Hier de diclofenac in de la gegooid...ik gebruik de ovutesten niet voor niks. Kan me er gewoon niet toe zetten om een brusje uit te stellen! Vandaag 2 paracetamol in en dat werkt enigzins. MRCD, bedankt voor je verhaal. Pfff schrok wel even toen je zei dat je collega al een jaar verder is. Ik hoop niet dat het zo lang duurt!! @Hier, Vanochtend nog geen smiley op de ovutest, had t wel dit weekend verwacht dus wie weet! Zo leer ik mn lichaam nog eens kennen!
Wij willen graag naar de sauna toe om even lekker te ontspannen. Maar dan willen weer gaan de volgende maand als me menstruatie net voorbij is. Maar me man gaat mee, en weet iemand hoelang het duurt voordat het zaad weer in goede conditie is? Als ik dan 1 week naar het saunabezoek me eisprong heb. Is het dan wel weer goed met manlief z, n zaadjes?
@lieflief: heerlijk dat soort dromen @mira: gefeliciteerd! @annie: heftig hoor. ik weet helaas ook hoe het voelt hoe ver was je? als er nog hcg in je lijf zit al je geen eisprong krijgen. Zodra het hcg weg is kan je weer zwanger raken... @bloempje22: te lang te warm is voor zaadjes niet goed, maar ik weet niet of 1 sauna bezoek ook zo veel invloed heeft op de kwaliteit. Misschien aan het einde van de dag 2 keer klaar laten komen zodat alle zaadjes eruit zijn. Dan is er iig weer ruimte voor verse, goede kwaliteit
Bloempje, ik had een zelfde soort vraag. Volgende week (in de vruchtbare periode) zijn we een weekend weg met vrienden en daar is een jacuzzi. Ik heb het uitgezocht en het blijkt dat te lang (langer dan een half uur) in een te warme omgeving kan zorgen dat de zaadcellen doodgaan. Het duur ongeveer 75 dagen totdat er nieuwe bruikbare zaadjes zijn. Het kan dus zijn dat een man een paar maand (2 a 3) verminderd vruchtbaar is. De balzak hangt niet voor niets buiten het lichaam, het mag niet te warm worden. Ik heb ML dus gemeld dat hij niet langer dan een half uur het warme bad in mag
Duidelijke info lieflief! Waar heb je dat gevonden? Zelf ook even gezocht: Mannelijke hormonen - Predictor
Ik begon 13 aug te bloeden. Ik was toen rond de 7 weken. Maar op de echo was niets meer te zien behalve verdikt baarmoederslijmvlies. Ik testte ook pas na twee weken overtijd positief. Waarschijnlijk heeft het gelijk al niet goed gezeten?
Ik was ongeveer 7 weken. Mijn hcg waarde was al flink gedaald eergisteren. Het was nog maar 160. Maandag nogmaals bloedprikken om te kijken hoe het zakt. Hoop dat het dan stuk gedaald is.
@Annie64; wat vervelend van je mk. Ik heb een vmk gehad in Juni 2011 en net als Beccy was ik direct de daaropvolgende maand zwanger. Je schijnt inderdaad extra vruchtbaar te zijn, dus wie weet! Hopelijk snel een mooie plakbeeb voor jou! @ovutesten; vandaag maar niet getest. Dag 5 cyclus en nog een ietsiepietsie ongesteld dus vanaf morgen kan ik aan de slag! Ik ga testem vanaf dag 7 heb ik besloten. Ik heb nog 18 testen dus daarmee moet ik dat ei toch kunnen vinden Ik heb altijd duidelijk vruchtbaar slijm, maar hoe lang ik dat voor mijn eisprong heb weet ik natuurlijk niet. Daar hoop ik met behulp van de ovutesten achter te komen. @tarwekiemolie; nou... Na 2 dagen slikken nog steeds snipverkouden, dus het zal wel wat langer nodig hebben voordat het werkt voor je weerstand! LOL. Hopelijk snel van m'n verkoudheid af, want ik weet niet hoe sexy zo'n snotneus hier gevonden wordt! Fijn weekend & klus ze! X
Dames! Bedankt voor de felicitaties! Ik heb een gezellige dag gehad met vrienden en schoonouders.. en nog 2 cadeautjes tegoed volgend weekend
Annie, misschien een geruststelling: mijn beste vriendin heeft in poging 1 voor haar eerste kindje een miskraam gehad. In de maand erna is ze meteen weer zwanger geraakt en 9 maanden later bevallen van een gezonde zoon, die inmiddels alweer twee is! Heel veel succes! xxx
@Mira Op de valreep nog gefeliciteerd. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Ik ga morgen alles teruglezen en reageren.
@Lieflief: wat een heerlijke droom, een meisje met zo'n mooie naam! Hoop dat ie snel mag uitkomen! @nekhernia: vreselijk, balen zeg, zeker als je zo'n pijn hebt! Ik ben tijdens de vorige zwangerschap bij de chiropractor geweest, vanwege nek- en lage rugklachten (ik had vreselijke hoofdpijn, en wilde geen pijnstillers slikken). Na twee weken was de hoofdpijn helemaal weg, hele zwangerschap geen last meer van gehad. Ik had dan wel geen nekhernia, maar misschien kunnen ze daar ook wel in bijstaan. @h&m: heb daar voor onze grote meid ook geweldige kleertjes en erg leuke (bling) sneakers besteld. Ik ben trouwens wel tevreden over t online shoppen, vind de maandfactuur erg handig! @ovutesten: al mooie knallers gezien, zet m op dames! En voor de minder duidelijke streepjes: nog even geduld, en keep up the hard work Om ons heen is er trouwens echt babyboom, in de ronde voor tweede kindjes! Wij zijn de laatsten dit keer, vorige keer de eersten... Maar we wachten het gewoon rustig af, heb wel een goed gevoel over deze maand, en een mooie pendel... We shall see!
Dames, wat ik me afvroeg hoe gaan jullie om met drinken etc? Ik drink alleen de eerste twee weken vd cyclus en ml Ʃigenlijk wanneer hij dat wilt ook rookt hij nog steeds. Ik ben zelf twee jaar geleden gestopt, gelukkig. Wel vraag ik me af, ik wil graag nog een paar kilo kwijt voordat ik zwanger word, kan ik zomaar gaan lijnen en als ik een positieve zw test heb, weer normaal en gezond gaan eten? Ik vraag me af of dat niet slecht is vooral de eerste weken als je nog niet weet dat je zwanger bent. Ik hoor graag hoe jullie erover denken. Liefs
@ Jace, lijnen is volgens mij niet goed... Maar gezond, normaal eten, niet snoepen en veel water drinken is helemaal prima lijkt me zo
@lucindalice ik dacht eraan om toch shakes ofzo te gaan doen als ontbijt en evt lunch en dan s avonds gewoon normaal eten. Maar kon me ook niet voorstellen dat t erg gezond is ..