NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ja meestal heb ik op dag 17 me ei heb ik gemerkt. Dat is a.s zondag. Ik ga ook weer ovulatie testen gebruiken vanaf donderdag. Dan kan ik kijken dat als hij donker is dat we die dag klussen:D

2. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Haha LIX tot morgen op het forum dan weer! Veel plezier! :D

Hier dag 12 van cyclus, dag 5 van nega cb ovutest..maar we klussen gewoon om de dag! En bij de smiley gaan we het elke dag gezellig maken! :D

3. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ik zou toch vanavond ook meer even klussen als ik naar je temp-kaartje kijk!

4. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Sorry...lees net je bericht waarin je de klusplanning beschrijft!

Veel plezier vanavond ;)

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ja idd, het is leuke bruikbare informatie. AL lijkt me het randjesfietsen heel frustrerend...;)

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @LIX Jaaaaaa ook al een positieve ovutest...wordt een gezellige klusweek denk ik zo...;) en eens kijken of de tips werken...allemaal zwanger..dat zou gaaf zijn!!

7. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. swagartist

swagartist Niet meer actief

Ik heb helaas nog geen smiley... Dag 13 nu, langste cyclus was 35 dus denk dat hij elk moment kan komen nu... Spannend!!

9. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Veel plezierr!!

10. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi meiden:

@Lix; jij moet zeker aan de bak!! Hopelijk heb je het de afgelopen dagen ook al gezellig gemaakt, want dat ziet er uit als een top-ei!

@klussen; wij beginnen vandaag!

@tips: met al deze tips moet het toch lukken om allemaal op rozé te mogen deze maand? Who's with me?

@ovutesten: ik ga straks na het werk weer testen, maar gok nog op een licht streepje. Heb nog niet het gevoel dat mijn ei er al aankomt. Mijn gevoel zegt dat ik tussen a.s. donderdag en a.s. zaterdag een positieve ovulatietest zal hebben, maar ja... tis maar een gevoel. Klussen kan in ieder geval geen kwaad. Ik lees dat het zaad soms wel 5 tot 7 dagen kan overleven!

Gr Kim

11. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Nou meiden ik lees veel positieve berichten van iedereen ! Ik hoop voor jullie dat het allemaal wil lukken deze maand!
    Helaas zoals ik al schreef hier waarschijnlijk ei misgelopen, ben me zeer aan het irriteren maar ja komt goed.
    Hopen op een lagere temp morgen dan heb ik nog kans dat mijn ei niet geweestis en verspringt het kruis in FF
    ik weet niet in hoeverre ik FF kan vertrouwen... Ik zou nu al op dag 12 mijn ei gehad hebben dus of een korte cyclus van 26 dagen dit keer ( heb ik nog nooit gehad) of ik heb een langere LF pfffff word er zo onzeker van!

12. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Mee eens, het zou misschien de kans vergroten maar het lichaam zit zo mooi in mekaar dat het ook zonder zou moeten werken.
    Vind dat geklus niet me leukste bezigheid, tis nogal een geklungel elke keer. Dus ben allang blij dat ML in me klaar komt en thats it.

13. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Jaaa ik ben blij!! Hcg binnen 4 dagen gezakt van 160 naar 19!!!!! Op naar een wondertje ♥

14. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @annie goed zo! Super!

15. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Goed zo annie!!

16. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ja we zullen vanavond ook klussen:D ik had ook gemerkt dat me tempratuur ineens flink is gezakt, mischien krijg ik wel eerder me eisprong

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Jaaaaa, Annie, op naar een plakbeeb.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wij zijn weer bijna thuis! Mijn man en ik zijn de afgelopen 5 dagen met z'n twee in Rome geweest, dat was echt even nodig na de miskraam en donderdag begint m'n revalidatie-traject. Het was echt even fijn samen, ook al hebben we de kids flink gemist. En we zijn met z'n twee gegaan en hopelijk met z'n drietjes of meer teruggekomen .

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Jace, ik heb ook wel eens een verschuivend kruis gehad...

@ MadameV, wellicht morgen nog eentje

@ Annie goed nieuws!

@ LIX, jeej ook een posi ovu we lopen gelijk :)

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Annie goed nieuws..fijn dat je echt door kan gaan voor een nieuw wondertje!

@Lucindalice Heerlijk hoor even samen er tussen uit! kan me voorstellen dat je er aan toe was!

Deel Deze Pagina