NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussion in 'NOD forum' started by MRCD, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    Hi meiden;

@nieuwe dames; welkom en succes!

@pendelen; het is niks voor mij, maar ik waardeer de moeite die mensen zoals Lix nemen voor anderen, zonder dat daar iets tegenovee hoeft te staan.

@tarwekiemolie; verkoudheid is wonder boven wonder op z'n retour, maar of dat nou door de tarwekiemolie komt? Er staat op de verpakking 2x daags 1 capsule, maar ik neem er maar 1. Ik ben bang dat ik anders teveel vitamine E binnen krijg icm de zwangerschapsvitaminen.

@verbouwing; jeetje wat krijg ik toch het heen en weer van de bende hier in huis! Vreselijk! Ik ben echt een piepert op dat gebied en nu het zo'n chaos is zot ik niet lekker in m'n vel. Het wordt wel mooi, dus ik hoop dat het straks de moeite helemaal waard blijkt te zijn.

@MRCD; ik moest veel bijlezen, maar volgensmij zag ik voorbij komen dat je een open rondje op je ovutest had? Zo te zien aan je testjes zit je ei er toch echt aan te komen, maar wel vervelend dat dat nog niet bevestigd wordt door de digitale test!

Nou ik ga morgen alles nogmaals goed doorlezen en dan even antwoorden, maar ben nu heel moe en mag nog klussen zometeen! De rode dagen zijn hier officieel voorbij!

Slaap lekker!

2. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    Je kunt ook daartussen je lh piek hebben gehad ? Hopelijk lekker aan de klus geweest in ieder geval dan ben je m daarmee niet misgelopen ! Kuss

3. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    Sensitest heb ik ook superslechte ervaring mee. Waar k positief test van 123ovulatietesten testte ik bij sensi nog maar 1 streep! Superraar maar die tests moeten me niet hahahah

4. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hi meiden;

@nieuwe dames; welkom en succes!

@pendelen; het is niks voor mij, maar ik waardeer de moeite die mensen zoals Lix nemen voor anderen, zonder dat daar iets tegenovee hoeft te staan.

@tarwekiemolie; verkoudheid is wonder boven wonder op z'n retour, maar of dat nou door de tarwekiemolie komt? Er staat op de verpakking 2x daags 1 capsule, maar ik neem er maar 1. Ik ben bang dat ik anders teveel vitamine E binnen krijg icm de zwangerschapsvitaminen.

@verbouwing; jeetje wat krijg ik toch het heen en weer van de bende hier in huis! Vreselijk! Ik ben echt een piepert op dat gebied en nu het zo'n chaos is zot ik niet lekker in m'n vel. Het wordt wel mooi, dus ik hoop dat het straks de moeite helemaal waard blijkt te zijn.

@MRCD; ik moest veel bijlezen, maar volgensmij zag ik voorbij komen dat je een open rondje op je ovutest had? Zo te zien aan je testjes zit je ei er toch echt aan te komen, maar wel vervelend dat dat nog niet bevestigd wordt door de digitale test!

Nou ik ga morgen alles nogmaals goed doorlezen en dan even antwoorden, maar ben nu heel moe en mag nog klussen zometeen! De rode dagen zijn hier officieel voorbij!

Slaap lekker![/QUOTE]
    Te veel vitamine E krijg je niet snel. Hier kan je vinden welke dosis iig veilig is. Vitamine E / tocoferol

Veel plezier met klussen :-D

5. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    @Lix; thanks ik ga het lezen!

En verder....

Waarschijnlijk vertel ik jullie niks nieuws, maar wie weet kan het volgende toch één van jullie helpen. Ik sprak laatst een gyneacoloog en die vertelde me dat een veel voorkomend probleem bij stellen die ongewenst kinderloos zijn te maken heeft met het vrouwelijk orgasme. Het is blijkbaar niet goed als vrouw klaar te ken vóórdat de man klaarkomt. Je baarmoeder sluit zich dan af voor het zaad, wat de kans op een zwangerschap enorm verkleint.

Waarschijnlijk wisten jullie dit al, maar bedacht me ineens dat ik het toch even moest posten; "baat het niet dan schaadt het niet!"

Xx

6. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    @kim198 ik wist dit niet hoor!!! Dan is het maar goed dat ik niet iedere keer klaarkom haha! Heb daar nog nooit van gehoord dus goeie tip van jou. Thanks!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Dankje dat je dat met ons deelt Kim!

8. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    Graag gedaan dames! Btw; klaarkomen nadat je man klaar is gekomen vergroot de kans! Goed nieuws! ;)

9. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Dát wist ik dan weer wel hahaa. Doen we álleen nooit ;). Vind het normaal fijner daarvoor maarja dat gaat nu ook niet meer op dan

10. Erica82

Erica82 Actief lid

Aug 28, 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    @ Kim: aha, dus dat doen wij fout. Het is de laatste tijd zo fijn dat ik me ook niet kan inhouden... Als manlief dinsdag thuis is maar gelijk mee delen ;)

Ik moet echt zorgen dat ik zp op mijn telefoon krijg, dit is niet bij te houden haha.

Mijn man is nu een paar dagen van huis, ik vind het heerlijk om even met de kleine meid 24/7 samen te zijn, maar af en toe is het ook zwaar. M'n vermoeidheid zit me weer dwars en ik loop dus al een paar dagen op mijn tandvlees... nou ja, dinsdag is hij weer thuis... Nog even doorbijten; bovendien gaat dochterlief dinsdag naar de oppas.

11. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    @ Kim ik wist het ook maar fijn dat je het even deelt!, en over je verbouwing geloof me het wachten loont. Ik spreek uit ervaring hebben een halfjaar lang op 1 slaapkamer gebivakkeerd omdat de rest een grote bouwval was
    @ erica, op de telefoob is fijn hoor! Ik doe niet anders. Het gast hier ook zo snel haha. Op de telefoon kun je het alle momenten van de dag doen waar je ook bent, zoals net voor het slapen gaan in bed zoals ik nu ;) Weltrusten

12. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Hier ook zp op de telefoon, ideaal! Ik krijg steeds mails binnen als er een nieuw bericht is vind ik wel handig. Iedereen welterusten

13. Willemientje

Willemientje Bekend lid

Apr 2, 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Pff een druk nodforum deze keer, lastig om bij te lezen steeds

Grappig madameV:) hopelijk allebei raak!

Ik heb wel erg veel last van misselijk gevoel steeds, dat heb ik elke maand maar nu wordt ik er echt gek van. Ml zei dat men borsten zo groot leken maar voel er zelf niks anders aan. Mijn menstruatie begon 24 juli zo uit men hoofd dus tzou kunnen dat ik toch weer een kortere ronde heb toch? Al ga ik daar maar niet vanuit.

Over het klussen: wij doen het ook om de dag ongeveer, altijd weer leuk;):p

Slaap lekker dames!

14. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    Weltrusten dames!!! Lange dag geweest ik ben moe hihi! Kan vanavond weer lekker aan de kla aangezien de ongi toch eindelijk gestopt is.... Hopelijk betekent deze extra ongi alleen maar goeds voor mn cyclus haha!! X

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Annie dikke knuffel! Hoop dat je nu snel weet zwanger mag zijn!!
    @mrcd gefeliciteerd met je verjaardag!!
    @nieuwe meiden welkom!
    @kim bedankt voor de tip!! Wist ik niet...gelukkig komt mijn ei nog.
    @meiden op het wachtbankje..sterkte!;)
    @meiden met wazige ovutesten/positieve ovuteste, lekker door klussen en
    geniet ervan!

16. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

Jun 13, 2013
    235
    0
    0
    Dankjewel voor je antwoord !!! Ik heb toch die van zwanger en kids besteld omdat de site er opeens uit lag van 123ovulatietesten, heel raar maja ga nu deze proberen vanaf dag 10 als ik ze binnen heb en kan nog altijd die van 123 gaan bestellen als het nodig is ;)
    Maar je hebt wel gelijk misschien met die diensten werken dat het daar allemaal wat ontregeld van word, maar hopelijk nu wat meer duidelijkheid met de testjes he !! jij ook veel succes !!!

17. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

Jun 13, 2013
    235
    0
    0
    Hier dus het zelfde !! ;)

Bedankt voor het delen Kim wist ik ook echt niet, eens kijken wat we hier op gaan vinden hahaha ;)

18. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

Jun 13, 2013
    235
    0
    0
    MRCD: Gefeliciteerd met je verjaardag !!! :D

19. Cathrien

Cathrien Bekend lid

May 20, 2013
    704
    0
    0
    @Lix: Wil je t laten weten als je de 2 tests gedaan heb? Ben wel benieuwd naar jou resultaat.

@MRCD: Gefeliciteerd met je verjaardag! Gezellige dag vandaag!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Smile :D

Attached Files:

Share This Page