NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @annie64: Zo dat is fijn nieuws zeg! wel gek hé... zo zit je te wachten tot je HCG gaat stijgen en dan wacht je tot het gedaald is. Nou ja... op naar een plakbeeb deze keer! Je bent nu schijnbaar extra vruchtbaar. In mijn geval bleek dat te kloppen, 21 dagen na MK weer positieve test in mijn handen!

@Jace; FF is volgensmij niet heel betrouwbaar. Gebruik je ovu-testen? Je ei moet vast nog komen! Dat temperaturen is volgens de gyn van mijn zusje onwijs onbetrouwbaar

@Lucindalice; ik ging in 2011 2 dagen na mijn mk op vakantie naar Italie. We gingen met z'n 2-en en kwamen met 3-en terug! Wel bijzonder; vorig jaar nam ik mijn dochter mee naar de plek waar ze verwekt is en wat bleek? We kregen zelfs dezelfde hotelkamer toegewezen! haha. Hopelijk werkt dit voor jou ook zo!

x

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, wat een mooi verhaal!!! Dat is wel leuk zeg :)
    Succes donderdag!

@ Madeliefje, het was heerlijk!!

3. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Hallo allemaal!
    De afgelopen dagen wel meegelezen maar niet echt gereageerd. Ben maar even druk bezig geweest in huis. Even de zinnen verzetten. Morgen HSG onderzoek. Door het hele huis te poetsen ben ik daar minder mee bezig want zie er toch wel een beetje tegenop.

Iedereen heel veel klusplezier en inderdaad hopen op veel roze deze maand!

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @jipje: veel succes met de hsg. Je kan vooraf 1000mg paracetamol en 400mg ibuprofen innemen als je bang bent voor de pijn...

@annie: fijn! nu kan je tenminste door!

@hier: gevoel alsof m'n onderbuik uit elkaar ploft :-/ zo niet echt veel zin in klussen...

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hallo!

@ jabinca oh jammer dat ik dat biet gezien heb bij fox! Kijk best vaak naar die zender dus helaas. Misschien komt er nog een X herhaling? Weet je nog de titel?

@madje, nee hoor dat wc papiertje is niet gek. Maar probeer het maar is ;) als je een kussen klaar legt en je meteen snel omdraait en met je komt ip dat kussen ligt zodat je iets omhoog ligt, dan ben je al zo snel en lig je iets omhoog dan lekt het er nog niet uit geloof me;)

@ annie zo dat is snel gegaan! Wat fijn. Hoop ook voor je dat er snel 1tje blijft zitten!

@ Kim wat een mooi verhaal zeg.

@ lix, duidelijke testen! Hups aan de slag. Thanx ook voor je informatie het randjes fietsen weet ik niet, misschien ga ik het wel proberen. Heb namelijk geen moeite met klaarkomen en ook geen laag libido. Maar die tips over wanneer rond je eisprong klussen ga ik zeker gebruiken!

@ hier, ben ook druk met de ovutestjes. Begonnen op dag 10 ( vrijdag ) zit nou op dag 14. Denk dat ie binnen nu en 2 sept komt ( 2 weken ) hoop namelijk dat ik dezelfde of kortere cyclus heb als de vorige keer. Dus wanneer ik een positieve test heb ga ik zeker lix dr advies opvolgen!

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ jabinca ik bedoel tlc haha

7. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @kim198 nee ik gebruik geen ovu teste. Dus best lastig op dit moment! Ben eens benieuwd wat mijn temp morgen doet!
    Vanaf volg ronde wil ik toch de testen gaan gebruiken. Hoor en lees van iexereen dat het toch wel erg gemakkelijk is. !

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    pfff, was een gehaast: ml om half 6 thuis, eten, x zandkasteel gekeken, x in bed, ml ff opfrissen, vlug klussen en nu moet ik weg haha

9. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @lix gezellig zeg hahahha. Achja zo gaat het hier ook wel eens hoor ;) .

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Was je nog op tijd LIX?

11. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    @ lix
    Thnks. Heb pijnstillers voorgeschreven gekregen. Ben benieuwd...

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ruim op tijd ben ik op plaats van bestemming...

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Succes morgen Jipje!!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Kijk nog op tijd ook LIX ;)

15. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Haha goed gedaan LIX!!!!

16. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Wat n nieuwe berichtjes hier!!

Ik zit volgenmij vandaag op dag 11 en heb al rekbaar slijm... vanavond maar eens aan de klus;)

Toen we voor mn zoontje bezig waren had ik altijd mn ei rond de 17e dag.
    In de maand dat ik zwanger werd (na 2 jaar) had ik m op dag 13.
    Dus misschien is een vroege eisprong bij mij goed!? Hoop het!
    Zal vanavond nog eens tempen, gisteravond was ie nog laag..

Fijne aaf meiden!!

17. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik ben de dag gelukkig nog wel goed doorgekomen. Het was erg chaotisch op het werk en daardoor had ik geen tijd om veel na te denken.
    Vanavond met ML geklust om het klussen :D Nog minimaal 4 X te gaan, haha. Altijd wel prettig om zo lekker concreet bezig te zijn :)

18. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    He dames!!

Soo hey wat n berichten. ..ik had wat te doen na mn eerste werkdag!
    Wel echt leuk dat iedereen zo actief is!!

Lix..super die tips! Dankje! Heb vl al ingelicht en ik hoop t nie meer nodig te hebben maarr mocht het zijn gaan we proberen!

Super al die positieve testen!
    Hopelijk over twee weken meer positieve testen!! :)

Ik had vanaaf nog test gedaan maar die wad stuk lichter. Dus zaterdag n zondag donkere streep..denk vanmorgen mn ei..had mega last v onderbuik.
    Hebben vrijdag n gisterochtend geklust en doen vanaaf nog gezellig. ..;)
    Dan hopen over 14 dgn goed nieuws!!

Mrcd; nog van harte!
    Annie; top! Aan de klus!

Nou dames fijne avond nog!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    mn eierstokken beginnen nu echt te rammelen als ik lees over positieve ovutesten en eisprongen etc. haha!;)

Ga naar bed, lekker filmpje kijken...truste allemaal alvast!

20. Tintelfruit

2 aug 2013
    16
    0
    0
    Pfoeh...wat een geklets hier! Mooi zeg...
    Heb even m'n zinnen verzet, maar deze week mogen we weer. Zit alleen wel een beetje in m'n maag met de verfklusjes die ik nog wil doen. Heb rondgekeken op verschillende forums, maar echt overal staat dat je beter niet kan verven als je zwanger wil worden. Zelfs niet met verf op waterbasis e.d. Merk dat ik er wel een beetje onzeker van wordt. Of ben ik nou zo'n piepert? Wat denken jullie? :(
    Ik zou het een beetje 'verspilling van eieren' vinden als de vruchtbaarheid daardoor beïnvloed wordt...

Deel Deze Pagina