NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    Nee precies hahahah! Maar ik dacht als je bijv al in mmm zit of onregelmatige cyclusdan is dr een kleurtje. Maar nu snap k t hier in ieder geval hahaha

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Haha! Mooi dat het duidelijk is! :D

3. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Roze leek me n mooie kleur, past bij de vooruitziende blik. ;)

Best wel erg spannend om t deze maand opnieuw te proberen. Lijkt me aan de ene kant geweldig om weer n positieve test in handen te hebben en aan de andere kant doodeng! Pffff.. Als alles dan maar goed gaat, als de echo maar goed is, niet weer bloedverlies... zal me de eerste weken dan vast mega onzeker en zenuwachtig voelen denk ik.
    Maarja.. first thing's first.. eerst maar es over n kleine 2 weken mijn ei opsporen! :D

4. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Roze is ook een mooie kleur, zeker met oog op de vooruitziende blik, haha! :D

Ik snap dat het voor jou nog spannender is dan bijvoorbeeld voor mij vanwege de nare ervaring. Ik hoop van harte dat het weer raak is en nu wel alles goed mag gaan. Ik zie trouwens dat we gelijk lopen. :D

5. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    @ MRCD: ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat, en als je naar de HA gaat, wat die erover gaat zeggen. Ik geloofde eigenlijk nooit in een late innesteling, tot het verhaal van mijn beste vriendin, dus wie weet geldt het ook wel voor jou, ook al ben je niet overtijd...
    Spannend allemaal!

@ Cathrien: hoe ga je je ei opsporen? Heb je testen, ga je tempen, of wacht je gewoon de signalen van je lijf af?

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ongi is niet meer terug gekomen. Sinds vanmorgen dus alleen wat spotting (beige/bruin slijm). Ben dus werkelijk waar 1,5 dag ongi geweest. :$ Als dat de nieuwe standaard is dan teken ik ervoor. :D Late innesteling geloof ik zelf eigenlijk nog steeds niet zo in. Misschien was de eisprong van jouw vriendin ook later? Of had ze ovu testen gebruikt? Of getempt?
    Ik doe beide vanaf deze ronde (sinds vorige ronde begonnen met tempen op ongeveer 5/6 DPO).

7. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    #47 2ekindjewelkom, 5 aug 2013
    Laatst bewerkt: 5 aug 2013
    Spannend, nog steeds geen 'echte' ongi!!! Ben echt zo benieuwd
    M'n Vriendin heeft niet getempt, wel ov test gedaan op de dag dat ze haar ei vermoedde, maar daarvan raakte ze alleen maar zo in de war dat ze het bij 1 test heeft gelaten.
    Ze heeft overigens wel altijd een enorm regelmatige cyclus, vandaar vreemd die week overtijd... Ik weet t zelf ook niet, ben wel enorm blij voor haar! bij onze vorige zwangerschap waren we precies op dezelde dag uitgerekend, ik vind het nu ook wel leuk dat ze wat eerder is. Leuk om niet alles samen te hebben en het als (nog) niet zwangere mee te maken :)
    Ikzelf doe niet aan ovu testen of tempen. Op vorige periode na is mijn ei zo duidelijk dat ik zeker weten een knal van een test zou hebben ;)
    Vorige zwangerschap is het ook zonder gelukt, bij deze lukt het vast ook, gewoon even afwachten...

8. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ja ben ook erg benieuwd.. Hoop dat ie ons doorstuurt..

9. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Ik heb ovutests, maar ik ken m'n lichaam inmiddels ook wel aardig. Tests zijn meer voor bevestiging en preciezere aangeving van de eisprong.

10. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Ja, ik zie 't. Dat wordt wellicht in tzelfde weekend testen. :)
    Als ik tenminste tot mijn nod kan wachten. In mei testte ik 4 dagen voor nod al licht positief. Dus dat maakt t nu misschien ook wel verleidelijker om al eerder te testen. ;)

11. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Het kan dus goed zo geweest zijn dat haar ei pas later is geweest. Ook een regelmatige cyclus kan wel eens van slag zijn. ;)

@Cathrien
    Ok wil sowieso wachten tot het weekend (zondag) voor NOD. Liever nog tot de dag na NOD. :p

12. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Wachten tot na nod lukt me zeker niet. Dat ga ik niet eens proberen.. haha.. :D
    Ik hoop dat ik t kan uitstellen tot de zaterdag, maar als ik al symptomen heb test ik misschien al wel vrijdag, want die dag ben ik vrij. En met n mooie 2e streep zou ik dan wel ff super happy t weekend in gaan!!

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @mrcd: istoch wel spannend zo bij jou. is je temp wel omlaag gegaan bij deze 'ongi'?

14. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Temp was eerste dag van "ongi" 37,1. De tweede dag 37,0 en de derde en vierde dag 36,8. Wel iets omlaag dus, maar niet een flinke daling. Net voor de zekerheid toch nog een zw test gedaan, op advies van andere meiden op het forum. Die was negatief. Wat zou jij doen met twee van deze rare ongi's. Zou jij de HA bellen?

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Als deze twee ongi's heel anders zijn als je andere ongi's zou ik dat denk ik wel doen. Ik zou me dan nl afvragen of mn bm slijmvlies wel normaal opbouwt...

16. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    Hopelijk vandaag mn ovu testen in de bus.. Ik ga beginnen wanneer mn ongi klaar is, weet namelijk niet zo goed wanneer mn eisprong is..( nod is ook een gok hihi)

17. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Hallo meiden..

Ongi voorbij op naar ronde twee...

Lady flower 29 jaar ronde twee voor derde (4e) wonder. NOD is 2 september...

Vorige ronde nergens op gelet en achteraf op dag 21 eisprong en dag 16 voor laatst geklust...en pas weer op dag 22...hahaha beetje gemiste kans..maar goed deze ronde gaan we iets gerichter aan de slag ;) mijn cyclus is rond 34 dagen.

Succes allemaal!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Beste meiden,

Zou ik op de lijst mogen?

Lucindalice-31 jaar-ronde 2-NOD 5 september-3de kindje

In juli heb ik een vmk gehad in ronde 0 en afgelopen ronde was door n onduidelijke cyclus wat giswerk en hebben toen ook niet getempd en ovu-testen gebruikt. Nu gaan we er deze ronde voor de volle 100% voor! :)

19. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    ♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥

1. (2) :
    Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje
    2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje

2. (5) :
    MRCD, 25 (word 19 augustus 26) jaar, ronde 7, 1e kindje
    IngeG, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje
    Lady Flower, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje

3. (2) :
    beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje

4. (2) :
    Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Ryv, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje

5. (1) :
    Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje

6. (1) :
    Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje

7. (0) :

8. (0) :

9. (0) :

10. (0) :

11. (0) :

12. (0) :

13. (0):

14. (0):

15. (0):

Datumloos. (0) :

Illegaal:

T o t a a l: 13

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven

20. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ik heb vanmorgen de assistente gebeld en die adviseerde me even contact op te nemen in het telefonische spreekuur. Dat heb ik dus gedaan. :) De HA zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, hij zou zich zorgen maken als het opeens veel meer helder rood was en langer zou duren dan normaal. Hij zegt dat er heel veel redenen zijn waardoor je menstruatie anders kan zijn dan normaal. Hij zei zelf meteen dat als we na ronde 9 nog geen succes hebben dat hij me een doorverwijzing naar de gynaecoloog zou geven, zonder dat ik daar zelf over begon. Klinkt me dus erg positief in de oren. Betreft de rare ongi, hij had het nog over een late innesteling (komt niet vaak voor, maar is niet uitgesloten) en dat ik over een weekje nog is een test moet doen om dat zeker te weten. Als mijn ongi volgende maand weer zo raar is, dan mag ik een afspraak maken. Voor nu dus nog even aankijken.

Deel Deze Pagina