Sorry voor mijn berichtjes explosie deze ochtend Maar word gewoon onzeker door die stomme ovutestjes. Dacht echt dat het meer rust zou brengen. Maar het is niet zo simpel als met een zwangerschapstest. Streep is streep. Maar met dit niet, en dat brengt mij in de war. Weet niet of ik dit volgende maand weer ga doen, word er alleen maar gek van. Heb net weer een test gedaan, en die laat een licht streepje zien, terwijl het de afgelopen dagen wit bleef. Dus wellicht zit het er toch wel aan te komen. Ik ga vanavond weer testen. Kijken of hij dan duidelijker wordt. Nogmaals sorry voor mijn warrigheid Normaal ben ik nooit zo! Hahaha!
@ Hogelinda, deze maand heb ik er 4 verbruikt. Hopelijk hoeft het volgende ronde niet meer en anders hoop ik er aan 2 voldoende te hebben of gebruikt ik ze niet meer of wellicht alleen als extra check, ik weet het nog niet. Geeft niet hoor je berichtjes-explosie, ik werd ook knetter van die tuurdingen en alle scenario's in m'n hoofd berekenen
Als je veel drinkt kan zo'n streep al gauw lichter uitvallen terwijl je misschien wel bijna je ei-sprongt hebt. Ik vind het daardoor erg vertekenend. En daarbij las ik dat de dipsticks vaak wit blijven terwijl CB een smiley aangeeft. Ik test alleen met ochtendurine en kan daarna de hele dag plassen en drinken zonder erbij na te hoeven denken Raad t je echt aan hoor!
Hahahaha, dank jullie voor het begrip! @Mumm: Maar middagurine is toch altijd beter voor de ovutestjes? Weet wel (dankzij luncindalice ) dat CB wel met ochtendurine kan, maar dat urine tussen 12:00 en 14:00 het best is. Ik ben in ieder geval wel een stuk blijer, want het 2e streepje is echt wel te zien nu. Ik hoop echt dat hij nu gaat oplopen en dat ik 1 dezer dagen mijn eisprong heb. Zal er even een foto bij doen Ik ga denk ik straks even naar de winkel en van die digitale van CB kopen. Dan weet ik het in ieder geval zeker. En vanavond weer even met deze testen.
@Hogelinda; geeft niks hoor, je berichtjesexplosie. Ik herken het helemaal en ik ben blij dat ik niet de enige ben voor wie de ovulatietesten niet echt werken. Ik maak me er juist onzeker door, snap de streepjes niet (donkerder of toch niet, teveel geplast of gedronken). Ik hou mijn vruchtbaar slijm gewoon aan als leidraad. Dat werkte de vorige keer prima voor mij! De testjes gebruik ik als check heb ik vanochtend besloten. Ik ben al eerder zwanger geworden (lees vorige berichten) terwijl ik geen positieve ovulatietest had die maand! Minimaal om de twee dagen klussen en dan kun je je ei niet missen! x
Ja, die stomme streepjes ook he... En inderdaad je hebt ook het vruchtbaar slijm nog dat je in de gaten kunt houden. Ik zou het bijna vergeten tussen de ovutestjes door hahahaha!
balen voor de meiden waarbij de ovutestjes zo slecht werken!! zelf heb ik er juist veel aan, zijn 1/2 dagen knallen ze. Dus duidelijk genoeg. Nu zijn ze op, dus vandaag ff geen ovutestje. Nieuwe besteld, dus morgen nog een testje en dan verwacht ik een knaller! Vandaag had het ook al kunnen knallen, maar gisteren nog wel kunnen testen en die was negatief, dus vandaag is er in elk geval geen eisprong. Ik vind het fijn om in elk geval mijn NOD datum te kunnen vaststellen. @Hogelinda ja, duidelijker een 2de streepje...
@hogelinda: drink je tot 2 uurvoor de ovu test nog? hij werkt nl het beste als je minimaal 2u voor de test niet drinkt...ik ging ongeveer 11uur plassen, dan niets meer drinken en ongeveer 13u testen. zal even mijn testen van vorige maand opzoeken, dan zieje dat ie in 1x positief kan worden
Heee allemaal!! Zo weer een hoop bij te lezen!! GEzellig! Tsja ovutesten.. sinds twee maanden vind ik mijn piek wel! Alleen komt de piek bij de testen niet oevreen met het gevoel in mijn onderbuik. Vorige maand had ik de twee dagen voor de piek last van mijn onderbuik. Deze maand heb ik juist de twee dagen na de piek last van mijn onderbuik...samentrekkend/stekerig gevoel... Hoe ervaren jullie dat? Afscheiding heb ik ook veel last van.. Ach ja, nog maar anderhalve week op de wachtbank Succes allemaal
Hey meiden, Hoe gaat het hier? Er wordt flink doorgekletst zeg! Ik ga vanavond ff alles terug lezen dan ben ik ook weer op de hoogte van alles Ik zit nu alweer op CD 8 dus we kunnen aan de slag! Ik ga vandaag beginnen met testen! Tot vanavond!
Hallo allemaal.. Ik merk dat die ovutesten niet echt heel lekker werken nog...kan aan mij liggen is me eerste maand ermee..k hou idd ook het cervixslijm in de gaten want dat merk je wel...van mij mag de maand omvliegen want tot aa je nod kan echt lang duren!!..succes iedereen!!
Ik ben net in het zh bij de gyn geweest, de laatste controle nav de curettage begin juli. Hij vond alles héél goed klinken; niet heel veel nabloeden, weinig pijn, netjes n menstruatie binnen 4 weken, die heftiger was en dus volgens hem is dat juist goed. Daarnaast heeft ie n inwendige echo gedaan en dat zag er allemaal heel goed uit zei ie. Hij kon zien dat t eitje óf net gesprongen was óf héél binnenkort gaat springen. Dus, zo zei ie "ik zou zeker nog even doorgaan met vrijen de komende dagen", met n grappig lachje er achteraan. Hahaha.. Dus mogen jullie raden wat ik vanavond ga doen!
Hier ook alweer een licht streepje! Denk dat ie vrijdag of zaterdag wel zal springen!! Vanavond voor de zekerheid ook maar aan de klus, want de steken in mijn buik wijzen toch ook wel op een eisprong! Vind het ook altijd lastig met die testen hoor. Vorige maand had ik 4 dagen na de positieve test ineens onwijs veel steken dus ik hou slijm, steken en ovutest in de gaten haha. Ik doe pas testen nadat ik 4 uur niet naar toilet ben geweest, dit heb ik weer ergens gelezen en bij mij zie je heel goed wanneer die donker is!
Hallo dames, Ik had me bedacht om volgende maand ook maar eens met ovulatietesten aan de gang te gaan. Maar als ik hier lees, ga ik toch twijfelen. Ik ben bang dat ik er alleen maar onzekerder van zal worden. Enige nadeel is alleen dat ik nu geen idee heb wanneer ik een eisprong heb. Met een cyclus van 24 en 25 dagen, kan dus de periode tot ei korter zijn of de periode tot NOD. Vorige maand heb ik mijn cervixslijm bijgehouden en deze ronde hou ik het ook bij. Mocht alles weer hetzelfde verlopen, dan heb ik toch wel een idee wanneer mijn ei springt. @Cathrien: Wat fijn dat alles weer goed op gang is gekomen. Op naar een goede zwangerschap... Dames succes met testen en klussen!
@cathrien: wat fijn dat alles goed was. je gyn klinkt als een fijne dokter! @buikpijn: ik krijg een paar dagen voor posi test een gevoelige buik, zwaar, opgeblazen gevoel en dat verdwijnt 24-48u na de posi test.