@lisje86, @zwangels, hier ook 1 in de mmm ik ben aan de clomid omdat ik pcos heb. Dus nu 6maanden met dit medicijn proberen! Ik zit in de 14e maand! Meiden hoop snel dat het raak is!!
Goedemorgen meiden! Tis hier gezellig druk Ik voel me eitjes enorm groeien:0 Dus denk dat me eisprong al iets eerder is! Maar ik voel het als die knalt dus wij gaan het vanavond ook goed gezellig maken!
Dat is inderdaad wel prettig, ik heb als vrouw al gauw dat ik er teveel mee bezig ben of dat ik teveel klaag ofzo. Hoop dat mijn man hier ook wat interesse gaat tonen.
Pff hou t hier echt niet meer bij. Laat t ff voor wat t is en pak het na de vakantie maar weer op. Ben ook wel toe aan vakantie, ff lekker helemaal niks! Dus iedereen succes met klussen en op naar heel veel roze!
@ jabinca. Ja we praten veel hier he ! Hier hetzelfde trouwens hoor. Ik ben er best veel mee bezig. Uitzoeken wat alles gaat kosten e.d. Terwijl Ml gewoon zegt we kunnen het allemaal makkelijk betalen en alles komt goed. Lekker makkelijk Gelukkig is er een van ons twee verstandig haha . ( hij heeft overigens ook wel gelijk anders begon ik er niet eens aan) Fijne vakantie jabinca! Iedereen een fijne dag en voor degenen die moeten werken ( zoals ik ) , werk ze!
Goeiemorgen! Alles goed hier? @hier; zw testen van z&k zijn binnengekomen.. Zat een dagje tussen, prima aangezien ik geloof ik gister mn eisprong gehad heb aan de steekjes in mn lies te voelen.. Ik vind t nou alweer spannend, geloof dat geen 1 maand minder spanning te vinden is..
Hallo allemaal! Alweer gezellig aan de klets hier Ik mag mij hier ook melden. Marrie28, 34 jaar, 12e ronde, 3e kindje Succes allemaal!
Marie28 welkom! Pff, bij de eerste echo al weten dat het niet goed zit en dan toch pas bij 11 weken een miskraam. Dat lijkt me erg heftig. Knap hoe je ermee om gaat. Wij zitten nu pas in de derde ronde en VL heeft nog tijd genoeg. Hij zegt steeds dat het wel goed komt en dat ik me niet te druk moet maken. We hebben de tijd. Natuurlijk weet ik dat we pas net bezig zijn, maar voor mij mag het gewoon snel raak zijn. Toch denk ik ook wel eens, wat als het niet lukt, maar deze gedachten probeer ik dan ook weer snel weg te drukken. Voorlopig gaan we er maar gewoon vanuit dat ik binnen nu en een jaar zwanger ben. Vakantie ben ik ondertussen ook wel aan toe, maar moet nog een paar weekjes volhouden. Laatste loodjes...
Ik heb twee van die apps..maar mijn eisprong volgens de testen is n dag lster dan dat de app aangeeft. Ik blijf dus liever gewoon testen...
Hi Dames, Pff inderdaad veel leeswerk hier. Ik zag al mooie ovulatietesten voorbij komen! Jeej!!! @Beccy; wij zaten ook samen op het forum in 2011-2012. Jij bent toen bevallen van een zoontje zie ik! Ik van een dochter (27-3), paar weken te vroeg. @nieuwe dames: welkom! @lijst; ik heb verkeerd gerekend, mijn NOD is 9-11. Ik heb gisteren (halverwege mijn menstruatie, dag 3) een ovulatietest gedaan. Gewoon om te kijken hoe deze testen van Z&K precies werken. Het rare is dat ik vrij snel na het dippen in de urine een tweede streepje kreeg dat redelijk duidelijk is. Als ik het vergelijk met de streepjes van MRCD, dan zou je de streep kunnen vergelijken met die van haar test van 14-8. Dat maakt niks uit toch? Pas als het precies even donker is of donkerder geldt het als positief, dat weet ik, maar een vrij donker streepje; wil dat dan ook zeggen dat het eraan zit te komen? Ik ben nog ongesteld! Mijn cyclus is tussen 26 en 28 dagen normaal. x
Welkom Marie28 Die van P tracker lite heb ik ook; ik heb er nu 3 dan weet ik zeker dat ik mn ei niet mis Die andere van FFM ken ik niet.. Maar ik hen er nu wel genoeg aan 3 haha
@kim198 bij mij zie ik altijd een licht tweede streepje en ineens knalt tie 1/2 dagen. Bij mij zie je het niet echt aankomen dus. Verschilt per persoon. Dus lekker doortesten... @ Roos Spannend, al op het wachtbankje dus!! @nieuwe dames Welkom! Wat een lekker weertje vandaag he!! ik ga lekker in de tuin zitten zo..heerlijk!!
Ik heb vandaag voor de 3e keer op rij een ovutest gedaan, en hij is weer ontzettend licht. Je moet goed kijken, wil je hem zien... Hoe werkt dat? Lopen die dingen ineens snel op, of ??? Volgens mijn berekening zou ik over ongeveer 4 dagen mijn eisprong moeten hebben. Is het dan normaal dat hij nu nog zó licht is? Zal ook wel even een foto uploaden:
Ik zie dat het antwoord al gegeven is, voordat ik mijn vraag had gesteld! Wel voor iemand anders bedoeld, maargoed!
haha ik wou je net antwoord geven, maar je had het dus al gezien. Ik heb precies hetzelfde als jij nu..ga lekker doorklussen en ondertussen doortesten...en je zult zien dat tie ineens knalt!
Ja, hahaha! Toevallig! Ik ben heel benieuwd wat de testjes gaan doen! Ik zat er aan te denken om 1 of 2 dagen over te slaan met testen, aangezien ze zo licht blijven.. Maar dat is dus niet zo'n slim idee, aangezien ze ineens donkerder kunnen worden? Goed om te weten!!
Hey Kim!! Idd bevallen van een zoontje 5 weken te vroeg..was heftig hoor!! Leuk dat je ook weer voor een tweede gaat.. Nog wat over de apps..deze gaan uit van een gemiddelde eisprong he dames!! Zo hebben hubs en ik altijd verkeerd geklust en bleek later toen ik de ovutesten ging gebruiken dat mijn ei pas op dag 20 sprong ipv op dag 14!! Was toen ook gelijk zwanger..wil je get dus zeker weten zou ik aanraden om 1 cyclus te testen of om de hele maand om de dag te vrijen..
Ja zou mooi zijn! Al ben ik t wachten dus nu alweer zat muahaha! Tis zeker lekker weer! Wachten op vl tot ie thuis is en dan maar ff samen vd zon genieten!