@Jipje wist ik niet! dus..ML heeft nu geen mobiel meer op zak hihi, hij moest hem er gelijk uit halen. Fijn dat de HSGonderzoek mee viel en alles goed is!
@ bloempje vinden jullie op zijn " hondjes " ook niet lekkerk dat is namelijk ook een prima manier dan draai je toch gewoon snel om? Al denk ik ook dat als je het gewoon doet op de manier hoe je het zelf het fijnst vind het ook oke is toch? Kun je toch snel omdraaien haha succes iig! @ hier mijn ovu test vandaag was ook nog heeeeel licht moet echte moeite doen om het te zien maar goed. T kan nog heb nog geen kortere cyclus gehad dus test nog gerust f verder. Als ie over 2 weken er nog niet is ga ik me wel ongerust maken denk ik maar goed we klussen gewoon netjes verder om de dag. Je weet ma nooit @ jabinca haha wat een verhaal! Ach meid heb je toch goed dat je het zo doet. Liever op die manier een kans dan helemaal geen kans toch? Ik geniet wel van dat soort verhalen geeft me het gevoel dat ik niet de enige ben die soms een beetje stuntelig is. @ bambino welkom en veel succes! @ gaiamama jij natuurlijk ook en knuffel ivm je vmk. Hopen dat ie snel blijft zitten! Daarbij ivm je leeftijd: ik ben na de dokter geweest na ruim 3 maanden ivm mijn cyclus die zo lang duurde wilde graag toch even voor de zekerheid na vragen en een soort van peptalk haha. Zelf ben ik 23. Mijn dokter ( vrouwelijk ) zei ik kan rustig zeggen ach je bent nog jong en je hebt nog genoeg tijd, maar je begint er niet voor niks aan. Dus toen zei ze als na 3 maanden ( dat zou aankomend okt zijn ) mijn cyclus nog zo extreem was dan wou ze me rustig doorsturen na de gynaecoloog als ik dat zou willen. Dus de leeftijd issue zou ik me niet teveel over druk maken! Al kan dat natuurlijk per arts verschillen maar jij bepaalt zelf/wat/wanneer en of je er klaar voor bent @ bambino dat heb ik nou ook! je wil je niet al te druk maken en rustig blijven maar het is ook gewoob hartstikke leuk om hier met elkaar van alles te delen he? @ Kim ik geloof ook dat je wel heel veel stress moet hebben moet dat beïnvloeden iedereen die graag zwanger wil raken is er wel veel mee bezig toch? Ik heb dat zelf niet anders. Hoop voor je dat het gauw raak is en alles helemaal goed gaat @ lasas wat voor lengtes hadden je cyclussen tot nu toe? En welkom @ siri heel veel succes op het wachtbankje spannend zeg! @ jipje oooh super dat het mee viel. Kun je zien wat je daar druk om kunt maken he? @ mobiel straling en strakke boxers ook het warme bad enz he? Waar we het een paar dagen geleden over hadden. Vl vroeg gister al of ie heeel ff 20 min in bad mocht voor zijn schouders. ( hij ging meestal wel 3/4 X per weer haha ) ik zei van die 70 dagen dus wacht nog maar f paar weken. Ik zei als ik op het wachtbankje zit mag je weer een week lang een paar x in bad voor een half uur maar niet te warm haha! Oooh tis toch erg. Ma goed wil niet dat dat invloed heeft . Verder iedereen die ik per ongeluk ben vergeten heel veel succes met de klussen. En diegene op het wachtbankje relax en chill en hopelijk over kleine 2 weken het eerste roze op de lijst
Hey meiden! Het maakt echt niet uit hoelang je er mee bezig ben elke maand duurt te lang Ik wist al snel dat er iets niet goed zat maar vl wilde pas na een jaar na het ziekenhuis. Wisten wel al na 7maanden dat het aan mij lag! En toen moest ik nogwachten en hoopte we op een spontaan wonder. En nu in de mmm tis erg zwaar dus hoop dat het snel raak mag zijn
Ja elke maand duurt te lang idd. Hier weer een ovu testje gedaan maar nog niks veranderd ten opzichten van gisteren. Nog maar wachten... Altijd wachten.... Djoon had je klachten of iets dat je wist dat het niet goed zat? En wat houd mmm precies in als ik vragen mag?
@Jipje, fijn dat je hsg meeviel. Spannend weer maandag, heb je dan een gesprek of ook onderzoeken? @L0veErin, doe je ook ovutesten? @Bloempje, lekker bovenop blijven zitten. Kan dan echt wel. Gewoon na afloop meteen er af en gaan liggen. Wat je zegt, t moet wel leuk blijven. @Mumm84, hier ook kotertjes die er tegen de ochtend bijkruipen. Heerlijk toch, moet kunnen @Moedervan, nog geen wachtbankje hier. Bijna. Succes met wachten en je geduld. @Lasas, welkom, ik hoop dat deze ronde je succes zal brengen. @Siri1981, jeetje wat een traject om te doorstaan. Hopen op goed nieuws op 3 september. @Djoon, waar staan die p en die c in je handtekening eigenlijk voor? Hier handige actie van manlief vanavond. Gesprek met schoonouders ging er over dat de kids zo snel groot worden. Dus schoonvader vraagt ineens zijn jullie dan bezig met gezinsuitbereiding? Ik was eigenlijk verbaasd dat hij het vroeg. Antwoord manlief doodleuk je hoeft niet alles te weten. Wat is dat nou voor antwoord??? Alsof schoonpa nu niet genoeg weet.
Hoi! Ik kom me hier ook maar melden, heb waarschijnlijk een vmk dus moet zodra bloeden stopt naar de gyn om alles na te laten kijken. Maar ik meld me dus alvast! Mamamies 28 jaar ronde 28 2e kindje Succes deze ronde meiden en voor de meiden op het wachtbankje succes met wachten!
Ohhh Moaatje...dat ligt er wel dik op idd Hier vanmiddag een vergelijkbare actie. Er zou vandaag een envelop over de post komen met een zwangerschapstest. Deze was over van een forumgebruikster hier en zat dus niet in de verpakking. Gelukkig zat t in een dikkere envelop anders had ik schijn van kans met mn smoes. Op dinsdag past mijn ma namelijk altijd op bij ons thuis. Ze vraagt normaal nooooit naar mijn post en dus had ik ook niet verwacht dat ze er nu wel ineens naar vroeg....'Het lijkt wel alsof er een tandenborstel in zit..' Stond ik daar..proberen zo luchtig mogelijk te doen.....pfff..'.nee..dat is van werk...iets van een ex-collega....' Gelukkig leidde J. ons daarna af...maar ik vermoed nu ook dat mn ma het ook doorheeft..
Nog even kort trouwens...ik lees alles maar kom niet altijd toe aan reageren. Hier cd13, nog geen smiley te zien en met een cyclus van 29 dagen zou ik over 2 dagen mn eisprong hebben. Gister veel steken gehad en opgeblazen gevoel. Nu niks meer behalve borrels, veeel borrels. Is dat nog steeds een teken dat mn ei er aankomt of was t gister en heeft cb digi m'n ei gemist?!
@ Mumm, als je 4u niet geplast hebt en binnen 24u hebt getest zal hij hem echt niet gemist hebben. Wellicht toch n langere cyclus?
P= van primolu is medicijn om ongi op te wekken C= clomid het medicijn wat ik nu gebruik om een eisprong te krijgen!
@alle lieve berichtjes, bedankt voor alle succeswensen. Aankomende maandag krijg ik geloof ik de definitieve uitslag en kijken we hoe nu verder. Een beetje verdwaasd nog wel omdat een eileider niet toegankelijk was, nu maar afwachten wat daarvan de oorzaak van zou kunnen zijn? @mamamies een vmk ja? Hmmm wat naar! Heel veel sterkte en hoop dat het snel raak mag zijn!
@MadamV idd leuk om te delen en veel te lezen. Heb al een hoop geleerd maar maakt ook dat je er nog meer mee bezig bent. Maar iedereen hier wenst het de eerste ronde en elke ronde meer word vervelender. En dan ben ik nog niet heel lang bezig als ik om me heen kijk.... Gewoon geen geduld haha @Mamamies wat erg! Hopen dat je het mis hebt ik duim mee voor je!
Moeilijk om alles geheim te houden he? Weten jullie goede middeltjes om regelmatigere cyclussen te krijgen en eerder een eisprong? Graag zo natuurlijk mogelijk Ik zit namelijk alweer in week 4 en nog geen eisprong geweest
Willemientje: Ik heb ergens gelezen dat teunisbloemolie helpt om de cyclus te helpen en dames krijgen er vaak een eerdere eisprong door. (ik weet de werking er niet precies van) k weet dat je dat niet de hele cyclus moet slikken, maar het hoe en wat weet ik niet. Ik weet wel dat er meerdere topics over zijn geweest. Veel dames denken dat het tarwekiemolie is, dat de cyclus helpt, maar tarwekiemolie helpt niet bij het reguleren van de cyclus, maar bij de aanmaak van gezonde cellen en zorgt voor een betere doorbloeding. Dit kan je ook de hele tijd doorslikken.