NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hier voel ik ook zeurend gevoel in de onderbuik...

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Cathrien hiiii lekker aan de klus vanavond;)

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    hey meiden, ik zit me nu even af te vragen..als je nu zin hebt in elke dag seks, maakt dat dan nog uit voor zn zaadkwaliteit? ze zeggen toch altijd om de dag, dus 1 dag overslaan...we hebben allebei zin, maar weet niet of dat nu goed is:)

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Goed nieuws Cathrien!!! Klus ze ;)

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Madeliefje, ik had hier afgelopen weekend hetzelfde, wij hebben 2 dagen achter elkaar geklust, 1 dag rust en toen zelfs 3 dagen achter elkaar. Volgens mij wordt de kwaliteit niet minder, kwantiteit echter wel

Wat betreft de buikpijn: Ik had Savonds na m'n posi-ovutest mega-buikpijn en de dagen daarvoor en erna lichte ei-pijn.

6. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    @ jipje fijn dat het meeviel

@ madamev, mijn cyclus heeft lengtes van 28 tot 55 gehad.

@djoon, ik hoop dat je snel een positieve zw test in handen hebt

@ mamamies, wat erg! Sterkte

@ willemientje, ik gebruik sinds deze cyclus teunisbloemolie tot positieve ovulatietesten en ga daarna over op tarwekiemolie die de innesteling kan bevorderen. Verder heb ik ook mama worden van de etos geprobeerd, staat er ook bekend om dat deze regelmatigere cyclussen kan geven. Bij mij echter 1 maand wat korter en daarna weer lange.
    Nu met teunisbloemolie op dag 17 een positieve oluvatietitest, dus lijkt wel wat te doen!

Over ovulatietesten; gebruik die van zwanger en kids en die geven een echte knallers bij mij.

@hogelinda, ik herken het ook helemaal, geeft niks die berichten explosie, dat is juist fijn aan zo forum

@sith, ik wordt er wel rustiger van nu ik weet wanneer mijn ei eraan komt, omdat je dan toch wat gerichter kan klussen.

Wij gaan het vanavond weer gezellig maken, ovulatietesten knalt ervan af vandaag! Op naar nog zo mooie test over 2 weken, hihaaaa!

7. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL

Gewoon doen! Er komen steeds meer regeltjes en trucjes bij om te zorgen dat alles goed werkt en opt juiste moment ergens aankomt maar zonder spontaniteit is er dan toch geen lol meer aan?
    Vroeger deden mensen het zonder enige kennis gewoon wanneer ze zin hadden en wij en de rest vd bevolking zijn er het bewijs van dat het echt allemaal niet zoveel uitmaakt. Ik denk dat ontspannen zijn het beste werkt;)

8. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    :$ big shocker hier vanmorgen, had steken in men foef;) maar dan ook echt in schaamlippen en clit gedeelte(sorry) vervolgens naar wc en btje rose bij afvegen. Paar uur later wezen plassen en toen had ik 2 dunne rode slijmsliertjes...
    Zou ik dan toch men ei al gehad hebben?? Dat het innesteling is?? Wanneer zou ik dan kunnen testen?:$

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Willemientje wat vreemd?? klinkt wel als een innesteling ja...

10. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik let er op dat ik niet zoveel drink totdat ik getest heb 's middags, dus ik denk dat het wel meevalt.
    Ik hoop dat je je testen nog kunt vinden, want daar ben ik erg benieuwd naar!

Vanmiddag dus getest en daar was een licht streepje op te zien. Net weer getest en weer hartstikke wit! Ik snap er echt geen drol meer van. Wou dat ik de wilskracht had om niet meer te testen... Wordt er alleen maar gek van. Morgenmiddag weer proberen en als die dan ook weer spierwit is, dan weet ik het niet meer.
    Ik ben heel erg benieuwd naar voorbeelden van andere ovutestjes die ook van wit naar positief gingen!

11. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Romilda,26jaar,tweede ronde,eerste kindje!nod 10 september
    Ben benieuwd wat ons deze maand brengt zo vlak na ons trouwen!:):)

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ lasas fijn dat de testen van z&k jou goed bevallen. Hoed om te horen. Ik gebruik ze ook. Wel altijd iets te zien maar heeeeel lichtjes. Dus op zo'n knaller wacht ik ook! Hier vandaag weer getest en zo ong hetzelfde als de vorige dagen dus nog niks. Zit nu op dag 16. Maar heb tot nu toe ook nog geen " normale " kortere cyclus gehad.

@ willemientje. Als je dat zo zegt van heb je dan wel een eisprong? Soms vraag ik me dat ook af. Pff en dan ook een goede bekende vandaag met leuk zwanger nieuws dan denk ik echt de hele dag oooh god wat als dit nog heel lang door gast zo'n rare cyclus zonder misschien wel een eisprong . Misschien moet ik de volgende ronde ook teunisbloemolie gaan gebruiken? Hoe is het nu? Nog meer te dien of bleef het bij dat kleine beetje vanochtend? Geloof dat je een week na innestelingsbloeding een vroege test kunt doen. Dus eigenlijk na 11 dagen nod. Maar 100% zeker weet ik dat niet

Mensen klus ze vanavond wij gaan ook lekker door om de dag dan kan ik hem bijna niet missen toch?

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ romilda gefeliciteerd je gaat trouwen! Super welke datum? Veel succes dan! Zou een mooi huwelijks kado zijn :)

14. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Ben benieuwd! Lastig met zo'n lange cyclus. Maar als dit de innesteling zou zijn geweest, dan kun je geloof ik over een week ofzo testen.

15. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    ♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥

1. (4) :
    Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje
    2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje
    kimroy, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje

2. (6) :
    MRCD, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje
    LIX, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje
    Lady Flower, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Hogelinda, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje

3. (5) :
    beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Jabinca, 24 (word 22 augustus 25) jaar, ronde 3, 1e kindje
    Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Siri1981, 32 jaar, MMM IUI4, 1e kindje

4. (8) :
    Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Jace, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje
    swagartist, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Mandyx, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Bloomy, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Mira2014, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje
    djoon, 24 jaar, ronde 14/ronde 2 in MMM, 1e kindje
    Lasas, 28 jaar, ronde 11, 1e kindje

5. (6) :
    Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje
    MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Erica82, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje
    TieMar, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Wokkeltje, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Mumm84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje

6. (7) :
    Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Jipster1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Tessasv, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Moaatje, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje
    L0veErin, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Bambino15, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje

7. (3) :
    Bloempje22, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Sith, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Willemientje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje

8. (3) :
    wondertjeinmaak, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Mami22, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje
    GaiaMama, 21 jaar, ronde 9, 1e kindje

9. (2) :
    madje, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Zwangels, 30 jaar, ronde 25 MMM (ronde 16 na vmk), 1e kindje

10. (7) :
    Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje
    kim198, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    lieflief, 29 jaar, ronde 10 (mk in ronde 1 en 6), 1e kindje
    Zwieppie, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Jipje84, 28 jaar, ronde 14 MMM, 1e kindje
    annie64, 20 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje
    Romilda, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje

11. (2) :
    vrauwke, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Krysjuh, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje

12. (2) :
    Liyana, 26 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje
    Emily27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje

13. (4):
    Noralie87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    pindatjuh, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Olivi, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Mamamies, 28 jaar, ronde 28 MMM, 2e kindje

14. (3):
    Cosy, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    ig86, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Laure26, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje

15. (2):
    madameV, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Evira, 32 jaar, IUI-D poging 2, 1e kindje

Datumloos. (5) :
    mama lucy, 24 jaar, ronde 12 in MMM, 1e kindje
    Flora01, 24 jaar, ronde 10/ronde 2 in MMM, 1e kindje
    Aloha, 26 jaar, ronde 9, 2e kindje
    Sharissa87, 26 jaar, ronde 20, 1e kindje
    Marrie28, 34 jaar, ronde 12, 3e kindje

Illegaal:

T o t a a l: 69

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥(0), ongesteld (0), MMM (7), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje (0), niets doorgegeven (0)

16. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Heen ik ben al getrouwd! Ben op 26 juli mevrouw de heer geworden!hihi..aanstaande maandag een maand!
    Ik hoop het ook hihi zou echt een perfect kado zijn...en dankje ik sta op de lijst,,spannend!hihi..
    image.jpg dit was ik...echt genoten!
    Hihi!
    Groetjes romil!

17. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    mooie foto romilda!! nu op naar een mooi verlaat huwelijkskado! :)

18. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    de lijst word alsmaar langer:) leuk leuk!!

mrcd.. wat denk jij? :) nog te houden de spanning haha!

19. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Dankjewel!!
    Ja ik ben echt benieuwd,der valt zoveel te leren over zwanger raken,zwanger zijn enz..leuk om jullie ook te volgen!:)

20. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    #980 MRCD, 21 aug 2013
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
    Goede avond meiden,

Vriendlief is met een vriend naar een concert en ik had vanavond niets gepland staan, dus ik heb even tijd om uitgebreid te reageren. :)

Ik heb je erop gezet. Welkom en succes deze ronde. :)

Fijn dat je nu weet wanneer je ei springt, hopelijk is het dan ook deze ronde raak. Ik reageer ook niet zoveel, omdat je jezelf inderdaad al snel gek maakt en dat wil ik niet meer. :p

Ik heb je erbij gezet. Welkom en succes. Hopelijk snel weer zwanger van een plakbeeb na die vervelende vmk. ;)

Ik zit nu in ronde 7 (heb de eerste 2 rondes niet meegeteld). Heb laatst mijn HA gesproken, omdat ik al twee maanden achtereen heel raar ongesteld was. Hij zei dat ik me over de ongesteldheid niet druk hoefde te maken, kon van alles zijn. En daarna dat als het in oktober nog niet gelukt is ik zeker even moest bellen voor een doorverwijzing. Ik ben blij met mijn HA. :D Ik vind trouwens niet dat een HA je te jong mag vinden, zolang je alles op orde hebt en het een weloverwogen beslissing is heeft hij/zij daar niks over te zeggen.

Ik heb je op de lijst gezet. Welkom, hopelijk heel snel zwanger. Wachten is K*T. :(

Ik heb je op de lijst gezet. Welkom terug. ;) Hopelijk is het deze ronde raak.

Ik heb je op de lijst gezet, welkom. Hoe oud ben je? En voor het hoeveelste wonder gaan jullie? Dan kan ik dat aanpassen op de lijst. ;)

Gelukkig viel het HSG onderzoek mee. :)

Welkom, hopelijk snel een plakbeeb. Vervelend van die vmk, sterkte en een dikke knuffel.

Bedankt voor je antwoord. Dus zo gek ben ik toch niet. :p Ik dacht dat ook, maar vind het wel heel raar.

Bedankt voor je antwoord. Ja, ik ga nog even door met ovu testen. Kijken of het weer oploopt en daarna weer afloopt... Vandaag weer een knaller. :(

Bedankt voor je antwoord. Ik zal een foto bijvoegen van het rijtje met de vorige knaller (18 augustus) en het rijtje met de knaller van vandaag. ;)

Vervelend zeg! Bij mij is het omgekeerd. Had zondag een knaller en vandaag alweer. Deed nog een ovu test gisteren, omdat mijn temp zo laag bleef. Die ovu test vond ik vrij donker, daarom vandaag nog een gedaan en gewoon een knaller. Schiet mij maar lek. :p

Misschien is dat ook een idee voor mij voor een eventuele volgende ronde... Dat ik een CB doe als ik denk dat de dipstick positief is. :)

Wat fijn dat alles er goed uit zag! Lekker aan de klus vanavond. :D

Helaas weet ik daar niet veel vanaf. Je hoort verschillende verhalen. Ik zou lekker doen waar je zin in hebt. ;) Het moet leuk blijven toch.

Het kan ook van de eisprong komen, dus het hoeft niet te betekenen dat het een innesteling is. Al hoop ik dat natuurlijk wel voor je. :)

Ik heb het direct aangepast op de lijst. ;)

@hier
    Ik heb normaal op CD16/CD17 mijn eisprong (of iig ik heb op CD15/16 altijd mijn twee knallers van ovu testen)... Ook deze maand een knaller op CD16, maar mijn temp is nog erg laag. Ik snapte er niks van, dus gisteravond/nacht toen ik thuis kwam even een ovu testje gedaan en die was tot mijn verbazing erg donker. Vanmorgen weer een lage temp en vanmiddag na werk een knaller van een ovu test. Ik word gek! :$ Hoe kan het dat mijn ovu testen twee keer knallen? :( Ik zal foto's bijvoegen van mijn rijtje met knaller op 18 augustus en mijn rijtje met knaller van vandaag, de testjes zijn wel allemaal lichter opgedroogd dan dat ze binnen de afleestijd waren, dus kijk op de foto van vandaag niet naar 18 augustus. Verder gaat het wel goed. Steken in mijn onderbuik, maar dat heb ik nu al ruim een week. Werk was weer druk en ga vanavond maar eens heel vroeg slapen, want ik ben erg moe.

Edit: De foto van vandaag is in daglicht (buiten) en de foto van de 18e in kunstlicht (binnen).

Edit2: My Ovulation Chart

Deel Deze Pagina