NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussion in 'NOD forum' started by MRCD, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ik gebruik agnus castus en hormoonbalans. laatste van het kruidenrijk, eerste van een goede reformwinkel in beverwijk.
    Agnus castus gebruik ik nu sinds deze ronde weer en voor het eerst sinds spiraal verwijderen weer ei op cd16 ipv cd18!
    Nu hopen dat ook m'n lf weer terug gaat naar 12 dagen ipv 9 a 10...

Daarnaast gebruik ik prenatal nutrients van Solgar en vitamine e 400ie van solgar of NOW.

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    1,633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemorgen meiden,

Ik heb even wat minder gereageerd, heb het druk gehad. Ik ga vanavond alles teruglezen, reageren en de lijst updaten. ;)

Ik snap ondertussen niks meer van mijn cyclus. :) Kunnen jullie meekijken op mijn tempkaartje... Had zondag de knaller als ik naar mijn ovu testen keek. Maandagochtend was de ovu test nog best duidelijk, maar in de avond weer lichter. Vannacht om 00:40 nog een ovu test gedaan en het tweede streepje is vrij duidelijk (net niet zo donker als de c streep)... Wat moet ik hier nou van denken!?

Nou, ik ga aan het werk en zal vanavond uitgebreid reageren. ;)

My Ovulation Chart

3. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Denk aan je temp kaart te zien dat je ei nog niet is geweest...

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ MRCD, ik denk hetzelfde als LIX, denk dat je ei nog moet komen aan je temp te zien... Ga je nog door met de ovu-testen?

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik denk ook dat je ei nog moet komen MRCD! Heb je nog foto van je ovutesten?

6. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    Streepje wordt al iets donkerder!!

7. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoooiii!!!
    Vanmiddag weer een ovutestje doen. Ik heb er zo weinig vertrouwen in deze maand. Heb nog steeds geen knaller gehad, terwijl ik voor mijn gevoel mijn eisprong al heb gehad. We hebben wel goed geklust, en dat doen we nog steeds, maar ik had echt verwacht dat die ovutesten het makkelijker zouden maken en meer rust zouden geven. Laat er alsjeblieft een 2e streepje komen vanmiddag!! Duimen jullie mee??
    Als ik geen streepje zie, hoe lang zouden jullie nog door blijven testen? Kan het ook zijn dat je helemaal geen eisprong hebt?

8. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @hogelinda: jij tempt niet toch? als je geen eisprong hebt is de cyclus volgens mij vaak langer en erg onregelmatig. Misschien heb jij niet zo'n hoge lh spiegel of een hele korte lh piek? welke testen gebruik je?

9. Willemientje

Willemientje Bekend lid

Apr 2, 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Mij is verteld dat dat inderdaad kan toen ik vorige maand op dag 50 nog geen eisprong had gehad. Mijn ha zei dat het wel vaker voorkwam. Echter kreeg ik paar dagen later toch nog men ei dus ik zou het niet meteen opgeven als je ei wat later is dit keer

10. Willemientje

Willemientje Bekend lid

Apr 2, 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Oh en bedankt voor de tips dames!:)

11. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar kijk naar mijn cyclus in mijn handtekening. Die is al een hele tijd mooi stabiel en kort...

12. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ze van 123thuistesten.nl. Zal zo even een foto uploaden.

13. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Zelf gebruik ik de cb digitale testen. Geeft mij enorm veel rust. Vertrouw deze veel meer dan het ellendige streepje-staren.
    Lees anders even mee op het forum van de Clearblue test bij het ovulatie- en zwangerschapstesten-gedeelte :)

14. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen op dag 10 en 11 een licht streepje gehad. De rest is spierwit.

image.jpg

:( Ik snap er niks meer van

Edit: sorry, op de kop!

15. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    Hi Dames,

Ik weet het niet met die ovulatietesten hoor.... Ik was de vorige keer direct zwanger terwijl de ovutesten geen eisprong vonden (hele maand dagelijks getest). Een maand later bij de tweede poging (eerste zwangerschap werd dus een vmk) ging ik maar uit van mijn vruchtbare slijm en ben vanaf dat moment gaan klussen: wederom direct raak!

Ik gebruik nu ovulatietesten, wilde het nog één kans geven. 1e ronde, dus eigenlijk nog overbodig, maar leuk om er 'actief' mee bezig te zijn en inzicht te krijgen in je lichaam. Ondertussen begin ik wel te vermoeden dat ovutesten voor mij niet werken. Ik pies iedere dag een redelijk donker tweede streepje (lang niet zo donker als controlestreep, maar toch heel duidelijk zichtbaar). Iedere dag ongeveer dezelfde streep (misschien vandaag ietsie donkerder).

@Tarwekiemolie; ook hierover heb ik inmiddels m'n twijfels. Ik merk er niks van, maar na een 5 dagen de halve dosering slikken is dat misschien ook niet realistisch. En wat kun je ook verwachten?

@Klussen; geheel tegen de regels van het ééns per twee dagen klussen hebben wij het gisterenavond weer gezellig gemaakt! Morgenvroeg uitstrijkje dus vanavond sla ik over.

@ovutestjes: ik zag een linkje naar testjes voorbij komen. Wil graag reageren, maar het opent bij mij niet!

X Kim

16. toers

toers Niet meer actief

Ik had dat ook met die dipstick testjes alleen maar vaag tuurstreepje na drogen of spierwit inderdaad. Ik ga nu ook proberen deze cyclus met clear blue ovulatie testen.

17. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @hogelinda: je zit pas op dag 15, ik heb meestal ei op dag 18 pas. Hij kan ineens gaan knallen....heb zelf laat ei, maar geen lange cyclus..
    heb geen ervaring met die ovu testen. ik gebruikte site van z&k en deze maand ook sensitest. sensitest heeft ook extra gevoelige ovu testen. misschien is jouw lh piek niet zo hoog...

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Hogelinda, ik ben 2x zwanger geraakt zonder knaller... Wellicht heb je je piek gemist? Voor mij ook geen streepjes turen meer zoals Mumm84 en ook voor de cb digi gegaan, geeft meer rust...

19. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    Hi

Hier ook de CB digitale testen gekocht om de Z&K dipsticks te dubbelchecken zeg maar. Ook de CB testen geven hier nog open rondjes, maar dat is wat mij betreft wel een stuk duidelijker dan die streepjes aflezen. Vanmorgen dacht ik wel dat het streepje op mijn Z&K dipstick wat donkerder was geworden, maar we zullen zien wat er de komende dagen gebeurd! Vandaag dag 9, dus zelfs met een cyclus van 26/27 dagen zou het nog vroeg zijn voor een ei. Ik verwacht het tegen het weekend/in het weekend.

x

20. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar die CB testen zijn toch hartstikke duur? Als ik zie hoeveel testjes ik nu al versleten heb... Hoeveel van die CB testen gebruiken jullie per maand?

Share This Page