu testen, maar mijn cyclus is wel vrij regelmatig. Heb nu de hele maand ovu testen gedaan, gewoon om te kijken hoe mijn lichaam in elkaar steekt. Die dipsticks kosten toch geen drol en volgende maand heb ik ze toch niet meer nodig... (hoop ik) Haha! Wat voor shakes ga je doen? En doe je drie shakes per dag? Of ook nog "normaal" voedsel ernaast? Bij mij gaat het afvallen goed, denk ik! Nog steeds geen batterijen voor de weegschaal gehaald. Argh! Misschien zo maar even snel doen... Supermarkt is nog open. Ik heb in ieder geval geen honger. Ovu test is bijna positief! Ik zal zo ff een foto van mijn grote rij met ovu testen plaatsen (heb deze maand vanaf 5 augustus ovu testen gedaan). Voel je, je al wat beter!? Vreemd dat je, je zo voelt. Hopelijk snel weer alles ok! Edit: Foto van mijn ovu testen! Helaas met schaduw van mijn toestel, maar is even niet anders.
@ MRCD Ik heb geen voorkeur, hoe je het gedaan hebt is helemaal goed. Al hoop ik dat m'n lichaam vanaf nu een cyclus van 28/29 aanhoudt @ Liyana Ik gebruik de app 'mijn biologische klok'. Nadeel is wel dat ik geen notities erin kan zetten.. Of dattie van slag raakt als ik plotseling van cyclus verander...
Ik hoop het ook! @allen Ik kan al hoor, klussen kan altijd! Vanavond weer lekker gezellig maken met VL. Nou, ik ga even bij hem op de bank zitten... Ook zo ongezellig anders.
Sorry dat het even geduurd heeft... Ik las op Facebook dat mijn opa weer thuis is, dus ben ik ook erg blij. Ik zal morgen mijn moeder even bellen voor de details. Mijn stiefvader kreeg deze week ook uitslag van een onderzoek, ben ik ook wel benieuwd naar. Waar kan ik die olie kopen? Etos? Of moet ik daarvoor naar de tuinen oid?
@mrcd je hebt helemaal gelijk haha, klussen is niet alleen voor een beebje @erica82 ik denk dat je dat ook bij de kruidvat krijgt maar zeker weten doe ik dat niet. Ik gebruik het zelf namelijk niet, andere meiden hier in de topic kunnen je daar meer over vertellen denk ik.
Oh fijn erica dat je opa weer thuis is. Hoe is het nou met hem? @ mrcd ik ga beginnen met shakes als ontbijt en als lunch en dan willen we wel gewoon avond eten maar veel kip en groenten enz. Hebben vorig jaar het 17 dagen dieet gedaan. Op zich ook erg goed bevallen. Maar daarbij moet je flink wat eten bij het ontbijt. En ik ben echt geen ontbijt mens. s Sloeg het vaak over, en sla het het liefst over ma goed dat is ook niet de bedoeling. Dus sinds een half jaar neem ik sochtends drink ontbijt dat kan lekker onderweg in de auto na mijn werk. ( 20 min ) en ik er ben moet ie op zijn, dis daar ga ik mezelf nu ook met die shakes toe dwingen haha! Iedereen alvast weltrusten!
Ik ga even niet alles teruglezen, teveel werk De fotografie is inderdaad erg leuk naast het moederschap. Ik hoop zo dat in ons nieuwe huis waar we oktober/november in kunnen inderdaad die ruimte is voor een eigen studiootje. @ Afvallen: ik ben zo'n 15 kg te zwaar en zou het eigenlijk wel kwijt moeten... maar ik heb even geen zin om er weer mee bezig te gaan. Toen ik van mijn dochter in verwachting was, woog ik 7 kilo lichter dan nu. Ik ben ongeveer 10 kilo aangekomen, wat echt heel netjes was. Ik wil nog wel een keer weer naar de huisarts, want mogelijk is er iets mis met mijn schildklier. Ik ben al jaren enorm moe (vanaf zomer 2009, net nadat ik 25 kg was afgevallen) en ze kunnen niets vinden. Dit is het enige wat nog niet goed onderzocht is. Dietiste heb ik ook al eens aan zitten denken, maar zie ik toch niet zitten. Sporten: ik kom straks vlakbij een zwembadje te wonen, daar wil ik dan aquarobics gaan doen. Dat heb ik tijdens mijn grote afvalronde ook gedaan en is voor mij echt heerlijk. Sportschool vind ik vreselijk. Maar, ondanks mijn overgewicht ben ik wel blij met wie ik ben. Ik ben Erica, met maatje 46/48 en 15 kg teveel
@ madameV: geen idee. Zal morgen even informeren. Gelukkig weer zo goed dat hij terug naar mijn oma in het verzorgingshuis mocht (waar ze net drie weken zaten)
Oh en mrcd ziet er goed uit die testen van jou! Krijg ze als goed is morgen binnen denk dat ik dan ook begin ( dag 11 ) net wat je zegt ze kosten bijna niks en he er 30 besteld hhaha!
Oh jeetje erica dat is nog ma kort! Zullen ze ook wel aaan moeten wennen... Laat ma weten hoe het met hem is. fijn he dat ie weer na huis mocht
Hey meiden, wordt gezellig gekletst hier! Leuk! Heb een knusse avond met ml hier, dus lees morgen wel weer bij. Ik geloof dat ik vanaf nu vakerchocolade repen moet gaan eten...mijn libido gaat flink omhoog na het eten ervan haha! Dankzij de vakantie heb ik het weer eens in huis...repen van mars etc. Welterusten alvast allemaal!
Tarwekiemolie kan je overal kopen, maar ik zou het bij de betere reformwinkel halen. Of van merken die hoogwaardige natuurlijke producten verkopen (Solgar, Orthica, NOW)
Hallo even snel een berichtje van mij !! Ik lees alles mee maar ben erg druk om volledig te reageren ik probeer niemand over te slaan en gun het iedereen heel erg !! Ik ben nu best moe dus namen weet ik niet meer allemaal @ de mensen die al zolang bezig zijn ik hoop echt dat het deze ronde raak is voor jullie !! Dat verhaal van de mk met 11 weken (sorry van de namen ) echt heel erg knap dat je nog zo positief bent en ik hoop natuurlijk ook voor een plakbeebje deze maand !! @Lix: raar dat je je zo voelt ik hoop dat het snel weer normaal is anders zou ik toch ff langs je ha gaan !! beterschap en succes ermee !!! En nu weet ik het ff niet meer ....... Oeps sorry !!! Ik hoop op veel roze in ieder geval !! @hier: teleurstelling is over en we gaan er weer voor !! We hebben veel stress gehad en alles begint nu rustig te worden wat heerlijk voelt !! Dus hopelijk heeft dat een positief effect !! Ik heb net de ovutesten van z&k besteld (die gebruiken de meesten toch??) dus ben heel erg benieuwd !! Misschien een leuke tip (misschien weten jullie het allemaal wel al ) Maar bij Z&K hebben ze mooie voordeelpakketten Ik heb nu 40 ovutesten en kreeg er 8 uiterst gevoelige zwangerschapstesten gratis erbij plus dat er een actie is dat je bij elke bestelling gratis 3 uiterst gevoelige zwangerschapstesten gratis mag bestellen en dat voor maar 22,- (excl verzendkosten) maar vond het een mooie deal dus dacht deel hem ff Oh en iedereen natuurlijk veel klus plezier !!!